Terecht dat je dat geweigerd hebt toen. Als er geld in het spel is krijg je nog veel meer ellende en ondankbaarheid.quote:Op zondag 1 maart 2026 19:37 schreef Joopklepzeiker het volgende:
En dan bedoel ik dat je echt zei "tot hier en niet verder!" En dat daar ook geen onderhandeling of discussie over mogelijk was. En hoe is dat afgelopen?
Bij mij toen een partner vond dat ik een familielid van haar financieel bij moest staan, ik weigerde, resultaat: einde relatie. Ik was er ook niet rouwig om.
Jullie gevallen?
Want?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 14:18 schreef SemperLibertas het volgende:
Bevriend zijn met mannelijke vrienden, absolute no-go
Tussen man en vrouw hangt altijd seksuele spanning, soms openlijk en soms verpakt in een vriendschappelijke connectie, maar te allen tijdequote:
Bullshit. Ik, als man, heb gewoon een vriendin en daar is geen van beide een seksuele spanning of wat dan ook. Grow up.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 18:16 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Tussen man en vrouw hangt altijd seksuele spanning, soms openlijk en soms verpakt in een vriendschappelijke connectie, maar te allen tijde
Dit dus. Alsof je als man zijnde iedere vrouw zou willen aanduwen.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 18:49 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Bullshit. Ik, als man, heb gewoon een vriendin en daar is geen van beide een seksuele spanning of wat dan ook. Grow up.
Ik snap je ergens wel, maar ben het er niet mee eens dat het zo werkt. Zeker niet in volwassen vriendschappen en relaties. Mijn vriendin haar beste vriend is een man en er is geen enkele aantrekkingskracht of whatsoever.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 18:16 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Tussen man en vrouw hangt altijd seksuele spanning, soms openlijk en soms verpakt in een vriendschappelijke connectie, maar te allen tijde
Genoeg vrouwen die ik wel leuk in de omgang vind, maar niet seksueel aantrekkelijk. Toegegeven, ik ben er geen vrienden mee, maar als dat wel zou zijn zou er geen spanning hangen (in elk geval niet van mijn kant).quote:Op dinsdag 3 maart 2026 18:16 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Het is ook een beetje denken uit schaarste van incels. Die zien iedere vrouw die ze tegenkomen als potentieel neukobject.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 18:56 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Genoeg vrouwen die ik wel leuk in de omgang vind, maar niet seksueel aantrekkelijk. Toegegeven, ik ben er geen vrienden mee, maar als dat wel zou zijn zou er geen spanning hangen (in elk geval niet van mijn kant).
Dit komt dan van de grootste voorstander van het stiekem buiten een relatie zoeken...quote:Op dinsdag 3 maart 2026 14:18 schreef SemperLibertas het volgende:
Onzin. Ik heb genoeg mannelijke vrienden, collega’s waar ik erg nauw mee samenwerk. En er hangt echt niet bij iedereen een seksuele spanning. Ik zeg ‘niet bij iedereen’ omdat het ooit wel voorgekomen is. Echter ben ik getrouwd en dat was van voor die tijd. Ik heb sinds ik hem heb leren kennen ook nooit meer zo’n situatie meegemaakt. Daarbij kende ik een aantal van hen al voor m’n man z’n tijd, dan had er wel wat voorgevallen met die personen toen in single was, en daar was ook geen sprake van.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 18:16 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Je hebt zijn kind vermoord?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 23:18 schreef Moeraskat het volgende:
Sterkste grenzen? M’n ex heeft me laten kiezen tussen hem of abortus.
Drie keer raden.
En dat heb ik ook niet eens.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:17 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Het is ook een beetje denken uit schaarste van incels. Die zien iedere vrouw die ze tegenkomen als potentieel neukobject.
Als je gewoon een fijne stabiele relatie hebt met een seksueel bevredigende vrouw, dan is dat heel anders inderdaad.
Ik zou wel vrijwel elke vrouw neuken, ook al had ik er geen seksuele aantrekkingskracht bij. Interesseert mij niet. Heerlijk om mijn lul even ergens in te steken.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 18:56 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Genoeg vrouwen die ik wel leuk in de omgang vind, maar niet seksueel aantrekkelijk. Toegegeven, ik ben er geen vrienden mee, maar als dat wel zou zijn zou er geen spanning hangen (in elk geval niet van mijn kant).
Belachelijk. Heb het wel eens andersom gehad, dat mijn toenmalige vriendin paranoid werd van mijn vriendschappen met vrouwen. En regelmatig mij lastig viel over vriendinnen die ik volg op social media. En of ik er dan verliefd op was, of dat het mijn type was... gezegd dat als ze het lastig vond ik haar dan gewoon van mijn social media zou verwijderen. Infantiel gezeik.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 14:18 schreef SemperLibertas het volgende:
Ik denk dat je altijd een gezond wantrouwen in je relatie moet hebben. Volledig blind varen op vertrouwen - een emotie die maar al te vaak gemakkelijk naar voren wordt geschoven in discussies over jaloezie. Zo van: "Je moet me maar gewoon vertrouwen", terwijl er objectief gezien genoeg reden is om bepaalde risico's te erkennen wanneer een man en een vrouw een goede connectie hebben onder de noemer vriendschappelijk contact. Onder de juiste omstandigheden is de stap naar het lichaam snel gezet.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:55 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dit komt dan van de grootste voorstander van het stiekem buiten een relatie zoeken...
Dat telt dan duidelijk alleen voor jou en je partner moet strak binnen de lijntjes lopen.
Zou het dan toch kloppen dat degenen die het moeilijk hebben om hun partner te vertrouwen, zelf dus totaal niet te vertrouwen zijn?
Ja ja, dat kan allemaal wel zo zijn..quote:Op woensdag 4 maart 2026 19:38 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ik denk dat je altijd een gezond wantrouwen in je relatie moet hebben. Volledig blind varen op vertrouwen - een emotie die maar al te vaak gemakkelijk naar voren wordt geschoven in discussies over jaloezie. Zo van: "Je moet me maar gewoon vertrouwen", terwijl er objectief gezien genoeg reden is om bepaalde risico's te erkennen wanneer een man en een vrouw een goede connectie hebben onder de noemer vriendschappelijk contact. Onder de juiste omstandigheden is de stap naar het lichaam snel gezet.
Bijvoorbeeld die ene leuke gezellige collega waarmee je een op zakenreis gaat en dan einde avond nog bij elkaar op de kamer een afzakkertje gaat drinken. Of elke dag uren appen met 'die goede vriend' terwijl je vriend of man naast je op de bank zit en waarmee je eigenlijk toch niet heel veel deelt. Het zijn maar wat voorbeelden.
Wat is haar BMI en leeftijd?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 18:49 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Bullshit. Ik, als man, heb gewoon een vriendin en daar is geen van beide een seksuele spanning of wat dan ook. Grow up.
Nee natuurlijk niet. Alleen de knappe!quote:Op dinsdag 3 maart 2026 18:52 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dit dus. Alsof je als man zijnde iedere vrouw zou willen aanduwen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |