Je weet niet of dat gespeeld is natuurlijk. Ben geen fan van Starmer, maar blijkbaar hadden de Saudi's ook een andere positie op de achtergrond dan wat ze publiekelijk wilden laten zien.quote:Op zondag 1 maart 2026 22:03 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Wel weer mooi dat slappe vaatdoek Starmer draait van 'de VS mag geen VK basis gebruiken' naar 'we gaan meedoen met een defensieve operatie'.
Vertel, wat moeten we de met de joden doen volgens jou.quote:Op zondag 1 maart 2026 22:01 schreef Redlipslayd het volgende:
[..]
Ik ben altijd duidelijk. Recht voor zijn raap.
Kun je beter alvast beginnen te lopen.quote:Op zondag 1 maart 2026 22:04 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dat kan nog wel ff duren. Paar maanden ofzo.
Alle Joden naar Jodanië.quote:Op zondag 1 maart 2026 22:05 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Vertel, wat moeten we de met de joden doen volgens jou.
Link?quote:
Je kunt altijd nog altijd jaren door de woestijn gaan dolen, mede als eerbetoon aan het Israëlische broedervolk.quote:Op zondag 1 maart 2026 22:08 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Maar idd lastig uit Dubai weg te komen, als ik de opties zo zie. Zonder te kunnen vliegen.
geen idee hoever Iran durft te gaan. Op vliegtuig raken bij Dubai kan het idd weken stil leggen.
En Europa wil wel steun van de VS mbt Oekraïne? Tja, zo werkt het niet. Het is niet de VS geweest die heeft gezegd dat men het zonder Europa kon, die sentimenten leven helaas vooral andersom.quote:Op zondag 1 maart 2026 22:00 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Denken het VK, Duitsland en Frankrijk op deze manier een wit voetje te kunnen halen bij Trump? Wat een stelletje billenlikkers. Laat de VS en Israël lekker in hun eigen sop gaar koken. De VS kon het toch zo goed zonder ons tegenwoordig? Artikel 5 en anders niet.
quote:Op zondag 1 maart 2026 22:00 schreef ACT-F het volgende:
Five injured in Jerusalem from Iranian missile salvo
In a later blast, MDA paramedics announced they were treating five people for injuries in Jerusalem.
Credit: Israel Fire and Rescue Services
Hoop doet leven dus Dream onquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
als mozes het kan, kan capu zn maatje het ook wel.quote:Op zondag 1 maart 2026 22:10 schreef perseus_of_greece het volgende:
[..]
Je kunt altijd nog altijd jaren door de woestijn gaan dolen, mede als eerbetoon aan het Israëlische broedervolk.
Kan snel verkeren hè. Paar weken geleden wilde Trump desnoods met geweld Groenland annexeren en waren alle Europese landen en bevolking in paniek…en nu wil men zich in een conflict storten dat er helemaal niet hoefde te zijn aangezien Iran vanaf het begin een nucleaire deal wilde maken.quote:Op zondag 1 maart 2026 22:00 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Denken het VK, Duitsland en Frankrijk op deze manier een wit voetje te kunnen halen bij Trump? Wat een stelletje billenlikkers. Laat de VS en Israël lekker in hun eigen sop gaar koken. De VS kon het toch zo goed zonder ons tegenwoordig? Artikel 5 en anders niet.
laat het gewoon komen, perseus... mag bestquote:Op zondag 1 maart 2026 22:10 schreef perseus_of_greece het volgende:
[..]
Je kunt altijd nog altijd jaren door de woestijn gaan dolen, mede als eerbetoon aan het Israëlische broedervolk.
Oh, vertel? Kun je ook een opsomming geven van de landen die Iran heeft aangevallen de afgelopen (bijna) eeuw?quote:Op zondag 1 maart 2026 22:10 schreef HowardRoark het volgende:
Iran vormt trouwens ook een probleem voor Europa
Turkije is een NAVO land. Dat gaat Israël nooit aanvallenquote:Op zondag 1 maart 2026 22:03 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Natuurlijk gaan ze dat niet alleen doen
Wanneer Israel Iran aanvalt, doen de VS, Engeland, Frankrijk mee en doen het vuile werk voor hen.
Mocht Turkije next zijn, dan voorzie ik een vergelijkbaar scenario
Ik ben het eens met de laatste zin.
Gut nog zo'n figuur dat democratie nu ineens een warm hart toedraagt.quote:Op zondag 1 maart 2026 22:13 schreef Werkperd het volgende:
Waar dient de VN en internationaal recht eigenlijk nog voor als de ''voorbeelden van democratie'' zelf het aan hun laars lappen?
Misschien is over land naar Muscat, Oman en vanaf daar terugvliegen een optie. (of iets dergelijks)quote:Op zondag 1 maart 2026 22:08 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Maar idd lastig uit Dubai weg te komen, als ik de opties zo zie. Zonder te kunnen vliegen.
geen idee hoever Iran durft te gaan. Op vliegtuig raken bij Dubai kan het idd weken stil leggen.
Misschien kan die Zweedse trol ze komen oppikken.quote:Op zondag 1 maart 2026 22:08 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Alleen al de aanslagen op dissidenten hier is genoeg reden om ze de moeder te bombarderen.quote:Op zondag 1 maart 2026 22:14 schreef perseus_of_greece het volgende:
[..]
Oh, vertel? Kun je ook een opsomming geven van de landen die Iran heeft aangevallen de afgelopen (bijna) eeuw?
Ok. Ik zit op de bank.quote:Op zondag 1 maart 2026 22:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
Kennis van me zit vast op de luchthaven van Dubai en wil naar huis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |