Ik denk dat je altijd een gezond wantrouwen in je relatie moet hebben. Volledig blind varen op vertrouwen - een emotie die maar al te vaak gemakkelijk naar voren wordt geschoven in discussies over jaloezie. Zo van: "Je moet me maar gewoon vertrouwen", terwijl er objectief gezien genoeg reden is om bepaalde risico's te erkennen wanneer een man en een vrouw een goede connectie hebben onder de noemer vriendschappelijk contact. Onder de juiste omstandigheden is de stap naar het lichaam snel gezet.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 22:55 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dit komt dan van de grootste voorstander van het stiekem buiten een relatie zoeken...
Dat telt dan duidelijk alleen voor jou en je partner moet strak binnen de lijntjes lopen.
Zou het dan toch kloppen dat degenen die het moeilijk hebben om hun partner te vertrouwen, zelf dus totaal niet te vertrouwen zijn?
Ja ja, dat kan allemaal wel zo zijn..quote:Op woensdag 4 maart 2026 19:38 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ik denk dat je altijd een gezond wantrouwen in je relatie moet hebben. Volledig blind varen op vertrouwen - een emotie die maar al te vaak gemakkelijk naar voren wordt geschoven in discussies over jaloezie. Zo van: "Je moet me maar gewoon vertrouwen", terwijl er objectief gezien genoeg reden is om bepaalde risico's te erkennen wanneer een man en een vrouw een goede connectie hebben onder de noemer vriendschappelijk contact. Onder de juiste omstandigheden is de stap naar het lichaam snel gezet.
Bijvoorbeeld die ene leuke gezellige collega waarmee je een op zakenreis gaat en dan einde avond nog bij elkaar op de kamer een afzakkertje gaat drinken. Of elke dag uren appen met 'die goede vriend' terwijl je vriend of man naast je op de bank zit en waarmee je eigenlijk toch niet heel veel deelt. Het zijn maar wat voorbeelden.
Wat is haar BMI en leeftijd?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 18:49 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Bullshit. Ik, als man, heb gewoon een vriendin en daar is geen van beide een seksuele spanning of wat dan ook. Grow up.
Nee natuurlijk niet. Alleen de knappe!quote:Op dinsdag 3 maart 2026 18:52 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dit dus. Alsof je als man zijnde iedere vrouw zou willen aanduwen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |