abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 maart 2026 @ 19:38:21 #26
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_220258520
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 22:55 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Dit komt dan van de grootste voorstander van het stiekem buiten een relatie zoeken...
Dat telt dan duidelijk alleen voor jou en je partner moet strak binnen de lijntjes lopen.

Zou het dan toch kloppen dat degenen die het moeilijk hebben om hun partner te vertrouwen, zelf dus totaal niet te vertrouwen zijn?
Ik denk dat je altijd een gezond wantrouwen in je relatie moet hebben. Volledig blind varen op vertrouwen - een emotie die maar al te vaak gemakkelijk naar voren wordt geschoven in discussies over jaloezie. Zo van: "Je moet me maar gewoon vertrouwen", terwijl er objectief gezien genoeg reden is om bepaalde risico's te erkennen wanneer een man en een vrouw een goede connectie hebben onder de noemer vriendschappelijk contact. Onder de juiste omstandigheden is de stap naar het lichaam snel gezet.

Bijvoorbeeld die ene leuke gezellige collega waarmee je een op zakenreis gaat en dan einde avond nog bij elkaar op de kamer een afzakkertje gaat drinken. Of elke dag uren appen met 'die goede vriend' terwijl je vriend of man naast je op de bank zit en waarmee je eigenlijk toch niet heel veel deelt. Het zijn maar wat voorbeelden.
Le Diable
  woensdag 4 maart 2026 @ 21:00:35 #27
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_220259626
Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten.
  Moderator woensdag 4 maart 2026 @ 21:20:25 #28
441859 crew  Lenny77
pi_220259840
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 19:38 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]
Ik denk dat je altijd een gezond wantrouwen in je relatie moet hebben. Volledig blind varen op vertrouwen - een emotie die maar al te vaak gemakkelijk naar voren wordt geschoven in discussies over jaloezie. Zo van: "Je moet me maar gewoon vertrouwen", terwijl er objectief gezien genoeg reden is om bepaalde risico's te erkennen wanneer een man en een vrouw een goede connectie hebben onder de noemer vriendschappelijk contact. Onder de juiste omstandigheden is de stap naar het lichaam snel gezet.

Bijvoorbeeld die ene leuke gezellige collega waarmee je een op zakenreis gaat en dan einde avond nog bij elkaar op de kamer een afzakkertje gaat drinken. Of elke dag uren appen met 'die goede vriend' terwijl je vriend of man naast je op de bank zit en waarmee je eigenlijk toch niet heel veel deelt. Het zijn maar wat voorbeelden.
Ja ja, dat kan allemaal wel zo zijn..
Maar JIJ bent degene die niet in monogamie gelooft. Maar dat is dan alleen als jij er het voordeel uit kan halen duidelijk.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_220318046
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 18:49 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Bullshit. Ik, als man, heb gewoon een vriendin en daar is geen van beide een seksuele spanning of wat dan ook. Grow up.
Wat is haar BMI en leeftijd?
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
  woensdag 11 maart 2026 @ 20:08:25 #30
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_220318332
Ik heb al jaren 4 goede vriendinnen die hier over de vloer komen. meer dan 10 jaar.
Zelfs nog mooie dames, maar geen haar op me hoofd die er aan denkt omdaar lust gevoelens voor te krijgen.

Maar zoals ik hier ook leest .. mijn grenzen zijn ook vaak wel, van geld vragen en blijven bedelen en telefoon gebruik (sociaal media) te veel is hier al bijna einde verhaal.
Dus dingen samen doen waar de telefoon van haar kant steeds tussen blijft zitten. (Dat gaat fout)
En dan helemaal in de slaapkamer.
Ik zelf heb geen sociaal media op mijn telefoon en ik leg hem in de pc kamer neer als ik bezoek heb.
Dus ik kies zelf wel wanneer ik eens kijkt. (scherm tijd hier ongeveer 1 uur perdag)
Zo min mogelijk dat ding horen aan notificaties als die al komen, want de meeste heb ik uitstaan.
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
pi_220318502
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 19:47 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Wat is haar BMI en leeftijd?
21 en leeftijd 30 ofzo.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_220320250
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 20:23 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
21 en leeftijd 30 ofzo.
Ongeloofwaardig
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_220341692
Ze vond dat wat minder contact met mijn kinderen wel kon. Ok, daar is de deur dan :W
  maandag 16 maart 2026 @ 10:23:19 #34
480145 Edding345
Bro ik wil neuken man
pi_220354748
Niet koken, niet schoonmaken, geen kinderwens en ze wilde advocaat worden.

1 van de 4 is al een dikke no go en deze had alle 4

wat voor nut heb je dan anders dan je kut
Afghanistan duurde 20 jaar om de Taliban door de Taliban te vervangen.
Hier duurde het minder dan een week om Khamenei met Khamenei te vervangen.
PluggieOD in NWS / Amerikaans tankvliegtuig stort neer in Irak
pi_220354774
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 18:52 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Dit dus. Alsof je als man zijnde iedere vrouw zou willen aanduwen.
Nee natuurlijk niet. Alleen de knappe! :7
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
pi_220354803
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2026 03:50 schreef TAmaru het volgende:

[..]
Je hebt zijn kind vermoord? _O- :P
:D
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
pi_220354949
18 kg aankomen in 4 jaar relatie. Vond ik echt veel te ver gaan, ze had er verder ook geen goede reden voor. Was erg pijnlijk om te realiseren dat ik haar eigenlijk niet meer aantrekkelijk vond en het vooruitzicht dat dit alleen maar erger ging worden in de toekomst, dat is geen voedingsbodem om nog verder te gaan met de relatie. Er waren nog meer problemen in de relatie, maar dit was toch wel de genadeklap.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')