Ah daarom krijgen europese export tarieven opgelegd, en daarom rekent Trump alleen met fysieke goederen en geen diensten mee bij zijn gejank over een handelstekort.quote:Op zondag 1 maart 2026 11:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De VS is gebaat bij een sterke eu economie, gezien hun grootste afzetmarkt en gezamenlijke belangen.
Haha, wat dat betreft zouden Trump en Khamenei vrienden kunnen zijnquote:Op zondag 1 maart 2026 11:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zijn bebaarde (inmiddels gedode) tegenstander hebben ze van een minderjarig meisje af moeten sleuren waarschijnlijk.
Het was al helemaal niets, nu hebben ze nog een kansje.quote:Op zondag 1 maart 2026 11:10 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ja prima. maar dan wordt het niets.
Zoals ik gister ook al zei: Mensen zijn aan het juichen op een simulacrum van Iran.quote:Op zondag 1 maart 2026 11:08 schreef theunderdog het volgende:
Het is wel schitterend om al die zelfverklaarde experts te zien/horen. Niemand heeft de intellectuele bescheidenheid om toe te geven dat ze geen idee hebben. Niemand weet wat nou uiteindelijk het plan is van Amerika/Israel. Wat je wel weet is dat voor een regime change boots on the ground nodig zijn.
Willen ze echt de EU ook nog op hun dak hebben?quote:Op zondag 1 maart 2026 11:02 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Op zich niet gek. Zo veel mogelijk escalatie. En daar zal wel amper luchtafweer zijn.
Uh. Vertel eens?quote:Op zondag 1 maart 2026 11:14 schreef Perrin het volgende:
Die ziet de bui al hangen. Wel een beetje traag van begrip, want de koers van de VS (en Rusland) was al langer duidelijk.
[ x ]
Ik zei het gister nog, zouden ze het ook op of rond de EU durven af te vuren.quote:Op zondag 1 maart 2026 11:15 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Iran heeft raketten afgevuurd op een Britse basis op Cyprus. https://www.independent.c(...)retary-b2929655.html
Ja het doel is China verzwakken.quote:Op zondag 1 maart 2026 11:14 schreef Perrin het volgende:
Die ziet de bui al hangen. Wel een beetje traag van begrip, want de koers van de VS (en Rusland) was al langer duidelijk.
[ x ]
Ooh pleasequote:Op zondag 1 maart 2026 11:18 schreef Perrin het volgende:
[..]
Misschien dat dit plaatje helpt:
Assad, Maduro, Khamenei..
[ afbeelding ]
Maar dan kan ik je eigen berichten eerder niet helemaal plaatsen. Want dit is best wel pro-westers beleid, toch?quote:Op zondag 1 maart 2026 11:18 schreef Perrin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ruslands grootste bondgenoten zijn uit de weg geruimd.quote:Op zondag 1 maart 2026 11:18 schreef Perrin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ben benieuwd of deze namen het einde van de week halen.quote:Leiderschapsraad vervult rol van tijdelijk rol van opperste leider
De Iraanse Leiderschapsraad vervult tijdelijk de rol van opperste leider van Iran terwijl de Raad van Experts een nieuwe leider kiest, meldt het Iraanse persbureau ISNA.
Ayatollah Alireza Arafi zal, in de rol van jurist, samen met president Pezeshkian en opperrechter Gholamhossein Mohseni Ejei deel uitmaken van de tijdelijke raad.
Het enige dat iemand kan weten is dat het voor Netanyahu en de allergrootste hardliners in de wereld een zeer gehaaide actie is geweest voor de langere termijn om instabiliteit aan te wakkeren.quote:Op zondag 1 maart 2026 11:08 schreef theunderdog het volgende:
Het is wel schitterend om al die zelfverklaarde experts te zien/horen. Niemand heeft de intellectuele bescheidenheid om toe te geven dat ze geen idee hebben. Niemand weet wat nou uiteindelijk het plan is van Amerika/Israel. Wat je wel weet is dat voor een regime change boots on the ground nodig zijn.
Gelukkig heeft hij rond Oekraïne nog wel steun van Trump en China…quote:Op zondag 1 maart 2026 11:20 schreef HSG het volgende:
[..]
Ruslands grootste bondgenoten zijn uit de weg geruimd.
Dit is zo'n simplificatie van het geheel, dat ik niet eens weet hoe ik er serieus op moet reageren.quote:Op zondag 1 maart 2026 11:20 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Het enige dat iemand kan weten is dat het voor Netanyahu en de allergrootste hardliners in de wereld een zeer gehaaide actie is geweest voor de langere termijn om instabiliteit aan te wakkeren.
Maar dat is ook gebasseerd op zijn eigen Aipac keynotes die gewoon vrij te bekijken zijn.
De VS gooit ze één voor één om.quote:Op zondag 1 maart 2026 11:20 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Maar dan kan ik je eigen berichten eerder niet helemaal plaatsen. Want dit is best wel pro-westers beleid, toch?
Komende week is er ook een stemming in het Congres om Trump zijn militaire macht wat in te perken. Dus goed moment.quote:Op zondag 1 maart 2026 10:43 schreef theunderdog het volgende:
Dit is overigens weer een fantastisch voorbeeld van 'er kunnen meerdere dingen tegelijkertijd waar zijn'.
- Het Ayatollah bestaat uit tuig die een groot deel van hun eigen bevolking onderdrukt + erg nadelig is voor westerse belangen. Dus een regime change of in elk geval ernstige inbreuk op hun macht zou in mijn optiek fantastisch zijn.
- Dat kernbom gelul is natuurlijk gewoon een dom excuus. Iran zou dat al 10 jaar + ontwikkelen, en volgens Netanyahu is het al 10 jaar 2 voor 12.. Als dat zo was, dan had Iran al kernwapens en hadden Amerika en Israel dit niet gedaan.
- Het komt zowel Trump en Netanyahu nu goed uit, om af te leiden van interne problematiek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |