Zullen we Flopje Jetten sturen anders om daar orde op zaken te stellen?quote:Op zondag 1 maart 2026 00:08 schreef Beathoven het volgende:
Als Trump Iran echt kapot wil maken moet ie daar even een paar maanden president worden. Dat gaat 'm vast wel lukken.
MIGAquote:Op zondag 1 maart 2026 00:08 schreef Beathoven het volgende:
Als Trump Iran echt kapot wil maken moet ie daar even een paar maanden president worden. Dat gaat 'm vast wel lukken.
Soow koekoek Neginquote:Op zaterdag 28 februari 2026 23:47 schreef Firuze60 het volgende:
Er was vanavond een extra uitzending van Pauw met Ruben Brekelmans, Rob de Wijk, Keyvan Shahbazi, Negin Nafissi & Natascha van Weezel.
Met name Keyvan Shahbazi (al eerder in VI als gast geweest) sprak verstandige woorden.
Aanrader om terug te kijken!
https://npo.nl/start/afspelen/pauw-de-wit_128
@MaJo, maar die zit op het vliegveld van Abu Dhabi blijkbaar.quote:Op zondag 1 maart 2026 00:09 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Dit is nieuw, of weer eerder?
Wie zat er nou hier in Abu Dhabi?
Hoor hem net afsluiten met opmerkingen over de zoon van de sjah (die nodig verdreven werd door studenten)wel even orde op zaken komt stellen om vervolgens zich terug te trekken.quote:Op zondag 1 maart 2026 00:04 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Bij mij is dat precies andersom, die nauw betrokken duiders kennen hun land en cultuur beter.
Komt wel erg dichtbij zo voor @MaJoquote:Op zondag 1 maart 2026 00:12 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
@:MaJo, maar die zit op het vliegveld van Abu Dhabi blijkbaar.
Ik dacht ook Dubai
Daaronder nog een verdwaalde ziel uit de bubbel waarin de Iraanse mensen heus echt waar het regime steunen. "Nee hoor, de meeste Iraniërs zijn niet blij."quote:
Nee niet met je tentakels aan het Midden-Oosten zitten. Misschien daarmee beginnen? Actie = reactie. Iedereen die zingt en danst dat die Ayatollah figuur oprot mag persoonlijk vluchtelingen in huis ontvangen. Niemand vind die Ayatollah dude gezellig. Maar om een land plat te bombarderen zodat ie oprot zodat heeeel toevallig ook Israelische en Amerikaanse belangen gediend worden... Dan moet je niet huilen dat er nog meer vluchtelingen deze kant op komen.quote:Op zondag 1 maart 2026 00:06 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Dus helemaal geen moslims meer binnen laten is het belang van onze veiligheid zeg je?
Ja, ok, dat is misschien wel erg optimistisch, maar van die zuurpruim de Wijk, die er trouwens net zo goed vaak naast zat, word ik sowieso niet vrolijk.quote:Op zondag 1 maart 2026 00:14 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Hoor hem net afsluiten met opmerkingen over de zoon van de sjah (die nodig verdreven werd door studenten)wel even orde op zaken komt stellen om vervolgens zich terug te trekken.
Dan hoor ik liever de Wijk die stelt dat een regime die al zo lang aan de macht is vervanging van die oude sok al geregeld heeft voor het geval dat.
Dit is een religieus bestuur, het is dan inderdaad vreemd om er van uit te gaan dat een leider niet vervangbaar is. Wat wel van belang is, is dat slechts 20% van de Iraanse bevolking het regime steunt.quote:Op zondag 1 maart 2026 00:14 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Hoor hem net afsluiten met opmerkingen over de zoon van de sjah (die nodig verdreven werd door studenten)wel even orde op zaken komt stellen om vervolgens zich terug te trekken.
Dan hoor ik liever de Wijk die stelt dat een regime die al zo lang aan de macht is vervanging van die oude sok al geregeld heeft voor het geval dat.
Wat een mongolenquote:Op zaterdag 28 februari 2026 23:01 schreef tjoptjop het volgende:
De pro-pallie gekkies gaan ook protesteren
[ x ]
Handig tijdstip, kunnen ze daarna gelijk door naar de iftar op de Dam
Dan moeten ze daar het leger mee krijgen.quote:Op zondag 1 maart 2026 00:21 schreef RotatoR het volgende:
Volgens Keyvan Shahbazi bij Pauw gaat het regime Perzisch nieuwjaar niet halen (20 maart).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |