Die zandmannetjes zitten toch allemaal in de bergen? Dat wordt dan toch gewoon een 2e Afghanistan?quote:Op zondag 1 maart 2026 16:27 schreef Discombobulate het volgende:
Ga nou gewoon eens grondtroepen sturen jezus man. Dit leidt tot niks.
Ik heb nog geen bewijs gezienquote:Op zondag 1 maart 2026 16:14 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat jij een vrouw bent.
De staatsmedia wordt ook flink gebombardeerd. En politiebureaus.quote:Op zondag 1 maart 2026 16:28 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, het gaat nog steeds flink los
[ x ]
Hopelijk op economisch en milieukundig vlak wel ja. Voor de rest, prima als er een rechts windje door het land waait.quote:Op zondag 1 maart 2026 16:18 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Nee hoor, we zijn alweer redelijk aan het opkrabbelen en jullie incompetentie maakt ons alleen maar sterker. De Linkse Lente gaat echt wel weer komen.
Geef het een halfuurtje en ze beginnen gewoon weer opnieuw.quote:Op zondag 1 maart 2026 16:25 schreef Monolith het volgende:
Tot zover deze editie van de rubriek "Maar daar hoor je ze niet over!".
Holy shit.quote:Op zondag 1 maart 2026 16:28 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, het gaat nog steeds flink los
[ x ]
Het wordt een teringzooi, dat zeker.quote:Op zondag 1 maart 2026 16:28 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Die zandmannetjes zitten toch allemaal in de bergen? Dat wordt dan toch gewoon een 2e Afghanistan?
Tegen Iran? Dat lijkt me een lastige zaak gezien het inwonertal en het terrein waarmee men te kampen zou hebben.quote:Op zondag 1 maart 2026 16:27 schreef Discombobulate het volgende:
Ga nou gewoon eens grondtroepen sturen jezus man. Dit leidt tot niks.
Precies, alleen dan ruim 2,5x zo groot en 2,5x zoveel inwoners.quote:Op zondag 1 maart 2026 16:28 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Die zandmannetjes zitten toch allemaal in de bergen? Dat wordt dan toch gewoon een 2e Afghanistan?
Jezus deed er een stuk langer over.quote:Op zondag 1 maart 2026 16:21 schreef Monolith het volgende:
[..]
Gaat toch razendsnel zo'n wederopstanding.
quote:Op zondag 1 maart 2026 16:30 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Misschien moet ze zich toch eens ordinair kleden.
Het is leuk om een tweet te posten dat je solidair bent, maar als je vervolgens ook tegen echte actie bent dan vraag ik mij af of je naïef bent of dat je gewoon zo'n tweet plaatst voor de buhne. Als een regime 10.000'en mensen vermoord dan heeft praten volgens mij weinig zin.quote:
De VS is met Rusland de grootste vijand van Europa, niet zo gek dus om blij te zijn met dooie Amerikaanse soldaten.quote:Op zondag 1 maart 2026 16:14 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Oke, maar dat is iets anders. Daar kunnen ook prima vragen over worden gesteld.
Maar dat is iets anders dan juichen om een soort bothsidesism te spelen tussen Iran en de VS, juichen om omgekomen Amerikaanse militairen of doen alsof het onder de Shah precies hetzelfde was in Iran dan onder het religieuze regime.
Ik zou er trouwens wel degelijk rekening mee houden dat men in Israël veel Iraniërs een warm hart toedraagt. Israël kent ook een aanzienlijke gemeenschap Joden uit Iran en de banden tussen beide volkeren waren degelijk tot de Iraanse revolutie.
Iraniërs en Israëliërs zoeken elkaar ook vaak op in politiek verband, dat zag je na gisteren ook weer. En dat geldt natuurlijk niet voor iedereen, maar de sentimenten zijn er echt wel.
Dat zou wat zijnquote:Op zondag 1 maart 2026 16:33 schreef BlaZ het volgende:
De Irani's beweren de USS Lincoln geraakt te hebben.
Nu.nl meldt dat ze nog niet eens in de buurt zijn gekomen van die schepen.quote:Op zondag 1 maart 2026 16:33 schreef BlaZ het volgende:
De Irani's beweren de USS Lincoln geraakt te hebben.
Hier zit er een tussen. Paar minuten geleden zag je wat AAquote:Op zondag 1 maart 2026 16:33 schreef MissButterflyy het volgende:
Weet iemand of ergens een werkende livecam van Teheran is te vinden?
zijn nederlandse ambtenaren, dus zondag is heiligquote:Op zondag 1 maart 2026 16:13 schreef capricia het volgende:
Hoe moet je daar weg dan?
[ x ]
Zijn er trouwens ook zulke frequente updates vanuit onze BuZa?
Zoiets zet ook geen zoden aan de dijk, voor de VS en Israel is dat klein bierquote:Op zondag 1 maart 2026 16:32 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Als een regime 10.000'en mensen vermoord dan heeft praten volgens mij weinig zin.
Dat stellen de Amerikanen inderdaad. Denk ook wel dat bij significante schade aan een vliegdekschip daar al wel meer informatie over zou zijn.quote:Op zondag 1 maart 2026 16:34 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nu.nl meldt dat ze nog niet eens in de buurt zijn gekomen van die schepen.
Zo gaat dat nu eenmaal. We kunnen/willen ook niet ingrijpen in Oekraïne, Sudan of Israel.quote:Op zondag 1 maart 2026 16:32 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Het is leuk om een tweet te posten dat je solidair bent, maar als je vervolgens ook tegen echte actie bent dan vraag ik mij af of je naïef bent of dat je gewoon zo'n tweet plaatst voor de buhne. Als een regime 10.000'en mensen vermoord dan heeft praten volgens mij weinig zin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |