Owja koningsdag, was ik even vergeten. Om foto's en vingerafdrukken te gaan nemen zullen ze je echt moeten aanhouden. Dat mag niet zomaar even en lijkt me ook vreemd dat het in een citatie brief staat,quote:Op zondag 26 april 2026 15:07 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Het is port betaald
Er staat geen stempel op
Politiebureau Nieuwstraat 6 in Roosendaal , geen sfdeling vermeld
Het is morgen Koningsdag, weet niet of het handg is om dan daarheen te gaan
Voor de rest staat nog in de brief dat er gelaatsfoto’s en vingerafdrukken gemaakt worden en voorlopig hechtenis is toegelaten
Het is nogal wat van iets waar ik totaal niks van af weet
Ja ik vind dat ook vreemd dat dit zomaar kanquote:Op zondag 26 april 2026 15:11 schreef Iceage het volgende:
[..]
Owja koningsdag, was ik even vergeten. Om fotoos en vingerafdrukken te gaan nemen zullen ze je echt moeten aanhouden. Dat mag niet zomaar even en lijkt me ook vreemd dat het in een citatie brief staat,
Van wat jij hierover schrijft lijkt mij dat het nep is,
Gooi het niet op geld, gooi het op je gezondheid.quote:Op zondag 26 april 2026 15:17 schreef Cupfighter het volgende:
Maar een trip naar Roosendasl is voor mij een dure grap zeker als het voor niks is
Goede tipquote:Op zondag 26 april 2026 15:51 schreef r_one het volgende:
[..]
Gooi het niet op geld, gooi het op je gezondheid.
Je bent maar heel beperkt mobiel he
Vandaag is het dichtquote:Op zondag 26 april 2026 15:25 schreef Iceage het volgende:
Ondanks koningsdag zou ik toch morgenvroeg (of vanmiddag nog) even naar het buro in Nijmegen gaan. Als de brief echt is staat het in het computer systeem en kunnen ze dat ook in Nijmegen zien.
FOK! heeft weer de hik.
Ga dan vroeg dan is het nog rustig.quote:Op zondag 26 april 2026 17:37 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Vandaag is het dicht
Morgen zou ik het kunnen proberen
Ja het zit me niet lekker en word er onrustig vanquote:Op zondag 26 april 2026 18:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Heel verstandig
Wat een toestand joh
Meer kun je nu niet doen jaquote:Op zondag 26 april 2026 18:27 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja het zit me niet lekker en word er onrustig van
Vandaar morgen er naar toe
Dank je welquote:Op zondag 26 april 2026 18:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Meer kun je nu niet doen ja
En onrust is geheel begrijpelijk. Dit is super spannend
Sterkte
Verstandig.quote:Op zondag 26 april 2026 19:34 schreef Cupfighter het volgende:
Zojuist even met mijn zus gesproken
Die is het eens met de meningen hier, morgen naar politieburesu Nijmegen gaan, zij denkt ook dat de brief nep is maar niet het werk is van Kim
Hmm ja mijn OV chipkaart zouden ze kunnen checken, die is de laatste 2 jaar alleen voor de bus in de regio gebruiktquote:Op zondag 26 april 2026 20:28 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Verstandig.
Heb je overigens iets van een reis historie met je OV chipkaart bv of bankpas transacties die bewijzen dat je niet op die datum op die plaats was? Het is sowieso vreemd, want er zou een exacte datum en tijd bij moeten staan als er echt iets gebeurd was. Of tussen x en y uur ofzo. Maar niet meerdere dagen. Dat is gewoon raar.
Was te verwachten.quote:Op maandag 27 april 2026 10:30 schreef Cupfighter het volgende:
Politiebureau vandaag ook dicht
Zal dus tot morgen moeten wachten
quote:Op zaterdag 25 april 2026 21:34 schreef r_one het volgende:
Ga voor de gein maandag dinsdag (maandag is Koningsdag) eens langs
Ik crosspost even wat ik bij Cots al schreef:quote:Op dinsdag 28 april 2026 16:00 schreef Cupfighter het volgende:
Net zoals Cots die ik trouwens zich prima vind verwoorden hoe ze erin staat, had ik dit weekend best moeite met de sfeer in diverse topics.
Op 1 slippertje na vrij in het begin vind ik dat ik me best goed en netjes heb verweerd waar ik ook onderwerp van gesprek was met name door Puzzie en Alloch en ook de in de korte discussie met Masberum.
Het hoofd gisteren even leeg maken heeft goed gewerkt
Niet altijd direct willen en moeten reageren
Ik hoop niet dat dit soort -ad hominem- topics de norm gaat worden.quote:Op dinsdag 28 april 2026 10:09 schreef r_one het volgende:
Voor de rest laat ik me niet uit over dat topic (en dat andere FB), alleen dat ik het ronduit toxisch vond; niet bepaald R&P-waardig
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 28 april 2026 16:24 schreef r_one het volgende:
[..]
Ik crosspost even wat ik bij Cots al schreef:
[..]
Ik hoop niet dat dit soort -ad hominem- topics de norm gaat worden.
Dat laatste is ook iets waar ik graag wil verbeteren, ik laat mezelf te snel uit de tent lokken, en dan is het aan mij om het onderwerp weg te klikken en later of niet te reagerenquote:Op woensdag 29 april 2026 01:12 schreef Iceage het volgende:
Ik dmde je al vaker
123456789 10!
Je hebt echt de neiging om overal direct impulsief gelijk op te reageren Dat snap ik ook wel maar beter niet meer doen..
En echt! Niet meer schelden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |