Zonder interventie met soldaten gaat het nooit gebeuren. En zelfs dan moet het wel zo ongelofelijk goed in elkaar zitten om geen Afghanistan herhaling te krijgen. Nee, dit gaat ‘m echt niet worden.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 17:06 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Zijn net begonnen. Heb een beetje geduld. Met zo'n verliezersmentaliteit win je nooit wat natuurlijk. Houd hoop.
En de 40.000 dode demonstranten, moest je daar ook om huilen?quote:Op zaterdag 28 februari 2026 17:10 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zonder interventie met soldaten gaat het nooit gebeuren. En zelfs dan moet het wel zo ongelofelijk goed in elkaar zitten om geen Afghanistan herhaling te krijgen. Nee, dit gaat ‘m echt niet worden.
Een paleis plat en 85 dode meisjes in een school. Fenomenaal.
Gelukkig weet jij de complete Amerikaanse strategie en tactiek uit je hoofd.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 17:10 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zonder interventie met soldaten gaat het nooit gebeuren. En zelfs dan moet het wel zo ongelofelijk goed in elkaar zitten om geen Afghanistan herhaling te krijgen. Nee, dit gaat ‘m echt niet worden.
Ik was er wel bang voor dat zo'n beetje alles aangevallen wordt wat een goede relatie met het westen onderhoudt.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 17:10 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Wtf, die drone inslag in Dubai. Had niet gedacht dat Dubai hier ook zo bij betrokken raakt.
Je zult maar Ayatollah propaganda napegaaien omdat het in de NRC staat.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 17:10 schreef Buitendam het volgende:
[..]
85 dode meisjes in een school.
Onzin. Ik denk nog steeds dat Khameini misschien gewoon dood is en dan is regime change mogelijk een kwestie van enkele dagen. Het Iraanse regime zal als een kaartenhuis in elkaar storten, want het wordt door nog maar heel weinig mensen gesteund. Iran is ook een heel ander land dan Afghanistan. Binnen 3 dagen is het voorbij denk ik.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 17:10 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Mja, nu het regime zelf doelwit is in plaats van enkel het nucleaire programma was het te verwachten dat ze wild om zich heen zouden gaan slaan.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 17:10 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Wtf, die drone inslag in Dubai. Had niet gedacht dat Dubai hier ook zo bij betrokken raakt.
Ik lees her en der berichten van Iraniërs die dit als false flag bestempelen. Even afwachten nog wat hier van waar is.quote:
De mededeling van Trump was dat de bevolking zelf de regering moet laten kiepen. De VS en Israël zouden de IRGC verzwakkenquote:Op zaterdag 28 februari 2026 17:10 schreef Buitendam het volgende:
[..]
dan heb je wel liggen slapenquote:Het ministerie van Buitenlandse Zaken heeft honderden telefoontjes gekregen na de aanval van Israël en de Verenigde Staten op Iran. Volgens het ministerie gaat het om Nederlanders die onder meer informatie willen over mogelijkheden om de regio te verlaten
Zou bizar zijn als de Burj Khalifa geraakt zou worden door iets. Dan zou Dubai wel echt vies mad worden denk ik.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 17:11 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik was er wel bang voor dat zo'n beetje alles aangevallen wordt wat een goede relatie met het westen onderhoudt.
Of ze kiezen een nieuwe geestelijk leider.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 17:12 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Onzin. Ik denk nog steeds dat Khameini misschien gewoon dood is en dan is regime change mogelijk een kwestie van enkele dagen. Het Iraanse regime zal als een kaartenhuis in elkaar storten, want het wordt door nog maar heel weinig mensen gesteund. Iran is ook een heel ander land dan Afghanistan. Binnen 3 dagen is het voorbij denk ik.
Is dit niet een al te vroege conclussie?quote:Op zaterdag 28 februari 2026 17:02 schreef Buitendam het volgende:
Wat een kansloze clusterfuck is dit geworden, zeg. 0,0 regime change en de hele regio weer in de fik. Grote klasse.
Nee, het is gewoon een poging om deze actie negatief en als kansloos te framen.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 17:17 schreef KaheemSaid het volgende:
Is dit niet een al te vroege conclussie?
Heb ik niet. Fietsbanden dan nog maar even oppompen?quote:Op zaterdag 28 februari 2026 17:19 schreef spectrumanalyser het volgende:
Tip: nog even snel de auto voltanken.
Maar natuurlijk.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 17:12 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Onzin. Ik denk nog steeds dat Khameini misschien gewoon dood is en dan is regime change mogelijk een kwestie van enkele dagen. Het Iraanse regime zal als een kaartenhuis in elkaar storten, want het wordt door nog maar heel weinig mensen gesteund. Iran is ook een heel ander land dan Afghanistan. Binnen 3 dagen is het voorbij denk ik.
Ja, precies.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 17:11 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
En de 40.000 dode demonstranten, moest je daar ook om huilen?
Neen, dat is puur defensief om assets in het MO te verdedigen indien nodig.quote:
Mensen die gepikeerd zijn over een aanval op dat mensonterende islam regime zijn gewoon moreel failliet.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 17:19 schreef Tengano het volgende:
[..]
Nee, het is gewoon een poging om deze actie negatief en als kansloos te framen.
@:Buitendam is nou eenmaal niet de meest objectieve user van dit forum.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |