En Kjeldquote:
En wie zijn dat?quote:
De Boo, Wennemarsquote:
Groenewoud nu afgemeld dan?quote:Op vrijdag 27 februari 2026 10:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
De Boo, Wennemars
Kok, Leerdam (beeindigt seizoen)
Huizinga, Van de Bunt
Beune, Groenewoud, Rijpma
Oh geen idee, lijkt me niet dat ze meedoet. Iedereen zat oeverloos te janken om wat meer rust.quote:
Ze staat nog op de startlijst zo te zienquote:Op vrijdag 27 februari 2026 10:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Oh geen idee, lijkt me niet dat ze meedoet. Iedereen zat oeverloos te janken om wat meer rust.
Zal mij niks verbazen. Denk dat het voor groenewoud een net iets gekkere week is geweest dan voor Conijnquote:Op vrijdag 27 februari 2026 10:35 schreef Starflyer het volgende:
Zul je zien dat Conijn beter is en Groenewoud mag gaan.
Staat op de deelnemerslijst.quote:
Nou ja, een titel is een titel. Het EK gaat ze waarschijnlijk toch niet winnen (of in ieder geval niet verliezen omdat ze hier meedoet).quote:Op vrijdag 27 februari 2026 20:31 schreef Slobeend het volgende:
Bijzonder dat Groenewoud aangewezen is en dan toch gaat rijden.
Als dat zou gebeuren, zou het netjes zijn als Groenewoud haar ticket zou afstaan. Maar oke, Groenewoud is veel meer allround, Conijn schaatst amper 500 meters en 1500 meters.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 10:35 schreef Starflyer het volgende:
Zul je zien dat Conijn beter is en Groenewoud mag gaan.
En het WK wordt ook lastigquote:Op vrijdag 27 februari 2026 23:07 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nou ja, een titel is een titel. Het EK gaat ze waarschijnlijk toch niet winnen (of in ieder geval niet verliezen omdat ze hier meedoet).
Vrouwen sprinttoernooi kan echt alle kanten op inderdaad. Zijn wel 4 of 5 kanshebbers voor de titel.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 21:54 schreef Remco het volgende:
Sprint toernooien zijn best wel leuk als je de startlijst zo doorkijkt. Niet echt een uitgesproken favoriet en best hoog niveau op papier.
Naomi Verkerk ookquote:Op zaterdag 28 februari 2026 10:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jansman lijkt van lijst te zijn verdwenen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |