abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 1 maart 2026 @ 19:37:47 #1
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_220232547
En dan bedoel ik dat je echt zei "tot hier en niet verder!" En dat daar ook geen onderhandeling of discussie over mogelijk was. En hoe is dat afgelopen?
Bij mij toen een partner vond dat ik een familielid van haar financieel bij moest staan, ik weigerde, resultaat: einde relatie. Ik was er ook niet rouwig om.
Jullie gevallen?
pi_220238241
quote:
1s.gif Op zondag 1 maart 2026 19:37 schreef Joopklepzeiker het volgende:
En dan bedoel ik dat je echt zei "tot hier en niet verder!" En dat daar ook geen onderhandeling of discussie over mogelijk was. En hoe is dat afgelopen?
Bij mij toen een partner vond dat ik een familielid van haar financieel bij moest staan, ik weigerde, resultaat: einde relatie. Ik was er ook niet rouwig om.
Jullie gevallen?
Terecht dat je dat geweigerd hebt toen. Als er geld in het spel is krijg je nog veel meer ellende en ondankbaarheid.
  maandag 2 maart 2026 @ 13:33:45 #3
402274 Cruzinats
we were kings, and such
pi_220238788
Ik heb mijn vader gedag gezegd toen zelfs een cadeautje voor mijn dochters verjaardag te veel gevraagd was, terwijl hij de hele familie van zijn Filipijnse partner op de Filipijnen onderhoudt. En ik weet dat er maandelijks een vast bedrag naar het zoontje van haar dochter gaat, terwijl mijn dochter nog nooit iets van hem heeft gekregen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')