Met Kasia weet je het nooit.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 17:21 schreef Van_Poppel het volgende:
Armgebaartje op 300m van de finish
Omloop vorig jaar kwam toch best redelijk in de buurt, kunnen we zeggenquote:Op zaterdag 28 februari 2026 17:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wij feliciteren Kasia van harte met weer een geweldige tweede plaats.
Er bestaat geen dommere renner.
Ik blijf erbij SD in de Tour die Kasia won is onovertroffenquote:Op zaterdag 28 februari 2026 17:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wij feliciteren Kasia van harte met weer een geweldige tweede plaats.
Er bestaat geen dommere renner.
Toevallig ook een Poolse. Wat zit daar in het water?quote:Op zaterdag 28 februari 2026 17:22 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Omloop vorig jaar kwam toch best redelijk in de buurt, kunnen we zeggen
Dat was meer een collectieve arrogantie dan domheid.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 17:22 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik blijf erbij SD in de Tour die Kasia won is onovertroffen
Chloor?quote:Op zaterdag 28 februari 2026 17:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Toevallig ook een Poolse. Wat zit daar in het water?
Toch vrij dom om niet te wachten op Demi voor een resultaat van Wiebesquote:Op zaterdag 28 februari 2026 17:23 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat was meer een collectieve arrogantie dan domheid.
Ze houden het nog beschaafd. Die meelopende dikzak is geen gezicht.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 17:24 schreef Felagund het volgende:
Rick wordt belachelijk gemaakt op Sporza.
Willy en René van Dijke, hét bewijs dat 2 niet altijd meer weten dan 1.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 16:37 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Hopelijk kijkt groot fan @:Mani89 ook
Mathieu ontwijkt Pluimers op miraculeuze wijze. Die kan echt wel sturen.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:30 schreef Felagund het volgende:
Even de koers bij de mannen aan het terugkijken, mannen kunnen niet fietsen met al die valpartijen.
Kun je de titel van het topic aanpassen naar Omloop Het Nieuwsblad & Kuurne Brussel Kuurne?quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Demi Vollering herkent zich in Jutta Leerdam: “Weet waar zij doorheen gaat”
Het seizoen is nu écht begonnen.
Daar was ik nog niet (had het al wel gezien op het sportjournaal). Mathieu is een god op wielen, dus die telt niet.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:54 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mathieu ontwijkt Pluimers op miraculeuze wijze. Die kan echt wel sturen.
Dat kan.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 20:02 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Kun je de titel van het topic aanpassen naar Omloop Het Nieuwsblad & Kuurne Brussel Kuurne?
Toch grappig hoe dat werkt, hij leek er zelf wel zin in te hebben. Dan is hij toch geen alleenheerser, de Roodhooftjes hebben het laatste woord.quote:
Jasper moet tevreden gehouden worden?quote:Op zaterdag 28 februari 2026 20:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Toch grappig hoe dat werkt, hij leek er zelf wel zin in te hebben. Dan is hij toch geen alleenheerser, de Roodhooftjes hebben het laatste woord.
Tegenwoordig is de Omloop geschikter voor de sprinters dan KBK.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 20:12 schreef Felagund het volgende:
[..]
Jasper moet tevreden gehouden worden?
Karrel waant zich net als José in 1960.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 20:15 schreef Felagund het volgende:
Karrel die de wielervrouw (van Matje) prijst die gezond kookt voor na de training en het slaatje klaar maakt. Seizoen is wel echt begonnen nu.
quote:Pidcock – die slechts als 48ste over de streep kwam, op twee minuten van winnaar Mathieu van der Poel – was na afloop behoorlijk zelfkritisch in gesprek met Sporza. “Na 30 kilometer begon het te regenen en kon ik enkel focussen op warm proberen te blijven en niet te crashen. Het was vooral een gevecht met mezelf.”
“Ik wilde eigenlijk afstappen omdat ik het echt koud had. Ik had onderschat hoe koud ik het zou krijgen toen het begon te regenen. Echt een ‘rookie mistake’ van mij”, is de olympisch MTB-kampioen duidelijk.
Dinsdag Samyn of linea recta terug naar Spanje?quote:Op zaterdag 28 februari 2026 20:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Toch grappig hoe dat werkt, hij leek er zelf wel zin in te hebben. Dan is hij toch geen alleenheerser, de Roodhooftjes hebben het laatste woord.
Nu al terug naar Spanje schijnbaar.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 21:02 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dinsdag Samyn of linea recta terug naar Spanje?
quote:Op zaterdag 28 februari 2026 16:44 schreef Pistolero het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker gewerkt jongens.
quote:Team Picnic PostNL coach Roy Curvers: “We’re looking forward to Omloop Nieuwsblad, the traditional opening of the Classics season and always a special moment on the calendar. We bring a mix of experienced riders and young guys who are hungry to make their debut in the Flemish one-day WorldTour races. For us, the key will be to race offensively, to be present in the moves, anticipate the action and really take the race on from the front.”
Vriend van de show Mick Rogers won er ooit de Tour Down Under op dacht ik.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 14:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Heeft iemand ooit iets aan de wagen van Shimano gehad? Dat is toch geen reclame.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |