Is het vliegveld al open dan?quote:
Ze kunnen niet weg nee, dus kunnen ze lekker belastingsvrij blijven bedoel ik.quote:
quote:
quote:Geen fan van het regime, maar rust in vrede. Hij stond op voor Palestina en voor een onafhankelijk Iran
quote:Martyred forever more. Iran will stand steadfast against western imperialism forever more. Iran will stand with Palestine until it’s truly free.
quote:Moge Allah zijn ziel genadig zijn🙌❤️ dit was een echte leider.
quote:Allah y rahmou ❤️🕊️
quote:Op deze leeftijd en het bereiken van de eer van het martelaarschap is iets moois. De hoogmoedigen denken dat zij de vrede beëindigen met hun daden, maar zij dwalen. De profeet Mohammed is een martelaar, imam Ali is een martelaar en alle uitverkoren metgezellen zijn martelaren. Heeft de vrede verloren?? رحمك الله يا مجاهد 🤲🏽
quote:Allahy rahmoe, dood gegaan als een held
quote:Moge Allah swt hem Jannat al firdous schenken hij was echte leider die voor niemand knielde behalve Allah swt 🇮🇷🤲🏻
quote:In de paradijs inshallah 🙌❤️
Ook al gaat hij als shaheed dood komt er 1000 na hem.
Islamic republic of Iran 🇮🇷.
Ik eet zelfs ijs als het vriestquote:Op zondag 1 maart 2026 13:53 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik wacht nog even met ijs totdat het iets meer lente wordt.
Heftig hoorquote:Op zondag 1 maart 2026 13:55 schreef maily het volgende:
[..]
Deze arme zielen in ieder geval wel:
Meerdere BN-ers nog vast in Duba; we zitten ondergronds op matrassen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"Bent u het vuurwerkverbod in Nederland ook spuugzat? Kom dan allen naar Dubai"quote:Op zondag 1 maart 2026 13:58 schreef Tengano het volgende:
Nieuwe slogan voor de reclame daar:
Het is niet saai in Dubai
Je bent niet de enige Ali die wat gemist heeftquote:Op zondag 1 maart 2026 12:17 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Ik schakel net in joh.
En zo te zien heb ik het e.e.a. gemist ja
Ja. Laat ze maar lekker daar blijven.quote:Op zondag 1 maart 2026 13:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ze kunnen niet weg nee, dus kunnen ze lekker belastingsvrij blijven bedoel ik.
Dit kan echt niet. Gelijk paal en perk aanstellen, landelijke overname macht amsterdam wegens wanprestatie huidige gemeenteraadquote:
Zou een ideetje voor Trump kunnen zijn. Het land Israel past 33 keer in de staat Texas. Verhuis de hele kliek naar Texas, geef ze daar een lap grond ter grootte van Israel, en dan is het midden oosten eindelijk van die vervelende zionisten af en hoeven de Israeli's niet meer bang te zijn voor aanslagen en dergelijke. Iedereen blij en Trump krijgt dan eindelijk zijn lang verwachte Nobelprijs.quote:Op zondag 1 maart 2026 13:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Israël heeft ook geen keuze en vecht tegen totale uitroeiing.
De ligging is niet zo heel best zeg maar.
Het moment dat ze zaken laten varen of denken het diplomatiek op te lossen zal er een totale vernietiging plaatsvinden.
Mijn mening daarover is irrelevant, de plek had nooit gegeven moeten worden na ‘45
De hele boel verkassen lijkt me het best maar snap ook dat de Israeli dat niet zien zitten.
Lekker underground influencen of marketingfunnels produceren voor je volgersquote:Op zondag 1 maart 2026 14:01 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja. Laat ze maar lekker daar blijven.![]()
In de ondergrondse parkeergarages.
[ x ]
Tijd om een lekker feestje op de Dam te bouwenquote:Op zondag 1 maart 2026 13:58 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]_!
N12 gaat vooralsnog uit van 6. Maar ja, Beit Shemesh is een stad met voornamelijk (ultra)orthodoxe Joden. Dichtbevolkt dus en niet iedereen die het even nauw neemt met schuilkelders.quote:Op zondag 1 maart 2026 14:02 schreef SoldMayor het volgende:
8 doden inmiddels in Israël na de aanval van een uur geleden.
Bron Ynetnews
Dat is een vrij nare verwijzing naar Nazi-plannen.quote:Op zondag 1 maart 2026 14:03 schreef Since2003 het volgende:
Beter verkassen ze gewoon naar Madagaskar.
Hebben mensen daar geen schuilkelder of zijn de slachtoffers weer mensen die in krotten wonen?quote:Op zondag 1 maart 2026 14:02 schreef SoldMayor het volgende:
8 doden inmiddels in Israël na de aanval van een uur geleden.
Bron Ynetnews
Mja, het is de vraag hoe breed verspreid die sentimenten zitten. Ik denk dat je niet gek moet opkijken als een aanzienlijk deel van moslims er (stiekem) zo over denkt.quote:Op zondag 1 maart 2026 14:05 schreef Tengano het volgende:
[..]
Tijd om een lekker feestje op de Dam te bouwen![]()
Ik skip waterijs, maar de rest: JA!quote:Op zondag 1 maart 2026 13:58 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik eet zelfs ijs als het vriest
Heerlijk, ijs
Waterijs, schepijs, softijs, cornettos, alles
Dat kan alleen werken als je godsdienst en geloof weg zapt uit de hersenen van het hele Midden-Oosten.quote:Op zondag 1 maart 2026 14:02 schreef Hathor het volgende:
[..]
Zou een ideetje voor Trump kunnen zijn. Het land Israel past 33 keer in de staat Texas. Verhuis de hele kliek naar Texas, geef ze daar een lap grond ter grootte van Israel, en dan is het midden oosten eindelijk van die vervelende zionisten af en hoeven de Israeli's niet meer bang te zijn voor aanslagen en dergelijke. Iedereen blij en Trump krijgt dan eindelijk zijn lang verwachte Nobelprijs.
Oké. Dat is dus de reden. De sirenes gingen volop af in ieder geval.quote:Op zondag 1 maart 2026 14:05 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
N12 gaat vooralsnog uit van 6. Maar ja, Beit Shemesh is een stad met voornamelijk (ultra)orthodoxe Joden. Dichtbevolkt dus en niet iedereen die het even nauw neemt met schuilkelders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |