Het regime en zn volgers. Dat zijn er helaas heel veel. Ik hoop dat de lijdende Iraniërs het kunnen en zullen overnemen en de oorlog snel zal stoppen. Maar het regime en de garde zal moeten worden vernietigd.quote:Op zondag 8 maart 2026 18:18 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
We gaan de Iraniërs bevrijden door ze allemaal te vernietigen?
Dat willen we allemaal. Maar of dat gaat lukken is de vraag. En eerlijk gezegd zie ik dat niet gebeuren op de manier die de VS steeds in dat MO laat zien. Eerder chaos. Wat een naiviteit ook alsof de VS het gaat om de vrijheid van Iran. Zie Syrie.quote:Op zondag 8 maart 2026 20:45 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Het regime en zn volgers. Dat zijn er helaas heel veel. Ik hoop dat de lijdende Iraniërs het kunnen en zullen overnemen en de oorlog snel zal stoppen. Maar het regime en de garde zal moeten worden vernietigd.
Iran is absoluut geen Syrië. Ik zie een Iran zonder die tulband gekken als een zeer intelligente beschaving. Veel meer potentie dan de landen om hun heen. Maar ja, een paar bommen gooien geeft je nog geen nieuwe samenleving. Maar geen bommen droppen geeft je al 50 jaar GEEN nieuwe beschaving dus dan is het een kwestie van sowieso al winst zonder een tulband met een enorm arsenaal aan ballistische raketten en nukes tot zn beschikking en de rest is bonus.quote:Op zondag 8 maart 2026 21:22 schreef Cherni het volgende:
[..]
Dat willen we allemaal. Maar of dat gaat lukken is de vraag. En eerlijk gezegd zie ik dat niet gebeuren op de manier die de VS steeds in dat MO laat zien. Eerder chaos. Wat een naiviteit ook alsof de VS het gaat om de vrijheid van Iran. Zie Syrie.
Maar als de vluchtelingen stroom weer richting de EU komt dan is het weer huilen.
De VS heeft samen met Engeland en Israël de seculiere beschaving in Iran om zeep geholpen, ten vafeure van een bloedige dictatuur.quote:Op zondag 8 maart 2026 22:04 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Iran is absoluut geen Syrië. Ik zie een Iran zonder die tulband gekken als een zeer intelligente beschaving. Veel meer potentie dan de landen om hun heen. Maar ja, een paar bommen gooien geeft je nog geen nieuwe samenleving. Maar geen bommen droppen geeft je al 50 jaar GEEN nieuwe beschaving dus dan is het een kwestie van sowieso al winst zonder een tulband met een enorm arsenaal aan ballistische raketten en nukes tot zn beschikking en de rest is bonus.
ten faveurequote:Op maandag 9 maart 2026 06:47 schreef Wantie het volgende:
[..]
De VS heeft samen met Engeland en Israël de seculiere beschaving in Iran om zeep geholpen, ten vafeure van een bloedige dictatuur.
Nou ja, behalve dan als het jonger dan 15 zou zijn.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 08:36 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Trump zou ‘vreedzaam’ nog niet herkennen als het geel geverfd voor hem op tafel zou dansen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |