Dat duin waar je zelf vanaf waaide omdat je geen inbussleutel bij je had bedoel je?quote:Op zondag 1 maart 2026 16:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja omdat ik dat monster net van de duin heb afgerold.
Hoe kun je van een duin afwaaien omdat je geen inbussleutel bij hebt, wat voor een joekel van een sleutel is dat danquote:Op zondag 1 maart 2026 16:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat duin waar je zelf vanaf waaide omdat je geen inbussleutel bij je had bedoel je?
Hij heeft de 'humor' van Nizno overgenomen.quote:Op zondag 1 maart 2026 16:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoe kun je van een duin afwaaien omdat je geen inbussleutel bij hebt, wat voor een joekel van een sleutel is dat dan
Voor een gemiddeld sneeuwvlokje is een inbussleutel heel wat.quote:Op zondag 1 maart 2026 16:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoe kun je van een duin afwaaien omdat je geen inbussleutel bij hebt, wat voor een joekel van een sleutel is dat dan
Iets wat er niet is kun je lastig overnemen toch?quote:Op zondag 1 maart 2026 16:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij heeft de 'humor' van Nizno overgenomen.
Dat zou je denken.quote:Op zondag 1 maart 2026 16:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Iets wat er niet is kun je lastig overnemen toch?
Daar hoor je er toch hele bergen van in huis te hebben liggen, behalve degene die je precies op dat moment nodig hebtquote:Op zondag 1 maart 2026 16:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voor een gemiddeld sneeuwvlokje is een inbussleutel heel wat.
net als die legendarische 10 mm bitquote:Op zondag 1 maart 2026 16:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar hoor je er toch hele bergen van in huis te hebben liggen, behalve degene die je precies op dat moment nodig hebt
Ja, zo ging dat hierquote:Op zondag 1 maart 2026 16:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar hoor je er toch hele bergen van in huis te hebben liggen, behalve degene die je precies op dat moment nodig hebt
Oke hoor TSquote:Op zondag 1 maart 2026 16:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja omdat ik dat monster net van de duin heb afgerold.
Wat kleur je?quote:
Klinkt goedquote:Op zondag 1 maart 2026 16:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Net wakker van een dutje samen met de kat.
Maar wat voor bijzondere inbus had je nodig dan? Had het niet ook gewoon met een torx gekund?quote:
Alles wat ik heb was gewoon te kleinquote:Op zondag 1 maart 2026 16:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar wat voor bijzondere inbus had je nodig dan? Had het niet ook gewoon met een torx gekund?
quote:
quote:Op woensdag 2 december 2020 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat je niet wil horen als je je broek laat zakken.
Gewoon geen pasta nemen en chinees halenquote:Op zondag 1 maart 2026 16:32 schreef Nizno het volgende:
keuzes... ik heb rode saus met balletjes... en witte saus met kip en spekjes...
en geen idee welke ik bij de pasta ga nemen.
geen zin anquote:Op zondag 1 maart 2026 16:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon geen pasta nemen en chinees halen
altijd roodquote:Op zondag 1 maart 2026 16:32 schreef Nizno het volgende:
EBRITINquote:Op zondag 1 maart 2026 16:32 schreef Nizno het volgende:
Hoe kun je daar nou geen zin in hebbenquote:
Ok Marcoquote:
omdat pindakaasquote:
Daar kun je pindasaus van maken voor bij de satéquote:
De rode met balletjes.quote:Op zondag 1 maart 2026 16:32 schreef Nizno het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |