Er zijn wel meer malle doublethink-dingetjes aan het pro-Pallieblok.quote:Op zondag 1 maart 2026 14:05 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Gek, mij werd verteld hier dat dit niet zou kunnen vanwege het Sunni vs Shia.
Waarom? Is nooit wat van gekomen. Ik discrimineer niet op basis van religie/etniciteit maar in dit geval gewoon op paspoort.quote:Op zondag 1 maart 2026 14:05 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Dat is een vrij nare verwijzing naar Nazi-plannen.
Het zou juist een schuilkelder zijn geweest wat is geraakt. Dus een veel mensen dicht bij elkaar.quote:Op zondag 1 maart 2026 14:05 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Hebben mensen daar geen schuilkelder of zijn de slachtoffers weer mensen die in krotten wonen?
Kunnen we aan iran vragen of daar niet een raket op kan?quote:Op zondag 1 maart 2026 13:55 schreef maily het volgende:
[..]
Deze arme zielen in ieder geval wel:
Meerdere BN-ers nog vast in Duba; we zitten ondergronds op matrassen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja nou denk niet dat deze schuilkelder nou precies het doel was.quote:Op zondag 1 maart 2026 14:10 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Dit roept om wraak, wat een vieze actie van Iran.
Desnoods zamelen we wat geld inquote:Op zondag 1 maart 2026 14:09 schreef ExTec het volgende:
[..]
Kunnen we aan iran vragen of daar niet een raket op kan?
Alvast bedankt.
Wat was precies het doel dan?quote:Op zondag 1 maart 2026 14:11 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja nou denk niet dat deze schuilkelder nou precies het doel was.
Lekker likken.quote:Op zondag 1 maart 2026 13:58 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik eet zelfs ijs als het vriest
Heerlijk, ijs
Waterijs, schepijs, softijs, cornettos, alles
Ja iets willekeuriges maar dat ze dan precies een volle kelder raken is denk ik meer toeval. Wel bonuspunten zullen ze zeggen in Iran.quote:
En dan bij elke 10de raket wordt er iemand weggestemd en moet naar huis.quote:Op zondag 1 maart 2026 14:14 schreef StateOfMind het volgende:
Op zich wel een tof idee voor een nieuw TV format @:JohndeMol
Drop wat BN-ers in een (belastingvrije) parkeergarage, gooi er wat matrassen in, en bestook de boel met 1000 bommen en granaten, en kijk wat er gebeurd
Zou kijken
Kan iemand even een poll maken over hoe lang hij zal leven?quote:Op zondag 1 maart 2026 14:17 schreef nostra het volgende:
Arafi de nieuwe baas.
https://www.nrc.nl/nieuws(...)ic&utm_term=20260301
Dubai is echt goed de klos. Dit gaat ze jaren kosten om hier weer van te herstellen. Al het vertrouwen in veiligheid daar is weg.quote:Op zondag 1 maart 2026 14:16 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Gaat hard weer opeens. Inslagen in Abu Dhabi, Israel. Boven Dubai worden ze onderschept nu volgens mij.
Waar zijn al die financiele, crypto- en vastgoed-influencers nu die voordeded dat Dubai de hemel is?quote:Op zondag 1 maart 2026 14:17 schreef capricia het volgende:
En een negatief reisadvies voor de Britten.
[ x ]
Het voormalige wereldrijk is vervallen tot een tandeloos zwak schaap.quote:Op zondag 1 maart 2026 14:17 schreef capricia het volgende:
En een negatief reisadvies voor de Britten.
[ x ]
Zou er nog een vrije keuze zijn om dit zelf te willen? Kans is groot dat die kerel binnen een paar dagen ook dood is.quote:Op zondag 1 maart 2026 14:18 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Kan iemand even een poll maken over hoe lang hij zal leven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |