Israël doet het in 1 strike terwijl Poetin al 4 jaar bezig is, ja, dat moet pijn doen.quote:Op zondag 1 maart 2026 13:02 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze daar deze aanvallen niet voor nodig hebben. Ik denk eerder dat ze zich schamen dat het hen niet is gelukt om Zelensky te vermoorden of oppakken.
Ik twijfel er niet over dat ze dit al heel vaak geprobeerd hebben!quote:Op zondag 1 maart 2026 13:00 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Rusland zal dit zien als rechtvaardiging om Zelensky neer te knallen.
Hopelijk ben jij de volgende, mooie teringhond.quote:Poetin noemt dood Khamenei 'cynische moord'
De Russische president Vladimir Poetin heeft de dodelijke aanval op de Iraanse ayatollah Ali Khamenei en leden van zijn familie scherp veroordeeld. Hij sprak van moord en een "cynische schending van alle normen van menselijke moraliteit en internationaal recht
quote:Op zondag 1 maart 2026 13:00 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Niet openlijk.quote:Op zondag 1 maart 2026 13:03 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik twijfel er niet over dat ze dit al heel vaak geprobeerd hebben!
Alles voor de likesquote:Op zondag 1 maart 2026 13:08 schreef Momo het volgende:
[..]
Wat een kneus die aan het filmen is, Motherfucking Rocket huhuhaha
Mijn energiecontract loopt per 1 april af, ook zien wat dat gaat brengen...quote:Op zondag 1 maart 2026 13:08 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik lees op NRC dat de oliemarkten morgen openen, dus zo nog maar even de auto voltanken.
Oh die hoeven nu helemaal niet meer te stoppen met oorlog voeren. China ook gewoon groene kaart voor Taiwan.quote:Op zondag 1 maart 2026 13:00 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dat uitgerekend Putin een schending van internationaal recht veroordeelt is wel heel bijzonder.quote:Op zondag 1 maart 2026 13:05 schreef Haags het volgende:
[..]
Hopelijk ben jij de volgende, mooie teringhond.
"Ready for take off kggggggt"quote:Op zondag 1 maart 2026 13:10 schreef MissButterflyy het volgende:
Zojuist
Israël zou twee gevechtsvliegtuigen hebben geraakt
Israël zegt twee Iraanse gevechtsvliegtuigen te hebben geraakt in het westen van Iran. Volgens het Israëlische leger stonden de vliegtuigen op het punt op te vertrekken.
Nu.nl
Mooi, nog voor vertrek.
Het gaat niks veranderen. Zoals eerder ook gezegd: Het is een mooie vuurwerkshow en vooral een PR winst.quote:Op zondag 1 maart 2026 13:14 schreef nostra het volgende:
https://www.wiwo.de/polit(...)ernst/100204315.html
Open deuren, maar niet minder waar.
Wie? Iran?quote:Op zondag 1 maart 2026 13:19 schreef MissButterflyy het volgende:
Er zal toch een punt komen dat ze zich gaan overgeven?
Dat, waar haalt ie gore lef vandaanquote:Op zondag 1 maart 2026 13:15 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Dat uitgerekend Putin een schending van internationaal recht veroordeelt is wel heel bijzonder.
Het waren een paar "fantastische dagen" voor dat board of peace.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |