Ben benieuwd of ze voor hem ook al een opvolger op het oog hebben.quote:Op zondag 1 maart 2026 14:17 schreef nostra het volgende:
Arafi de nieuwe baas.
https://www.nrc.nl/nieuws(...)ic&utm_term=20260301
Die zitten aan het copium. Zeggen dat het wel meevalt. En dat het er veel veiliger is dan in London. Vanuit hun parkeergarages.quote:Op zondag 1 maart 2026 14:18 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Waar zijn al die financiele, crypto- en vastgoed-influencers nu die voordeded dat Dubai de hemel is?
Getal onder de 10, en hij had verlorenquote:Op zondag 1 maart 2026 14:19 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Zou er nog een vrije keuze zijn om dit zelf te willen? Kans is groot dat die kerel binnen een paar dagen ook dood is.
Wat ik begrijp is er een lijst van vier. Voor de US president zijn dat er iets van 200 ofzo meen ik?quote:Op zondag 1 maart 2026 14:19 schreef StateOfMind het volgende:
Ben benieuwd of ze voor hem ook al een opvolger op het oog hebben.
Denk dat het wel meevalt als dit over een paar dagen voorbij is.quote:Op zondag 1 maart 2026 14:18 schreef capricia het volgende:
[..]
Dubai is echt goed de klos. Dit gaat ze jaren kosten om hier weer van te herstellen. Al het vertrouwen in veiligheid daar is weg.
Ja ho ho, net een ton in gestort na een kek Insta filmpje.quote:Op zondag 1 maart 2026 14:20 schreef capricia het volgende:
We wachten even op het instorten van de vastgoedmarkt daar.
Je achternaam is duidelijk niet Damus.quote:Op zondag 1 maart 2026 14:21 schreef nostra het volgende:
[..]
Ja ho ho, net een ton in gestort na een kek Insta filmpje.
Iets zegt me dat ze aan die 4 niet genoeg hebbenquote:Op zondag 1 maart 2026 14:20 schreef nostra het volgende:
[..]
Wat ik begrijp is er een lijst van vier. Voor de US president zijn dat er iets van 200 ofzo meen ik?
Haha zeker in https://nl.wikipedia.org/wiki/Palm_Investquote:Op zondag 1 maart 2026 14:21 schreef nostra het volgende:
[..]
Ja ho ho, net een ton in gestort na een kek Insta filmpje.
Paar dagen?quote:Op zondag 1 maart 2026 13:22 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Paar dagen. Maar punt gaat zijn: wat daarna?
Oh wauw, dat is ook een grote naam.quote:Op zondag 1 maart 2026 14:21 schreef SoldMayor het volgende:
[ x ]
Haha deze ouwe snoeperd zou er ook aan zijn.
Kijk, de maskers vallen af hè Himmler.quote:Op zondag 1 maart 2026 14:03 schreef Since2003 het volgende:
Beter verkassen ze gewoon naar Madagaskar.
Die VAE worden nu ook bestookt met raketten en drones.quote:Op zondag 1 maart 2026 14:27 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Paar dagen?
Het is een flinke knal in een wespennest in een geografisch fort met een inwoneraantal van 93 miljoen en een zeer gecompliceerde verhouding met de VAE en Turkije die een andere vorm van de Islam aanhangen.
Ik gooi mijn kermistoken in de bak 'wel wat langer dan een paar dagen', vermoedelijk met velen hier erbij, als je het niet erg vindt.
Is daar al beeld van? Tot dusver alleen maar een geschreven statement voorbij zien komen.quote:Op zondag 1 maart 2026 14:32 schreef MissButterflyy het volgende:
De huidige president van Iran leeft dus nog hè.
Dit klinkt niet goed hoor. Een social media verbod.quote:Op zondag 1 maart 2026 14:21 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Denk dat het wel meevalt als dit over een paar dagen voorbij is.
Dat kun je de bevolking van Madagascar niet aandoen.quote:Op zondag 1 maart 2026 14:03 schreef Since2003 het volgende:
Beter verkassen ze gewoon naar Madagaskar.
Iemand zal ze vast kennen. Gewone Nederlanders voor de rest.quote:Op zondag 1 maart 2026 13:55 schreef maily het volgende:
[..]
Deze arme zielen in ieder geval wel:
Meerdere BN-ers nog vast in Dubai; we zitten ondergronds op matrassen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Met een beetje mazzel zijn er straks voor lange tijd van die infuencers afquote:Op zondag 1 maart 2026 14:34 schreef capricia het volgende:
[..]
Dit klinkt niet goed hoor. Een social media verbod.
[ x ]
Ik schreef verkassen. Niet vergassen.quote:Op zondag 1 maart 2026 14:30 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Kijk, de maskers vallen af hè Himmler.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |