SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
[ Bericht 0% gewijzigd door Mushanga71 op 03-03-2026 21:21:44 ]If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:13 schreef Budabuddumbam het volgende:
@:vencodarkThx, deze vragen en gedachtenspinsels zijn zinvol.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En deze ook. Therapie is besproken, dat is het onderzoeken waard.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 20:15 schreef FlyingFish het volgende:
Dit is geen jou probleem, maar een probleem van hem, en ik zou dat ook duidelijk vertellen en een discussie hierover een volgende keer gelijk afkappen. Misschien een relatietherapeut inschakelen? Die kan helpen om beter te leren communiceren en wellicht begrijpt hij dan wel wat er mis gaat en waarom jij die noodzaak voelt? Als iedereen op zijn tenen moet lopen bij hem klinkt therapie als iets wat sowieso goed voor hem zal zijn. Maar succes met hem overtuigen om dat te gaan doen…
Ik kan het zelf nog niet geloven maar ik ga blijkbaar supergoed op zaterdagochtend in mijn eentje om 7u opstaan, koffie en ontbijt en de sportschool in. Afgelopen zaterdag heb ik er vervolgens 2 uur rondgehangen (gesport dus).quote:
Zaterdagochtend een rondje hardlopen om een uur of 8 in mn uppie. De halve wereld slaapt nog, zeker als het zonnetje doorkomt, heerlijk.quote:Op woensdag 4 maart 2026 06:43 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik kan het zelf nog niet geloven maar ik ga blijkbaar supergoed op zaterdagochtend in mijn eentje om 7u opstaan, koffie en ontbijt en de sportschool in. Afgelopen zaterdag heb ik er vervolgens 2 uur rondgehangen (gesport dus).
2 jaar geleden ging ik met frisse tegenzin 1 keer in de week 20 minuten naar fit20. Dus wie weet.
Je wordt OUD.quote:Op woensdag 4 maart 2026 09:52 schreef vencodark het volgende:
Als een blok geslapen, heerlijk.
Dochter nog ziek en zelf ben ik ook wat gammel.
Weet je wat heel stom is? Ik heb een pijnlijke arm zonder gesport te hebben.![]()
![]()
Gistermorgen lag ik in bed en wilde een zwaar kussen even weg wippen, en verrek dus een spiertje. Ik voelde het gelijk.
Nu kan ik amper die arm omhoog houden en stroomt het naar de schouder/nek.
Hoe dan!? #sukkel.
40.quote:
Ja het is stom dat sporten zo duur moet zijn.quote:Op woensdag 4 maart 2026 09:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
40.
Maar dat merk ik inderdaad wel. Als ik verkeerd zit, lig of krom sta te scrollen ofzo, snel last van mijn nek.
Daarom was die Pilates zo gek nog niet maar rond de ¤35 p/m voor de sportschool én Pilates á ¤15 per les is toch een beetje te gortig.
Heeft je sportschool geen Pilates? Mijne heeft naast krachthonk ook nog allerlei groepslessen.quote:Op woensdag 4 maart 2026 09:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
40.
Maar dat merk ik inderdaad wel. Als ik verkeerd zit, lig of krom sta te scrollen ofzo, snel last van mijn nek.
Daarom was die Pilates zo gek nog niet maar rond de ¤35 p/m voor de sportschool én Pilates á ¤15 per les is toch een beetje te gortig.
Nope. We hebben 2 locaties in de stad en beide geen groepslessen.quote:Op woensdag 4 maart 2026 11:05 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Heeft je sportschool geen Pilates? Mijne heeft naast krachthonk ook nog allerlei groepslessen.
Mijn voorhoofd is al roodquote:Op woensdag 4 maart 2026 17:15 schreef Mushanga71 het volgende:
Lekker dagje met Juul dus geweest, exode. Is ook wel es nodig![]()
Ik zat in de zon daarstraks, had geen zin in werk maar wat moet, dat moet, dus werd maar een half uurtje ofzo zon happen. Deze temperaturen, ik hou ervan. Als het straks zomer wordt, is het mij te warm en zit ik binnen. Maar nu
Ja was heerlijk, terwijl B een puber aan het wezen was 'Geen zin!' en 'Laat me met rust!' had ik een heerlijk dagje met Juul. Laat uit bed, kaascroissant bij de bakker gehaald als ontbijt, geLego'd, geluncht, geshopt en veel gelachen samen.quote:Op woensdag 4 maart 2026 17:15 schreef Mushanga71 het volgende:
Lekker dagje met Juul dus geweest, exode. Is ook wel es nodig![]()
Ik zat in de zon daarstraks, had geen zin in werk maar wat moet, dat moet, dus werd maar een half uurtje ofzo zon happen. Deze temperaturen, ik hou ervan. Als het straks zomer wordt, is het mij te warm en zit ik binnen. Maar nu
Nee, Campbelli's. Syren vind ik lang niet zo leuk, bovendien neemt dat zoveel meer ruimte in beslagquote:Op woensdag 4 maart 2026 21:05 schreef PoesInDoos het volgende:
Ahh zielig @:Troel , waren het Russische? Zou je niet verder willen met een ander (toegestaan) soort?
Fijn nieuws @:Nijna , je bent goed bezig!
Klinkt als een heerlijke lentemiddag @:exode ! Hopelijk is puber gauw uitgepubert en kun je het met hem nog eens overdoen
Och die zijn ook lief! (Volgens Google foto'squote:Op woensdag 4 maart 2026 21:09 schreef Troel het volgende:
[..]
Nee, Campbelli's. Syren vind ik lang niet zo leuk, bovendien neemt dat zoveel meer ruimte in beslagHeb n atuurlijk al jaren geleden de keuze gemaakt om te stoppen, al voordat het niet meer mocht vanwege de onzekerheid, maar nu zijn er gewoon geen meer. Jammer, want de belli's zijn zo leuk.
Veel liever dan de andere soortenquote:Op woensdag 4 maart 2026 21:10 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Och die zijn ook lief! (Volgens Google foto's)
Maar wel jammer, dat het nu zo definitief voorbij is..
Lief als in schattig en aaibaarquote:
Ik heb me ingeschreven nav jouw berichtje van laatstquote:Op woensdag 4 maart 2026 19:26 schreef Nijna het volgende:
Dus... bij deze... mocht ik nog iemand over een streep kunnen trekken ...![]()
Maar weet je partner hier dan van of doe je dat gewoon zonder zijn medeweten? Ik vind het ook wel nuttig om te doen, maar ik twijfel een beetje hoe ik dat ter sprake moet brengen zonder dat er toch gelijk gedacht wordt dat ik rare plannen heb. Ondanks dat een inschrijving hier totaal nutteloos is de komende 10 jaarquote:Op woensdag 4 maart 2026 22:03 schreef Hupje het volgende:
[..]
Ik heb me ingeschreven nav jouw berichtje van laatst![]()
Succes met je sollicitatie!
Mijn partner staat ook ingeschreven. We staan beide apart ingeschreven want dat was voor ons logischer en de ander bijschrijven kan altijd nog.quote:Op woensdag 4 maart 2026 22:49 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Maar weet je partner hier dan van of doe je dat gewoon zonder zijn medeweten? Ik vind het ook wel nuttig om te doen, maar ik twijfel een beetje hoe ik dat ter sprake moet brengen zonder dat er toch gelijk gedacht wordt dat ik rare plannen heb. Ondanks dat een inschrijving hier totaal nutteloos is de komende 10 jaar
Wij hebben dat gewoon samen gedaan. Ieder een eigen.quote:Op woensdag 4 maart 2026 22:49 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Maar weet je partner hier dan van of doe je dat gewoon zonder zijn medeweten? Ik vind het ook wel nuttig om te doen, maar ik twijfel een beetje hoe ik dat ter sprake moet brengen zonder dat er toch gelijk gedacht wordt dat ik rare plannen heb. Ondanks dat een inschrijving hier totaal nutteloos is de komende 10 jaar
Oeps. Ach, tis toch beter uit de zon te blijvenquote:Op woensdag 4 maart 2026 17:58 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Mijn voorhoofd is al rood#GingerStruggles
quote:Op donderdag 5 maart 2026 06:46 schreef Schanu het volgende:
Hier ook als gezin ingeschreven, met de gedachte dat het zowel verzekering is als we als gezin op straat zouden komen te staan om wat voor reden dan ook, als dat het een verzekering is voor als we onverhoopt wel uit elkaar gaan. Want niemand kan koffiedik kijken dus dat hebben we ook gewoon openlijk besproken samen.Is het overal zo makkelijk om te splitsen? Wij hebben apart gedaan met het idee dat we altijd weer bij elkaar konden, helemaal niet aan gedacht dat splitsen ook een optie kon zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je spoilerAltijd extra heftig als er al zoveel wel is gelukt.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Ik heb het op een gegeven moment wel gezegd. En hij vond daar inderdaad iets van, alsof ik al bedacht had dat we uit elkaar zouden doen.quote:Op woensdag 4 maart 2026 22:49 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Nee dat is niet overal zo makkelijk vandaar dat ik benoemde dat je dat vooraf even moet controlerenquote:Op donderdag 5 maart 2026 07:05 schreef Vanyel het volgende:
Is het overal zo makkelijk om te splitsen? Wij hebben apart gedaan met het idee dat we altijd weer bij elkaar konden, helemaal niet aan gedacht dat splitsen ook een optie kon zijn.
Het lijkt mij een goed idee als je even contact opneemt waar je staat ingeschreven. Want als je mede inschrijver bent kan je die inschrijftijd mogelijk gewoon meenemen naar je eigen inschrijving.quote:Op donderdag 5 maart 2026 07:44 schreef Mushanga71 het volgende:
Volgens mij stond vvmk ingeschreven en ik als mede inschrijver? Geen idee maar het lijkt mij dat als je in één huis woont en gaat scheiden er dan niet nog een woning gehuurd kan worden.
Heb me dus vorige week ofzo, zelf maar ingeschreven. Beter laat dan nooit
Dit idd.quote:Op donderdag 5 maart 2026 07:57 schreef Nijna het volgende:
[..]
Ik heb het op een gegeven moment wel gezegd. En hij vond daar inderdaad iets van, alsof ik al bedacht had dat we uit elkaar zouden doen.
Ik heb toen gezegd dat hij wel een huis kan betalen, maar ik niet en dat me inschrijven voor mij dus vrij logisch leek voor het geval dat, want je weet nooit hoe dingen lopen.
Zie het maar als een soort verzekering, misschien kan je het op die manier brengen.
Die sluit je meestal ook af in de hoop dat je ze nooit nodig hebt...
Al zou die inschrijving nutteloos zijn de eerste 10 jaar, je bouwt intussen wel tijd op. En anders voor later, seniorenwoning bijvoorbeeld.
Samen inschrijven kan ook, maar dan zou ik even checken hoe het zit met splitsen. Ik weet niet of het overal zo is dat je dan beide je inschrijfduur behoudt.
Hier is het tegenwoordig gratis om je in te schrijven.
De andere 2 regio's waar ik me heb ingeschreven was de een 10 euro en moet je elk jaar verlengen voor ook zoiets.
En de ander was eenmalig 15 euro geloof ik.
Dat zijn dan ook weer niet de bedragen om het te laten wat mij betreft.
Vanmiddag komt de makelaar taxeren, weer een stap.
Maximaal ¤ 51.537 voor een eenpersoons huishouden.quote:Op donderdag 5 maart 2026 12:35 schreef exode het volgende:
Hoe zit het met inkomen bij sociale huurwoningen? Ik kan me herinneren dat ik teveel verdien (verloofde ook). Dan kom je in de vrije sector terecht.
Maar goed, ik ga het wel opzoeken voor de 3 regio's waar ik inschrijving zou overwegen.
Ja, dan verdienen we allebei teveel.quote:Op donderdag 5 maart 2026 12:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maximaal ¤ 51.537 voor een eenpersoons huishouden.
Maximaal ¤ 56.910 voor een meerpersoons huishouden.
Bron: Woningtoewijzing | Home | Volkshuisvesting Nederland https://share.google/6GPW3KLa37oSS7fEi
Ja ik verdien momenteel ook teveel volgens mij, maar ik kan me voorstellen dat als mijn situatie dermate wijzigt dat ik die inschrijving nodig heb het aannemelijk is dat mijn inkomen ook wijzigt.quote:Op donderdag 5 maart 2026 12:35 schreef exode het volgende:
Hoe zit het met inkomen bij sociale huurwoningen? Ik kan me herinneren dat ik teveel verdien (verloofde ook). Dan kom je in de vrije sector terecht.
Maar goed, ik ga het wel opzoeken voor de 3 regio's waar ik inschrijving zou overwegen.
Ik ga het binnenkort eens uitzoeken, ik kan me van Utrecht herinneren dat je je inkomen moest invullen. Verloofde stond daar heel lang ingeschreven.quote:Op donderdag 5 maart 2026 13:00 schreef Bami het volgende:
[..]
Ja ik verdien momenteel ook teveel volgens mij, maar ik kan me voorstellen dat als mijn situatie dermate wijzigt dat ik die inschrijving nodig heb het aannemelijk is dat mijn inkomen ook wijzigt.
Ik heb dus man in mijn inschrijving meegenomen n.a.v. dit topic, hebben ze hun datumvelden afwisselend op dd-mm-jjjj en op mm-dd-jjjj staan, dus nu heb ik de verkeerde geboortedatum ingevuld en dat kan je niet zelf wijzigen.
Kosten blijken zelfs maar 5 euro per jaar te zijn trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |