Oh de rust in mijn leven vind ik zeker lekkerquote:Op woensdag 6 mei 2026 22:08 schreef Droopie het volgende:
[..]
Maar vind je de rust in je leven soms ook niet lekker? Ik denk als je bv zou gaan verhuizen (ook ik) wel mee zouden denken over bv de plannen en/ of inrichting.
Maar qua Melanie gaat het goed, je hebt geen heftige dokterszaken die je een knuffel hoeven te geven.
Zie het niet zo zwart/ wit
Ik denk dat je het wat teveel invult voor anderen nuquote:Op woensdag 6 mei 2026 21:23 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Je hebt eigenlijk gelijk ook nog
Ik zal hier flink wat commentaar op gaan krijgen denk ik
Drama sells
Dat is wel een beetje mijn conclusie hier, het valt me op nu het wat rustiger in mijn leven is en er geen Kim meer in mijn leven is er veel minder reacties komen, los even van de personen die me negeren
Wat mij steekt is dat iemand die voor veel conficten heeft gezorgd hier op het forum en waar veel commentaar is op geweest in feedback nu is zijn dagboek relatief best veel aandacht krijgt
Begrijp me niet verkeerd ik ben daar niet jaloers op
Maar drama sells ook al rammelt zijn verhaal
Maar blijkbaar ben ik een grotere klootzak omdat mijn Kim verhaal niet gelooft word
Men negeert mij liever dan die ****
Zeker lastigquote:Op woensdag 6 mei 2026 22:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Niks mis met huilen en huilen maakt je niet minder man he! Naar mijn beste weten hebben mannen ook emoties. Alleen onze maatschappij was daar erg stijfkoppig in. Alleen emoties kunnen er beter uit dan binnen ontploffen ja
Je kan rechtsonder op "topic ontvolgen" klikken he! Ik weet niet of blokkeren alleen met een abo kan om eerlijk te zijn. Topic ontvolgen kan altijd
Alleen ik merk bij mezelf dat het bij bepaalde dingen wel veel discipline kost om het niet alsnog te lezen (en nee, ik beweer niet dat je geen discipline hebt he! Trek enkel het mijne in twijfel)
Lastig dit gedoe he
Van jou wist ik dat inderdaad dat had je gezegtquote:Op woensdag 6 mei 2026 22:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat je het wat teveel invult voor anderen nu
Het is niet dat ik jou niet heb geloofd
Vond de keuzes die je maakte gewoon echt de totaal verkeerde
En dat heb ik ook gezegd
Voelde beetje als
Jullie kunnen me allemaal de pot op met die adviezen
Ik doe lekker mijn eigen ding
Wat natuurlijk je goed recht is
Maar het voelt wat tegenstrijdig
Het is niet zo dat iemand die een enorme lul is.. of kan zijn .. geen recht heeft op iemand met een tegen geluid
Iemand die een andere kant kan belichten
Kort gezegd
Drama doesn’t sell
Lekker bezig!quote:Op woensdag 6 mei 2026 22:36 schreef Cupfighter het volgende:
User geblokkeerd en het topic uit de lijst verwijderd
Werk ze morgen, en goed gedaan.quote:Op woensdag 6 mei 2026 22:44 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dank je wel
Ik ga slapen
Morgen werken
Ik doe mijn best maar mijn gevoel is mijn gevoelquote:Op woensdag 6 mei 2026 22:49 schreef Sally het volgende:
[..]
Werk ze morgen, en goed gedaan.
Laat 't gaaahaaan...!
[ afbeelding ]
Klopt helemaalquote:Op donderdag 7 mei 2026 05:29 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik doe mijn best maar mijn gevoel is mijn gevoel
Heeft tijd nodig
Klopt!quote:Op donderdag 7 mei 2026 05:29 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik doe mijn best maar mijn gevoel is mijn gevoel
Heeft tijd nodig
Ja ik probeer het wat nuchterder te bekijken, denk dat dit ook iets is uit mijn verleden, gepest worden/genegeerd wordenquote:Op donderdag 7 mei 2026 09:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Klopt helemaal
En jij bent de enige die daar wat aan kan veranderen
Er is nog een dagboektopic dat minder aandacht heeft
Maar misschien zou je het niet zo moeten willen bekijken
Je hebt hier een uitlaatklep
Een spar met je mede user topic
En als mensen er op reageren is dat fijn
Niet dan zijn het simpelweg niet jouw mensen
Herkenbaar.quote:Op donderdag 7 mei 2026 10:10 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja ik probeer het wat nuchterder te bekijken, denk dat dit ook iets is uit mijn verleden, gepest worden/genegeerd worden
✅ !quote:@:sally ik was vroeg wakker
Dit klinkt allemaal erg wijsquote:Op vrijdag 8 mei 2026 20:20 schreef Cupfighter het volgende:
Goededag
Had even een korte forum pause gehouden
En dat maakt me even wat rustiger
Als ik nu kijk naar het probleem
Denk ik waar maak ik me druk om
Ben gewoon soms overgevoelig
Ja ik ben niet dom, maar mijn gevoel doet soms rare dingen waardoor ik dat soms lijkquote:
Ik wil je helemaal niet dom noemenquote:Op vrijdag 8 mei 2026 20:24 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja ik ben niet dom, maar mijn gevoel doet soms rare dingen waardoor ik dat soms lijk
Dank je wel
Ik durf het bijna niet te zeggen maar ik heb ook nog steeds gevoelens voor Kim, gelukkig is dat contact verbroken en kan ik daar geen broken mee maken
Is ook lastig, ik zat er al een paar dagen mee en door het hier ne’er te tikken is het wel los gekomen en heb ik diverse tips en meningen gekregenquote:Op vrijdag 8 mei 2026 20:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik wil je helemaal niet dom noemenbedoel dat zo'n beslissing lastig is. Dat staat los van je intelligentie
En gevoelens voor K en het handelen zijn twee verschillende dingen
Wie is Lauren?quote:Op zaterdag 9 mei 2026 21:50 schreef Cupfighter het volgende:
Vanmiddag met Lauren een terrasje gepakt in de stad, was best lekker in de zon
Waarom blijf je niet in je eigen Dagboek en dring je jezelf weer op in aantal (kwetsbare) topics van anderen? En antwoord op je vraag kun je vinden door te lezen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |