Ja, hoe zat het ook alweer met de Koerden in Turkije? En die talloze mensen zonder proces in de gevangenissen daar?quote:Op zondag 1 maart 2026 22:13 schreef Werkperd het volgende:
Waar dient de VN en internationaal recht eigenlijk nog voor als de ''voorbeelden van democratie'' zelf het aan hun laars lappen?
Iran is geen probleem voor Europa en ook niet voor de VS. Hrt is enkel een probleem voor Israël en alleen aan Israël hebben we alle oorlogen in het midden-oosten vanaf 1991 ook te danken.quote:Op zondag 1 maart 2026 22:10 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
En Europa wil wel steun van de VS mbt Oekraïne? Tja, zo werkt het niet. Het is niet de VS geweest die heeft gezegd dat men het zonder Europa kon, die sentimenten leven helaas vooral andersom.
Iran vormt trouwens ook een probleem voor Europa, dus het zou logisch zijn als Europese landen helpen het Iraanse regime omver te werpen.
Je gelooft toch niet dat het zelf zullen doen?quote:Op zondag 1 maart 2026 22:14 schreef LXIV het volgende:
[..]
Turkije is een NAVO land. Dat gaat Israël nooit aanvallen
Trump will return in Avengers: Doomsday.quote:
Dat is vervelend voor die dissidenten maar niet voor omliggende landen, wat het punt was geloof ik. Dus terug komend op die vraag: welke landen heeft Iran zoal aangevallen? En om daar dan maar iets tegenover te zetten: welke landen hebben de VS en Israël aangevallen de afgelopen 100 jaar?quote:Op zondag 1 maart 2026 22:15 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Alleen al de aanslagen op dissidenten hier is genoeg reden om ze de moeder te bombarderen.
quote:Op zondag 1 maart 2026 22:16 schreef LXIV het volgende:
[..]
Iran is geen probleem voor Europa en ook niet voor de VS. Hrt is enkel een probleem voor Israël en alleen aan Israël hebben we alle oorlogen in het midden-oosten vanaf 1991 ook te danken.
quote:Op zondag 1 maart 2026 22:18 schreef perseus_of_greece het volgende:
[..]
Dat is vervelend voor die dissidenten maar niet voor omliggende landen, wat het punt was geloof ik. Dus terug komend op die vraag: welke landen heeft Iran zoal aangevallen? En om daar dan maar iets tegenover te zetten: welke landen hebben de VS en Israël aangevallen de afgelopen 100 jaar?
Dit is natuurlijk onzin en dat weet je zelf ook wel.quote:Op zondag 1 maart 2026 22:10 schreef HowardRoark het volgende:
Het is niet de VS geweest die heeft gezegd dat men het zonder Europa kon, die sentimenten leven helaas vooral andersom.
Stukje AI-slop.quote:
Het is sowieso een non-discussie. Jullie hebben al verloren. Accepteer dat nou maar gewoon.quote:Op zondag 1 maart 2026 22:18 schreef perseus_of_greece het volgende:
[..]
Dat is vervelend voor die dissidenten maar niet voor omliggende landen, wat het punt was geloof ik. Dus terug komend op die vraag: welke landen heeft Iran zoal aangevallen? En om daar dan maar iets tegenover te zetten: welke landen hebben de VS en Israël aangevallen de afgelopen 100 jaar?
Toch treurig dat je hele leven in dienst staat van het zoeken naar zionistische en jezuïtische spoken.quote:
alsof een kim jong il dood is.quote:Op zondag 1 maart 2026 22:18 schreef JopieKlaassen het volgende:
Fundamentalistische tranen, beste tranen
Deze had je nota bene zelf al gepost eerder?quote:Op zondag 1 maart 2026 22:20 schreef Ali_boo het volgende:
Initial reports of falls in the Jerusalem area
[ x ]
Waarom ga je op straat er naar kijken?quote:Op zondag 1 maart 2026 22:20 schreef Ali_boo het volgende:
Initial reports of falls in the Jerusalem area
[ x ]
Veel moeilijker dan dit is het ook niet. Buiten dat blijf ik me verbazen over figuren die jammeren over asielzoekers en "niet-westerse" elementen die onze cultuur zouden beïnvloeden maar zich dan niet kunnen voorstellen dat mensen in het Midden-oosten de Westerse wereld een beetje zat zijn.quote:Op zondag 1 maart 2026 22:16 schreef LXIV het volgende:
[..]
Iran is geen probleem voor Europa en ook niet voor de VS. Hrt is enkel een probleem voor Israël en alleen aan Israël hebben we alle oorlogen in het midden-oosten vanaf 1991 ook te danken.
ik weet het. Maar spoken bestaan niet.quote:Op zondag 1 maart 2026 22:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Toch treurig dat je hele leven in dienst staat van het zoeken naar zionistische en jezuïtische spoken.
Correctie: baardige fundi's zijn de Westerse wereld een beetje zat en willen het graag zo houden dat ze hun onderdanen tot in de eeuwigheid kunnen onderdrukken op basis van 7e eeuwse geschriften.quote:Op zondag 1 maart 2026 22:22 schreef perseus_of_greece het volgende:
[..]
Veel moeilijker dan dit is het ook niet. Buiten dat blijf ik me verbazen over figuren die jammeren over asielzoekers en "niet-westerse" elementen die onze cultuur zouden beïnvloeden maar zich dan niet kunnen voorstellen dat mensen in het Midden-oosten de Westerse wereld een beetje zat zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |