Jutta ook nietquote:Op zaterdag 28 februari 2026 17:41 schreef AgnesGru het volgende:
Conijn ook hier niet bij? Nou lekker dan
Klopt. Maar die zou er toch sowieso niet zijn? Conijn heeft vandaag nog een afstand geschaatst. Dat je baalt van de aanwijsplekken snap ik, maar om het zo door te trekken, dat vind ik dan wel jammer.quote:
Een preek van Heerschop zou ik ook boycotten.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 17:45 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Klopt. Maar die zou er toch sowieso niet zijn? Conijn heeft vandaag nog een afstand geschaatst. Dat je baalt van de aanwijsplekken snap ik, maar om het zo door te trekken, dat vind ik dan wel jammer.
Ja, dat is zo. Maar die is gewoon naar huis gegaan, denk ik. Klaar met alles.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 17:45 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Klopt. Maar die zou er toch sowieso niet zijn? Conijn heeft vandaag nog een afstand geschaatst. Dat je baalt van de aanwijsplekken snap ik, maar om het zo door te trekken, dat vind ik dan wel jammer.
Ja dat lijkt dan een mentaal dingetje toch, want fysiek pieken zullen ze goed uit kunnen plannen.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 16:30 schreef Marcoss het volgende:
Bijzonder toch je zo vlak na de OS dan opeens wel toptijden neerzet
Stukje supercompensatiequote:Op zaterdag 28 februari 2026 17:56 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ja dat lijkt dan een mentaal dingetje toch, want fysiek pieken zullen ze goed uit kunnen plannen.
Alleen zit ze wel in de ploeg Orie, waar dit jaar alleen Wennemars behoorlijk heeft gepresteerdquote:Op zaterdag 28 februari 2026 17:56 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ja dat lijkt dan een mentaal dingetje toch, want fysiek pieken zullen ze goed uit kunnen plannen.
quote:Op zondag 1 maart 2026 10:45 schreef Peterselieman het volgende:
Tijden van 2.07 op de 1.500 meter ...
Geen Olumpiese medailjes meer in de toekomst?quote:Op zondag 1 maart 2026 10:46 schreef hhh38 het volgende:
Het niveau bij de allround vrouwen houdt niet over zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |