Hmm nee, ik denk niet dat Kim of de moeder van haar hier iets mee van doen heeftquote:Op zaterdag 25 april 2026 22:58 schreef greysbones het volgende:
Blijf er een beetje een Kim idee bij houden
Kan een nep brief zijn.quote:Op zaterdag 25 april 2026 22:58 schreef greysbones het volgende:
Blijf er een beetje een Kim idee bij houden
Als ik het goed heb heeft CF gebeldquote:Op zondag 26 april 2026 02:46 schreef Iceage het volgende:
[..]
Kan een nep brief zijn.
Ik zou bellen met de politie daar of die uitnodiging en brief klopt.
Of wat @:r_one ook al schreef buro in Nijmegen binnen stappen met die brief.
.
Om zo een brief op te stellen kan met behulp van Ai en een soort paint of ander programma iedereen doen
Wordt in die brief ook een naam of afdeling vermeld waar jij je zou moeten melden ?
Durf je het aan om die brief hier te posten met uiteraard zwart gelakte naam adres en telefoon nummer.
owja de enveloppe en frankering hoe zien die eruit ?
Als je verdachte zou zijn in een afpersings/oplichtingszaak zou je volgens mij aangehouden worden in je woning,.
plus een huiszoeking en inbeslagname telefoons en computers., Jou ontbieden wat ook in Nijmegen kan zou je alle gelegenheid geven bewijsstukken te vernietigen.
Als het alleen gaat om jou te horen is het vrij gebruikelijk dat de politie van Roosendaal dat verzoek bij hun collega's in Nijmegen zou neerleggen.
Klopt, ik zal straks het adres even checkenquote:Op zondag 26 april 2026 08:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als ik het goed heb heeft CF gebeld
Maar zou wel even het nummer checken
Er zit ook een folder bij met standaard info dus ik denk niet dat de brief nep isquote:Op zondag 26 april 2026 02:46 schreef Iceage het volgende:
[..]
Kan een nep brief zijn.
Ik zou bellen met de politie daar of die uitnodiging en brief klopt.
Of wat @:r_one ook al schreef buro in Nijmegen binnen stappen met die brief.
.
Om zo een brief op te stellen kan met behulp van Ai en een soort paint of ander programma iedereen doen
Wordt in die brief ook een naam of afdeling vermeld waar jij je zou moeten melden ?
Durf je het aan om die brief hier te posten met uiteraard zwart gelakte naam adres en telefoon nummer.
owja de enveloppe en frankering hoe zien die eruit ?
Als je verdachte zou zijn in een afpersings/oplichtingszaak zou je volgens mij aangehouden worden in je woning,.
plus een huiszoeking en inbeslagname telefoons en computers., Jou ontbieden wat ook in Nijmegen kan zou je alle gelegenheid geven bewijsstukken te vernietigen.
Als het alleen gaat om jou te horen is het vrij gebruikelijk dat de politie van Roosendaal dat verzoek bij hun collega's in Nijmegen zou neerleggen.
Verstandigquote:Op zondag 26 april 2026 09:19 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Er zit ook een folder bij met standaard info dus ik denk niet dat de brief nep is
De envelop heeft het logo van de politie
Ik durf de brief best te posten maar weet niet hoe ik hem moet plaatsen en hoe ik mijn gegevens moet sfschermen .
Ik gs dinsdag met de brief naar het politiebureau in Nijmegen, laat hun maar contact opnemen met Roosendaal,
Je kan nu ook gewoon 0900-8844 bellen. Weet je het ook.quote:Op zondag 26 april 2026 09:19 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Er zit ook een folder bij met standaard info dus ik denk niet dat de brief nep is
De envelop heeft het logo van de politie
Ik durf de brief best te posten maar weet niet hoe ik hem moet plaatsen en hoe ik mijn gegevens moet sfschermen .
Ik gs dinsdag met de brief naar het politiebureau in Nijmegen, laat hun maar contact opnemen met Roosendaal,
Dat heb ik dus gisteren gedaan want dat nummer stond in de briefquote:Op zondag 26 april 2026 09:57 schreef Droopie het volgende:
[..]
Je kan nu ook gewoon 0900-8844 bellen. Weet je het ook.
Folder kan ook iedereen ophalen en 0900 8844 is gewoon standaard dat weet ook bijna iedereen.quote:Op zondag 26 april 2026 09:57 schreef Droopie het volgende:
[..]
Je kan nu ook gewoon 0900-8844 bellen. Weet je het ook.
Het is port betaaldquote:Op zondag 26 april 2026 14:29 schreef Iceage het volgende:
[..]
Folder kan ook iedereen ophalen en 0900 8844 is gewoon standaard dat weet ook bijna iedereen.
kun je aan de frankerings stempel iets zien bv waar afgestempeld of standaard port betaald ?
Hoezo dinsdag en niet gelijk even morgenvroeg ?
En wat ik vroeg staat er ook naam of afdeling in de brief zoja lijkt me 0900 8844 bellen voldoende en vragen naar die naam en afdeling in Roosendaal.
Ik blijf het vreemd vinden omdat het om oplichting/afpersing gaat, wat ik al zei dan zou je volgens mij worden aangehouden ipv geciteerd.
Owja koningsdag, was ik even vergeten. Om foto's en vingerafdrukken te gaan nemen zullen ze je echt moeten aanhouden. Dat mag niet zomaar even en lijkt me ook vreemd dat het in een citatie brief staat,quote:Op zondag 26 april 2026 15:07 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Het is port betaald
Er staat geen stempel op
Politiebureau Nieuwstraat 6 in Roosendaal , geen sfdeling vermeld
Het is morgen Koningsdag, weet niet of het handg is om dan daarheen te gaan
Voor de rest staat nog in de brief dat er gelaatsfoto’s en vingerafdrukken gemaakt worden en voorlopig hechtenis is toegelaten
Het is nogal wat van iets waar ik totaal niks van af weet
Ja ik vind dat ook vreemd dat dit zomaar kanquote:Op zondag 26 april 2026 15:11 schreef Iceage het volgende:
[..]
Owja koningsdag, was ik even vergeten. Om fotoos en vingerafdrukken te gaan nemen zullen ze je echt moeten aanhouden. Dat mag niet zomaar even en lijkt me ook vreemd dat het in een citatie brief staat,
Van wat jij hierover schrijft lijkt mij dat het nep is,
Gooi het niet op geld, gooi het op je gezondheid.quote:Op zondag 26 april 2026 15:17 schreef Cupfighter het volgende:
Maar een trip naar Roosendasl is voor mij een dure grap zeker als het voor niks is
Goede tipquote:Op zondag 26 april 2026 15:51 schreef r_one het volgende:
[..]
Gooi het niet op geld, gooi het op je gezondheid.
Je bent maar heel beperkt mobiel he
Vandaag is het dichtquote:Op zondag 26 april 2026 15:25 schreef Iceage het volgende:
Ondanks koningsdag zou ik toch morgenvroeg (of vanmiddag nog) even naar het buro in Nijmegen gaan. Als de brief echt is staat het in het computer systeem en kunnen ze dat ook in Nijmegen zien.
FOK! heeft weer de hik.
Ga dan vroeg dan is het nog rustig.quote:Op zondag 26 april 2026 17:37 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Vandaag is het dicht
Morgen zou ik het kunnen proberen
Ja het zit me niet lekker en word er onrustig vanquote:Op zondag 26 april 2026 18:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Heel verstandig
Wat een toestand joh
Meer kun je nu niet doen jaquote:Op zondag 26 april 2026 18:27 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja het zit me niet lekker en word er onrustig van
Vandaar morgen er naar toe
Dank je welquote:Op zondag 26 april 2026 18:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Meer kun je nu niet doen ja
En onrust is geheel begrijpelijk. Dit is super spannend
Sterkte
Verstandig.quote:Op zondag 26 april 2026 19:34 schreef Cupfighter het volgende:
Zojuist even met mijn zus gesproken
Die is het eens met de meningen hier, morgen naar politieburesu Nijmegen gaan, zij denkt ook dat de brief nep is maar niet het werk is van Kim
Hmm ja mijn OV chipkaart zouden ze kunnen checken, die is de laatste 2 jaar alleen voor de bus in de regio gebruiktquote:Op zondag 26 april 2026 20:28 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Verstandig.
Heb je overigens iets van een reis historie met je OV chipkaart bv of bankpas transacties die bewijzen dat je niet op die datum op die plaats was? Het is sowieso vreemd, want er zou een exacte datum en tijd bij moeten staan als er echt iets gebeurd was. Of tussen x en y uur ofzo. Maar niet meerdere dagen. Dat is gewoon raar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |