Tja, een moslimfundamentalistisch land. Dan krijg je dit soort dingen al snel.quote:Op zondag 1 maart 2026 19:17 schreef ootjekatootje het volgende:
Lekker zooitje daar voor de Ambassade in Baghdad…
Ik vind het moeilijk in te schatten nu het weer donker is. Ik kijk nu naar Steve naar de gebeurtenissen in Irak.quote:Op zondag 1 maart 2026 19:46 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Is dat nu? Of toch alweer wat uren geleden?
Dat verwacht ik niet. Dit zijn de Perzen, een trots en historisch volk. Die zitten daar al eeuwen en zullen bereid zijn om een lange strijd te voeren. Het is ook geen klein landje. Ze hebben evenveel inwoners als Afghanistan en Irak samen, 90 miljoen. En Afghanistan en Irak begon ook ooit met het tegengaan van massavernietingswapens, en het brengen van een nieuw regime, omdat de lokale bevolking er zo omvroeg. We weten allemaal hoe succesvol dat uiteindelijk is uitgepakt. Ik ben wat sceptisch over de gevolgen van deze oorlog.quote:
quote:
Dit dus.quote:
Toch die LNG leveringen veilig stellen.quote:
Waarom moet zij die vragen beantwoorden?quote:
Beetje last van doublethinkquote:Op zondag 1 maart 2026 19:45 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Mwah. Noord Koreanen komen veel strenger over op de staatstv naar mijn mening.
Deze kerel komt echt emotioneel en verdrietig over. Ook al is het gespeeld.
volgens mij begon het in Afghanistan iets andersquote:Op zondag 1 maart 2026 19:48 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Dat verwacht ik niet. Dit zijn de Perzen, een trots en historisch volk. Die zitten daar al eeuwen en zullen bereid zijn om een lange strijd te voeren. Het is ook geen klein landje. Ze hebben evenveel inwoners als Afghanistan en Irak samen, 90 miljoen. En Afghanistan en Irak begon ook ooit met het tegengaan van massavernietingswapens, en het brengen van een nieuw regime, omdat de lokale bevolking er zo omvroeg. We weten allemaal hoe succesvol dat uiteindelijk is uitgepakt. Ik ben wat sceptisch over de gevolgen van deze oorlog.
Dat jj geweld en oorlogsmisdadigers steunde wisten we al wel.quote:Op zondag 1 maart 2026 19:10 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Mooi, deze mensen staan aan de goede kant van de geschiedenis.
Dit is altijd zo triest. Huilen over geld uit het midden oosten terwijl die Visegrád zelf door Israel betaald wordt.quote:
Nee hoor.quote:
Of vele mensen geven wel degelijk om alles wat er gebeurde.quote:Op zondag 1 maart 2026 20:00 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nee hoor.
Maar zie je niet het verschil met de noord Koreaans e presentatrice? Die toont alleen woede of blijdschap.
Nou ja, ze zijn ook nooit zo aangevallen dus geen reden om zo emotioneel te doen. Maar denk ook dat dat wel een cultuurverschilletje is.
Tsja, we kunnen ook als een malle gaan vergroenen zodat we onafhankelijk worden van buitenlands gas. Dan kun je zo gemeen zijn tegen de Qatari's als je wilt, maar tot die tijd zul je ze toch een beetje te vriend moeten houden.quote:Op zondag 1 maart 2026 19:53 schreef HowardRoark het volgende:
[..]_!
Dat aanpappen van de EU met Qatar is ook vermoeiend en bizar. Die figuren zitten hier radicalisme te steunen met de miljoenen en de EU doen alsof dit oprechte mensen die je serieus moet nemen.
Een aantal terroristische organisaties vrijwel volledig vernietigen staat aardig op je CV.quote:Op zondag 1 maart 2026 19:57 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Dat jj geweld en oorlogsmisdadigers steunde wisten we al wel.
Maar deze mensen gaan echt niet de boeken in als goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |