abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220296234
quote:
15s.gif Op zondag 8 maart 2026 18:18 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
We gaan de Iraniërs bevrijden door ze allemaal te vernietigen?
Het regime en zn volgers. Dat zijn er helaas heel veel. Ik hoop dat de lijdende Iraniërs het kunnen en zullen overnemen en de oorlog snel zal stoppen. Maar het regime en de garde zal moeten worden vernietigd.
pi_220296466
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 20:45 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Het regime en zn volgers. Dat zijn er helaas heel veel. Ik hoop dat de lijdende Iraniërs het kunnen en zullen overnemen en de oorlog snel zal stoppen. Maar het regime en de garde zal moeten worden vernietigd.
Dat willen we allemaal. Maar of dat gaat lukken is de vraag. En eerlijk gezegd zie ik dat niet gebeuren op de manier die de VS steeds in dat MO laat zien. Eerder chaos. Wat een naiviteit ook alsof de VS het gaat om de vrijheid van Iran. Zie Syrie.

Maar als de vluchtelingen stroom weer richting de EU komt dan is het weer huilen.
pi_220296771
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 21:22 schreef Cherni het volgende:

[..]
Dat willen we allemaal. Maar of dat gaat lukken is de vraag. En eerlijk gezegd zie ik dat niet gebeuren op de manier die de VS steeds in dat MO laat zien. Eerder chaos. Wat een naiviteit ook alsof de VS het gaat om de vrijheid van Iran. Zie Syrie.

Maar als de vluchtelingen stroom weer richting de EU komt dan is het weer huilen.
Iran is absoluut geen Syrië. Ik zie een Iran zonder die tulband gekken als een zeer intelligente beschaving. Veel meer potentie dan de landen om hun heen. Maar ja, een paar bommen gooien geeft je nog geen nieuwe samenleving. Maar geen bommen droppen geeft je al 50 jaar GEEN nieuwe beschaving dus dan is het een kwestie van sowieso al winst zonder een tulband met een enorm arsenaal aan ballistische raketten en nukes tot zn beschikking en de rest is bonus.
pi_220297672
Vreedzaam Cuba overnemen.. door 11 miljoen mensen zonder stroom te laten zitten waardoor alle voorzieningen uitvallen zoals schoon water etc.

Genocide noemen we dat.
pi_220297715
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2026 22:04 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Iran is absoluut geen Syrië. Ik zie een Iran zonder die tulband gekken als een zeer intelligente beschaving. Veel meer potentie dan de landen om hun heen. Maar ja, een paar bommen gooien geeft je nog geen nieuwe samenleving. Maar geen bommen droppen geeft je al 50 jaar GEEN nieuwe beschaving dus dan is het een kwestie van sowieso al winst zonder een tulband met een enorm arsenaal aan ballistische raketten en nukes tot zn beschikking en de rest is bonus.
De VS heeft samen met Engeland en Israël de seculiere beschaving in Iran om zeep geholpen, ten vafeure van een bloedige dictatuur.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  dinsdag 10 maart 2026 @ 20:20:55 #106
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_220310727
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2026 06:47 schreef Wantie het volgende:

[..]
De VS heeft samen met Engeland en Israël de seculiere beschaving in Iran om zeep geholpen, ten vafeure van een bloedige dictatuur.
ten faveure
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  dinsdag 10 maart 2026 @ 21:43:09 #107
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_220311334
Als de afgelopen 10 dagen iets bewezen hebben, is het wel dit:

quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 08:36 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Trump zou ‘vreedzaam’ nog niet herkennen als het geel geverfd voor hem op tafel zou dansen.
Nou ja, behalve dan als het jonger dan 15 zou zijn.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_220335597
twitter

Lol bange communisten.
pi_220336120
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 22:00 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]

Lol bange communisten.
twitter
zeer vocale Trump hater - VEM2012
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties