Waar zegt Piri dat ze tegen acties is?quote:Op zondag 1 maart 2026 16:32 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Het is leuk om een tweet te posten dat je solidair bent, maar als je vervolgens ook tegen echte actie bent dan vraag ik mij af of je naïef bent of dat je gewoon zo'n tweet plaatst voor de buhne. Als een regime 10.000'en mensen vermoord dan heeft praten volgens mij weinig zin.
rent freequote:Op zondag 1 maart 2026 16:38 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Binnenkort een palliwappie demo tegen deze interventie van Trump?
zo'n vliegdekschip kan wel wat hebben, zijkanten zijn beter gepantserd dan een abrahams tank bijv. Voro de rest grootspraak, het is een bewegend doelwit die 50lm, per uur kan en altijd meerdere schepen om zich heen heeft met alle vormen van luchtafweergeschut. He is als een vliegje in een voetbalstadium wil raken met een speld die je van 50 meter hoogte gooit. En de snelle bootjes die iran heeft met raketwerpers en een 50 kal zullen, als ze al binnen 15 km komen, geen enkele schade kunnen doenquote:Op zondag 1 maart 2026 16:33 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Dat zou wat zijnKan die nuclear ontploffen?
Nu.nlquote:Het Amerikaanse leger heeft zaterdag een Iraans oorlogsschip aangevallen, meldt het Amerikaanse Centraal Commando op X.
"Het schip zinkt momenteel naar de bodem van de Golf van Oman bij een pier in Chah Bahar", is te lezen in de verklaring.
"Zoals de president zei: leden van de Iraanse strijdkrachten, de Revolutionaire Garde en de politie moeten 'hun wapens neerleggen'. Verlaat het schip."
Iran geloven.quote:Op zondag 1 maart 2026 16:33 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Dat zou wat zijnKan die nuclear ontploffen?
Zo'n cultuuroorlog is nog veel spannender dan een echte oorlog blijkbaar.quote:Op zondag 1 maart 2026 16:20 schreef xpompompomx het volgende:
Aangezien we elkaar weer aanvallen neem ik aan er maar weinig nieuws te melden is op het moment?
Was op redelijke afstand.quote:Op zondag 1 maart 2026 16:45 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Zou wel zonde zijn als die toren eraan gaat.
quote:De Russische president Vladimir Poetin heeft de moord op de Iraanse opperleider Ali Khamenei veroordeeld als een "cynische schending van alle normen van menselijke moraal en internationaal recht".
In een door het Kremlin gepubliceerde brief betuigde hij zijn medeleven aan de Iraanse president Massoud Peseshkian. De 86-jarige leider kwam zaterdag om het leven bij een Israëlische luchtaanval.
Khamenei zal in Rusland herinnerd worden als een "uitstekende staatsman" die een enorme persoonlijke bijdrage heeft geleverd aan de vriendschappelijke Russisch-Iraanse betrekkingen en deze heeft verheven tot een alomvattend strategisch partnerschap.
Poetin verzocht om zijn medeleven en steun over te brengen aan Khamenei's familie en vrienden, evenals aan de Iraanse regering en het Iraanse volk.
Castro is toch al doodquote:Op zondag 1 maart 2026 16:48 schreef michaelmoore het volgende:
Poetin is verdrietig, eerst de vriend Assad en dan vriend Maduro nu vriend Chamenei weer en vriend Castro gaat er ook aan
[..]
Blijkbaar zijn er hier erg veel mensen die een gestoorde narcist uit een land met een nogal dubieus track record die Europa het liefst in shambles ziet, bedreigt en in de rug steekt en alleen het eigen belang najaagt blind vertrouwen.quote:Op zondag 1 maart 2026 16:44 schreef Perrin het volgende:
[..]
Zo'n cultuuroorlog is nog veel spannender dan een echte oorlog blijkbaar.
Als er iemand dat kan beoordelen, is hij het wel als dé ervaringsdeskundige op gebied van "cynische schending van alle normen van menselijke moraal en internationaal recht".quote:Op zondag 1 maart 2026 16:48 schreef michaelmoore het volgende:
Poetin is verdrietig, eerst de vriend Assad en dan vriend Maduro, nu vriend Chamenei weer en vriend Castro gaat er ook aan
[..]
https://x.com/KatiPiri/status/2027707061501403385quote:
Die zogenaamde waarden worden door links ook heel selectief gehanteerd. Ze waren vast 'zwaar verontwaardigd' toen Hamas Palestijnen executeerde, of toen moslims in Soedan christenen afslachtten. Ook de honderdduizenden doden in Jemen door Saoedi-Arabië, de onderdrukking in de Westelijke Sahara door Marokko, en de Chinese kampen voor Oeigoeren en de bezetting van Tibet lijken hen niet te deren. De pleinen staan ook echt 'vól' met linkse mensen die zich om de slachtoffers van de VAE en de RSF in Soedan bekommerenquote:Op zondag 1 maart 2026 16:50 schreef mcmlxiv het volgende:
Het blijft boeiend om te zien hoe de zogenaamde bewakers van onze westerse waarden, onze “rechtse gezond verstand fok” brigade, bijzonder weinig blijk geeft van inzicht in die westerse waarden.
Demonstratierecht, vrijheid van godsdienst of meningsuiting, recht op eerlijke rechtspraak, bij onze rechtse vrienden kunnen die moeiteloos opgeofferd worden wanneer het zo uitkomt.
Misschien moeten onze rechtse fok-broeders zich eens inlezen in wat eigenlijk de kern vormt van onze westerse waarden
Fidel wel, Raul nog niet. Al staat die ook niet meer aan het roer.quote:
Tsja, zo mag je een andere mening hebben.quote:Op zondag 1 maart 2026 16:53 schreef Anton91 het volgende:
[..]
https://x.com/KatiPiri/status/2027707061501403385
Tegen echte acties zei ik. Zij wil dit probleem graag diplomatiek oplossen (hebben ze geprobeerd, niet gelukt). Daarnaast wat geblaat over internationaal recht.
Ik denk dat je daarmee al die slachtoffers (doden en mensen die jarenlang onderdrukt zijn) tekort doet. Van mij mogen ze het hele regime met wortel en al uitroeien.
Maar dan wel graag door een breedgedragen internationale coalitie en niet door een tirannieke psychopaat gedreven door bestendiging van zijn wereldheerschappij.quote:Op zondag 1 maart 2026 16:53 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Van mij mogen ze het hele regime met wortel en al uitroeien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |