Ja waardeloosquote:Op zaterdag 28 februari 2026 10:59 schreef Remco het volgende:
Groenewoud zal het toernooi niet afmaken? Lekker dat ze daar nu mee komen ivm de prono.
Zeggen ze dat nu?quote:Op zaterdag 28 februari 2026 10:59 schreef Remco het volgende:
Groenewoud zal het toernooi niet afmaken? Lekker dat ze daar nu mee komen ivm de prono.
Altijd tegen ons!quote:Op zaterdag 28 februari 2026 10:59 schreef Remco het volgende:
quote:
Alles wordt gerekend naar de 500 meter.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 11:14 schreef Montov het volgende:
Het allrounden voelt als lang geleden. Maar ik hoorde dat ze het verschil op de 500m weer gaan rekenen voor de 5km, en dan voelt het alsof we nooit weg zijn geweest. Verschillen op de 500m moet je doorrekenen op de 10km, als je sprinters en stayers gaat vergelijken. En dan de 5km vergelijken met de 1500m.
Groenewoud reed ook matig een paar weken geleden, al lijkt die wel weer beter in vorm te zijn vandaag.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 09:28 schreef Van_Poppel het volgende:
Onbegrijpelijk trouwens dat Antwanet is aangewezen. Die heeft al ruim een jaar geen 3km gereden.
Ze is al Olympisch kampioen.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 12:34 schreef Aguero het volgende:
Met deze vorm zou je wel eens Olympisch kampioen kunnen worden
Wat ergquote:Op zaterdag 28 februari 2026 12:35 schreef wimderon het volgende:
Grootse Groenewoud.
Die had hij nog in z'n schriftje van de OS staan.
Dit staat op de NOS-sitequote:
quote:Conijn zal zaterdag wel rijden op de eerste dag van de NK allround. "Het is niet mijn stijl om me dan nu terug te trekken. Er zijn mensen die tickets hebben geboekt. En ik wil me nu ook gewoon niet laten kennen."
Dubbel paniek zaaien.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 13:04 schreef maxi-mus het volgende:
Waarom moet het journaal op Nederland 1 én 2?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |