Zekerquote:Op zondag 1 maart 2026 16:05 schreef HowardRoark het volgende:
[..]_!
Jij vind het serieus positief als Amerikaanse soldaten om het leven komen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.foreignaffair(...)&utm_term=EDZZZ006ZX
Er zijn mij ook veel te veel mensen in dit soort topics die dit zien als een voetbalwedstrijdje waarbij op geen enkele manier kritiek op of bedenkingen bij het handelen van de 'eigen club' mogen worden geuit.quote:Op zondag 1 maart 2026 16:03 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Inderdaad het is al een paar jaar extreem links progressiefjes vs extreem rechtse MAGAs.
En de verstandige denkers die beide partijen verafschuwen zijn in de minderheid.
Meen je dit nouquote:Op zondag 1 maart 2026 16:05 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Vertel dan eens wat voor vrijheden er onder de shah allemaal waren die onder de islamitische republiek zijn afgeschaft?
Nee hoor, er wordt simpelweg opgemerkt dat dit van users komt met een bepaalde sterke politieke voorkeur die in een deel van het politieke spectrum valt. In plaats van boos te worden dat dit wordt opgemerkt, kun je jezelf ook de vraag stellen hoe het komt dat zulke sentimenten daar aanwezig zijn.quote:Op zondag 1 maart 2026 16:06 schreef Momo het volgende:
[..]
De grootste polarisatie is niet extreme uitspraken van een aantal kleine groepen maar kneuzen die van alles een links versus rechts of progressief versus conservatief strijd maken.
Ronduit moreel verwerpelijk. Dát is dus anti-Westers gedachtegoed.quote:
Het is natuurlijk niet alleen die clown maar de algehele tendens op progressief-links. Van Kati Piri tot Esther Ouwehand is het sentiment op de hand van het Iraanse regime. Er is ook geen enkele blijdschap te bespeuren voor de Iraanse bevolking.quote:Op zondag 1 maart 2026 16:02 schreef Momo het volgende:
[..]
Deze post is net zo dom als die van hem. Rot toch op met van die domme polariserende posts. Gozer is ook niet eens progressief te noemen.
Dit is natuurlijk wel iets dat kan gebeuren als je een oorlog start. Dat hoor ik je vaak genoeg zeggen hè.quote:Op zondag 1 maart 2026 16:05 schreef HowardRoark het volgende:
[..]_!
Jij vind het serieus positief als Amerikaanse soldaten om het leven komen?
Ohja mensen mochten zuipen en zich als hoer kleden door geen hoofddoek op te doen.quote:Op zondag 1 maart 2026 16:09 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Ik neem mijn vorige post terug. Ik bedenk me dat er onder de shah meer vrijheden waren die onder de islamitische republiek zijn afgeschaft. Onder de shah mochten Iraniërs zich katjelam zuipen.
Mooi zo, gelukkig is mijn naturalisatie reeds meer dan 40 jaar geleden voltooid dus niemand die dat terugdraait.quote:Op zondag 1 maart 2026 16:09 schreef HowardRoark het volgende:
Ronduit moreel verwerpelijk. Dát is dus anti-Westers gedachtegoed.
Nu.nlquote:Drie Amerikaanse doden door operatie tegen Iran
Het Amerikaanse leger meldt op X dat drie militairen zijn omgekomen tijdens de operatie tegen Iran. Vijf anderen zouden ernstig gewond zijn geraakt.
"Anderen hebben lichte verwondingen door granaatscherven en hersenschuddingen opgelopen en worden momenteel gerevalideerd. De grootschalige gevechtsoperaties gaan door en onze hulpverlening is nog steeds gaande", meldt het Amerikaanse Centraal Commando in het bericht.
De identiteit van de slachtoffers maakt het leger vooralsnog niet bekend. Ook is niet duidelijk waar de slachtoffers zijn gevallen.
Weten we als vrouw weer waar we aan toe zijn en hoe er door sommigen, velen beter gezegd, over ons wordt gedacht. Heb me nog nooit een dag ordinair gekleed maar iedere vrouw zonder hoofddoek of niqaab is blijkbaar een hoer. Waarvan akte.quote:Op zondag 1 maart 2026 16:11 schreef Momo het volgende:
[..]
Ohja mensen mochten zuipen en zich als hoer kleden door geen hoofddoek op te doen.
[ afbeelding ]
Deze blote benen, wat een hoeren zeg!
quote:Op zondag 1 maart 2026 16:09 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Ik neem mijn vorige post terug. Ik bedenk me dat er onder de shah meer vrijheden waren die onder de islamitische republiek zijn afgeschaft. Onder de shah mochten Iraniërs zich katjelam zuipen.
Jij lijkt anders ook dronken met je gelul.quote:Op zondag 1 maart 2026 16:09 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Kun je quoten waar Kati Piri en Esther Ouwehand op de hand van Khamenei en co zijn? Niet zo raar om niet enkel alles positief te zien als er wel een periode met oorlog en onzekerheid aankomt. Ookal zijn de Iraniers zelf heel blij natuurlijk dat Khamenei nu eindelijk dood is.quote:Op zondag 1 maart 2026 16:10 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Het is natuurlijk niet alleen die clown maar de algehele tendens op progressief-links. Van Kati Piri tot Esther Ouwehand is het sentiment op de hand van het Iraanse regime. Er is ook geen enkele blijdschap te bespeuren voor de Iraanse bevolking.
Fijn voor je maar je mag de rest van je leven zwelgen in het feit dat jullie verloren hebben.quote:Op zondag 1 maart 2026 16:12 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Mooi zo, gelukkig is mijn naturalisatie reeds meer dan 40 jaar geleden voltooid dus niemand die dat terugdraait.
Ik zie nu pas dat jij een vrouw bent.quote:Op zondag 1 maart 2026 16:13 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Weten we als vrouw weer waar we aan toe zijn en hoe er door sommigen, velen beter gezegd, over ons wordt gedacht. Heb me nog nooit een dag ordinair gekleed maar iedere vrouw zonder hoofddoek of niqaab is blijkbaar een hoer. Waarvan akte.
Oke, maar dat is iets anders. Daar kunnen ook prima vragen over worden gesteld.quote:Op zondag 1 maart 2026 16:09 schreef Monolith het volgende:
[..]
Er zijn mij ook veel te veel mensen in dit soort topics die dit zien als een voetbalwedstrijdje waarbij op geen enkele manier kritiek op of bedenkingen bij het handelen van de 'eigen club' mogen worden geuit.
Ik zie dit regime liever vandaag dan morgen vertrekken, maar ik heb wel m'n bedenkingen bij de intenties van met name Netanyahu. Die doet dit niet omdat ie de Iraanse bevolking zo'n warm hart toedraagt natuurlijk. Dat belangen van Netanyahu en de bevolking aldaar toevallig samenvallen, betekent ook niet dat het einddoel dat doet. En stel dat het land uiteindelijk verzandt in totale chaosen de bevolking massaal het land uit zou vluchten, dan weet ik wel wie er hier weer de mond hebben over 'al die Iraanse dokters en ingenieurs in asielzoekerscentra'.
quote:Op zondag 1 maart 2026 16:14 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat jij een vrouw bent.
Het aantal users dat dat doet is dan ook op 3 vingers te tellen ofzo.quote:Op zondag 1 maart 2026 16:14 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Oke, maar dat is iets anders. Daar kunnen ook prima vragen over worden gesteld.
Maar dat is iets anders dan juichen om een soort bothsidesism te spelen tussen Iran en de VS, juichen om omgekomen Amerikaanse militairen of doen alsof het onder de Shah precies hetzelfde was in Iran dan onder het religieuze regime.
Ik zou er trouwens wel degelijk rekening mee houden dat men in Israël veel Iraniërs een warm hart toedraagt. Israël kent ook een aanzienlijke gemeenschap Joden uit Iran en de banden tussen beide volkeren waren degelijk tot de Iraanse revolutie.
Iraniërs en Israëliërs zoeken elkaar ook vaak op in politiek verband, dat zag je na gisteren ook weer. En dat geldt natuurlijk niet voor iedereen, maar de sentimenten zijn er echt wel.
Dat zijn ze ook niet, is gelul.quote:Op zondag 1 maart 2026 16:13 schreef Momo het volgende:
[..]
Kun je quoten waar Kati Piri en Esther Ouwehand op de hand van Khamenei en co zijn? Niet zo raar om niet enkel alles positief te zien als er wel een periode met oorlog en onzekerheid aankomt. Ookal zijn de Iraniers zelf heel blij natuurlijk dat Khamenei nu eindelijk dood is.
Een erg mooie stijl dit eigenlijk wel.quote:Op zondag 1 maart 2026 16:11 schreef Momo het volgende:
[..]
Ohja mensen mochten zuipen en zich als hoer kleden door geen hoofddoek op te doen.
[ afbeelding ]
Deze blote benen, wat een hoeren zeg!
Sowieso is het een wat ongezonde obsessie van bepaalde users, die 'extreem linksen'. Deze persoon struint voor dit soort topics het hele internet af om ergens op een of ander sociaal mediumpje een filmpje te vinden van 'linksen die protesteren tegen de oorlog' om daar dan moreel verontwaardigd over te gaan doen.quote:Op zondag 1 maart 2026 16:13 schreef Momo het volgende:
[..]
Kun je quoten waar Kati Piri en Esther Ouwehand op de hand van Khamenei en co zijn? Niet zo raar om niet enkel alles positief te zien als er wel een periode met oorlog en onzekerheid aankomt. Ookal zijn de Iraniers zelf heel blij natuurlijk dat Khamenei nu eindelijk dood is.
Que?quote:Op zondag 1 maart 2026 16:04 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Republikeinse garde en Amerikaanse soldaatjes die elkaar omleggen is dan wel weer win-win.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |