Is dat een nieuwe aanvalquote:
Waarom? Het is nogal selectief. Wat mij betreft verdwijnt ieder mensonterend regime maar wat geeft andere landen het recht om daarover oorlog te voeren?quote:Op zaterdag 28 februari 2026 17:23 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Mensen die gepikeerd zijn over een aanval op dat mensonterende islam regime zijn gewoon moreel failliet.
En deze bron die zonder onderbouwing het tegendeel beweert is niet "klakkeloos overnemen"quote:Op zaterdag 28 februari 2026 17:44 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
De NOS en de NRC namen het ook weer klakkeloos over.
Oeh, dat ziet er niet goed uit.quote:
Het gros van het volk hier is helaas te simpel voor dat soort nuances.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 17:47 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Dat doet de NOS niet. Ze plaatsen er elke keer een disclaimer bij dat dit is wat Iraanse media berichten
Het is een bericht van de Iraanse staatsmedia, een leugenachtig propagandakanaal.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 17:47 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Dat doet de NOS niet. Ze plaatsen er elke keer een disclaimer bij dat dit is wat Iraanse media berichten
Damnquote:
Als ik Iran was zou ik zo veel mogelijk dit soort dingen doen, of bijvoorbeeld die olie-installaties van SA platbombarderen en in de brand zetten. Zo veel mogelijk horizontale escalatie.quote:
Nou inderdaad zeg. Wat is Iran slim bezig!quote:Op zaterdag 28 februari 2026 17:53 schreef XLVNB het volgende:
Slim spel van Iran, kan niet anders zeggen.
Je kunt nu eenmaal niet alles tegen houden. Dat zie je in Oekraine en Rusland ook als je honderde drones afschiet. Al heb je de beste afweer raakt dat uiteindelijk uitgeput. Bovendien is niet alles te verdedigen.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 17:52 schreef mschol het volgende:
[..]
ligt het luchtafweer geschut te slapen ofzo ?
Wow. Geeft je de VS miljarden, militaire bases op jouw grondgebied, maar heb je verdediging nodig laten ze je in de kou staan. Waar zijn de anti-aircraft raketten en F35 om die drones uit de lucht te schietenquote:
Als ik Iran was zou ik nu niet ook nog SA rechtstreeks in dit conflict willen betrekkenquote:Op zaterdag 28 februari 2026 17:55 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Als ik Iran was zou ik zo veel mogelijk dit soort dingen doen, of bijvoorbeeld die olie-installaties van SA platbombarderen en in de brand zetten. Zo veel mogelijk horizontale escalatie.
De golfstaten krijgen het flink te verduren, lijkt t.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 17:56 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Dus ze hebben zoiets van, in Israel krijg je toch niks door vanwege Iron Dome, de VS is te ver weg, dus gaan we maar random dingen beschieten
Ze hebben het wel eens eerder gedaan hé bij die olie-installaties. SA heeft ook maar een prutleger.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 17:57 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Als ik Iran was zou ik nu niet ook nog SA rechtstreeks in dit conflict willen betrekken
Nogmaals: https://en.wikipedia.org/wiki/Horizontal_escalation Als je je in Iran verplaatst dan is dit niet zo'n gekke strategie. Ik merk dat mensen veel moeite hebben met "Als ik Iran was dan..." dat betekend toch niet dat het goedgepraat wordt dat dat terreurregime doet?quote:Dus ze hebben zoiets van, in Israel krijg je toch niks door vanwege Iron Dome, de VS is te ver weg, dus gaan we maar random dingen beschieten
Tragisch, want men is nu blind landen aan het aanvallen die er helemaal niets mee te maken hebben.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 17:56 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Dus ze hebben zoiets van, in Israel krijg je toch niks door vanwege Iron Dome, de VS is te ver weg, dus gaan we maar random dingen beschieten
Lijkt weinig verdediging te zijn idd.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 17:58 schreef Perrin het volgende:
[..]
De golfstaten krijgen het flink te verduren, lijkt t.
Behalve wapperen met het vingertje en onze zorgen uiten, wat stel je voor dat we eraan doen?quote:Op zaterdag 28 februari 2026 18:01 schreef KaheemSaid het volgende:
Is er eigenlijk nog iemand die zich er druk over maakt dat deze aanval niks geen legitimatie krijgt vanuit welk internationaal recht dan ook? Daar waar een Bush zich nog in allerlei bochten manouvreerde om steun te krijgen van de wereld. Of moeten we dit maar gewoon accepteren als het nieuwe normaal?
Waarschijnlijk ook door het sluiten van de Abraham Akkoorden (goed gedaan, Trump).quote:Op zaterdag 28 februari 2026 17:58 schreef Perrin het volgende:
[..]
Daar zijn wel diverse US militairen gestationeerd. Alleen zijn dat de doelen? Dat weet ik niet.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 17:58 schreef Perrin het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |