Wat wordt er volgens jou verwacht?quote:Op zondag 1 maart 2026 11:28 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Artikel 5 NAVO. Gaat Europa nu doen wat er verwacht wordt in zo'n geval?
Die moeten dood??quote:Op zondag 1 maart 2026 11:25 schreef -XOR- het volgende:
Rusland heeft hier niet zoveel mee te maken, Trump pijpt Poetin. Mooi dat Khamenei dood is, nu Poetin, Trump en Netanyahu nog.
Zoals ik hierboven aangaf maak ik een denkfout door te veronderstellen dat Cyprus deels Grieks en Turks grondgebied is. Vergelijk het maar met het Koninkrijk der Nederlanden waar alleen het Nederlandse deel onder de NAVO en EU valt.quote:
Vreemde theorie.quote:Op zondag 1 maart 2026 11:42 schreef -XOR- het volgende:
[..]
De VS hebben al aangegeven dat ze tegen verdere Europese integratie en een zelfstandige Europese wapenindustrie zijn. Om dat te voorkomen proberen ze nu Europa kapot te maken.
Cyprus is geen lid van de NAVO.quote:Op zondag 1 maart 2026 11:28 schreef ACT-F het volgende:
Artikel 5 NAVO. Gaat Europa nu doen wat er verwacht wordt in zo'n geval?
Dat dus. Stelligheid past gewoon niet bij deze situaties en het heeft geen enkele zin om experts uit te nodigen. Wie een paar dagen geleden voorspeld had dat Khamenei nu niet meer zou leven zou voor gek verklaard zijn.quote:Op zondag 1 maart 2026 11:08 schreef theunderdog het volgende:
Het is wel schitterend om al die zelfverklaarde experts te zien/horen. Niemand heeft de intellectuele bescheidenheid om toe te geven dat ze geen idee hebben. Niemand weet wat nou uiteindelijk het plan is van Amerika/Israel. Wat je wel weet is dat voor een regime change boots on the ground nodig zijn.
Ik kreeg ook bijna een paniekaanval toen ik hoorde dat Cyprus ook een target was hoor.quote:Op zondag 1 maart 2026 11:33 schreef ACT-F het volgende:
[..]
[..]![]()
En ik maar denken dat Cyprus automatisch onder de NAVO viel. Nee dus
Wat vind je er vreemd aan of wat klopt er niet aan?quote:
Geloof steeds sterker dat al deze clubjes dik gefinancierd worden door SA, VAE en Qatar.quote:Op zondag 1 maart 2026 11:43 schreef theguyver het volgende:
Dit was gisteren opgenomen!
Bekijk deze YouTube-video
protest the current thing!!!
Maar of ze er iets van leren?quote:Op zondag 1 maart 2026 11:51 schreef Richestorags het volgende:
Islamitische regimes gaan nat v346464969696023. Moet erg frustrerend zijn om continu te zien dat het Westen en Israël veruit superieur zijn op dit vlak.
"een target"quote:Op zondag 1 maart 2026 11:51 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik kreeg ook bijna een paniekaanval toen ik hoorde dat Cyprus ook een target was hoor.
Iran heeft aangegeven alle basissen aan te vallen waar Amerika gebruik van maakt. Dus zo verrassend is het niet.quote:Op zondag 1 maart 2026 11:51 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik kreeg ook bijna een paniekaanval toen ik hoorde dat Cyprus ook een target was hoor.
intelligence is key, dat hebben Israël en de VS al heel lang geleden begrepen.quote:Op zondag 1 maart 2026 11:51 schreef Richestorags het volgende:
Islamitische regimes gaan nat v346464969696023. Moet erg frustrerend zijn om continu te zien dat het Westen en Israël veruit superieur zijn op dit vlak.
quote:Op vrijdag 27 februari 2026 12:26 schreef Haags het volgende:
[..]
Voor nu zet ik mijn money op vanavond/vannacht.
Wat jij @:ali_boo ?
Hebben we daar de VS voor nodig? Legio inheemse anti-Westerse nitwits hier die in geuren en kleuren aantonen hun eigen continent naar gort te willen helpen.quote:Op zondag 1 maart 2026 11:42 schreef -XOR- het volgende:
[..]
De VS hebben al aangegeven dat ze tegen verdere Europese integratie en een zelfstandige Europese wapenindustrie zijn. Om dat te voorkomen proberen ze nu Europa kapot te maken.
Zo stond het op X. "Een target."quote:Op zondag 1 maart 2026 11:56 schreef Anoniem83832 het volgende:
[..]
"een target"![]()
Ik denk dat Iran nu gewoon in de Yolo modus zit, alles wat we kunnen raken raken we, op is op, we kunnen geen moderne wapens meer maken, kopen of in beslag nemen en willen graag nog 1 keer wat laten zien.
Hoe kan zo'n homo nou voor dat regime zijn? Zijn medebruinwerkers hebben daar geen leven.quote:Op zondag 1 maart 2026 11:43 schreef theguyver het volgende:
Dit was gisteren opgenomen!
Bekijk deze YouTube-video
protest the current thing!!!
Dat kan men zeker jaquote:Op zondag 1 maart 2026 11:55 schreef Koortsdroom het volgende:
[..]
Maar of ze er iets van leren?
Moslims zijn in twee dingen erg goed:
-Allahu akbar roepen
-kinderen maken
Zou er echt veel veranderen?
quote:Israëli’s spionnen zijn zo diep gepenetreerd bij de aartsvijand dat zij zelfs vrij snel na de dood van Khamenei een foto van diens lichaam wisten te bemachtigen.
Het bewijs van zijn overlijden werd vervolgens aan zowel Benjamin Netanyahu als Donald Trump getoond.
De bevestiging kwam iets later van Teheran, waarna Iraniërs feestend de straat op gingen.
Verrassingsaanval maanden voorbereid
Israël had maandenlang aan de verrassingsaanval gewerkt, met het doel om net zo’n klap uit te delen als tijdens het openingssalvo van de twaalfdaagse oorlog afgelopen juni.
Destijds hield Donald Trump de liquidatie van Khamenei nog tegen. Dit keer niet.
Het was zelfs de CIA, aldus de New York Times, die aan Israël de verblijfplaats van Khamenei doorgaf.
Het zou vervolgens de Mossad zijn geweest die wist dat de geplande bijeenkomst van de geestelijke leider met een reeks veiligheidsfunctionarissen was vervroegd.
quote:Maar ook tientallen andere hoge functionarissen waren niet al te snugger: Israël wist zaterdagochtend nog twee bijeenkomsten waar zij bijeen waren te bestoken
Dit resulteerde in de dood van onder anderen de minister van Defensie, de legerleider, het hoofd van een van de inlichtingendiensten en de baas van de Revolutionaire Garde.
Ruim acht maanden later wist Israël zo opnieuw de volledige defensietop van Iran uit te schakelen.
Mossad levert met hulp van CIA nieuw huzarenstukje
De Joodse staat liet in het verleden al veel vaker zien over onvoorstelbare inlichtingen en capaciteiten in Iran te beschikken.
Het stal het nucleaire archief van het land, liquideerde 's lands belangrijkste nucleaire wetenschapper met een op afstand bestuurbare robot en wist vriend en vijand te verrassen door in één klap,
met gebruik van Mossad-spionnen op de grond, vorig jaar naast de volledige defensietop ook negen nucleaire wetenschappers te doden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |