Zie je wel, jij ridiculiseert gewone mensen. Doe dat maar tegen jouw conservatieve rechtse vrienden.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 16:47 schreef Luckyseven het volgende:
[..]
Vragen aan mijn leiding? Ik snap echt niet welke afslagen jouw hersenkronkels nemen. Ik kan hier, kijkend naar onze eerdere posts echt geen chocolade van maken.
Lachwekkend, ik laat het hier bij, hier valt geen land mee te bezeilen.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 17:21 schreef torentje het volgende:
[..]
Zie je wel, jij ridiculiseert gewone mensen. Doe dat maar tegen jouw conservatieve rechtse vrienden.
Gelukkig, want jij wil geen normaal gesprek voeren met gewone normale mensen met moderne opvattingen.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 17:50 schreef Luckyseven het volgende:
[..]
Lachwekkend, ik laat het hier bij, hier valt geen land mee te bezeilen.
Dar zijn veel meningen in één zinquote:Op vrijdag 27 februari 2026 17:58 schreef torentje het volgende:
[..]
Gelukkig, want jij wil geen normaal gesprek voeren met gewone normale mensen met moderne opvattingen.
Dat is het hele probleem tegenwoordig, meningen die aan de andere kant van het spectrum zitten en niemand die een meter wil wijken. Dan krijg je dit soort discussies.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 17:50 schreef Luckyseven het volgende:
[..]
Lachwekkend, ik laat het hier bij, hier valt geen land mee te bezeilen.
En naar jouw mening zijn alleen linkse gasten normaal die van Nederland één groot ghetto willen maken en die niet moeten klagen of janken over overlast?quote:Op vrijdag 27 februari 2026 17:16 schreef torentje het volgende:
[..]
Dat is jouw mening en nooit de mening van gewone normale mensen.
Echt links is een voorstander van sociale cohesie in alle wijken. Zodat vreemdelingen meteen opvallen als zij een wijk binnendringen.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 18:14 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
En naar jouw mening zijn alleen linkse gasten normaal die van Nederland een groot Ghetto willen maken en die niet moeten klagen of janken over overlast?
Ik ben benieuwd hoe links en modern jij nog bent als je een keer de bosjes ingetrokken wordt als je 's nachts naar huis fietst, kan je je lekker janken op het politiebureau dat witte mannen je niet genoeg beschermd hebben, als het tenminste er dan nog kunt na vertellen.
En hoe wil je dat doen als iedere Nederlander al een vreemde is in zijn eigen Wijk?quote:Op vrijdag 27 februari 2026 18:26 schreef torentje het volgende:
[..]
Echt links is een voorstander van sociale cohesie in alle wijken. Zodat vreemdelingen meteen opvallen als zij een wijk binnendringen.
Een groot Ghetto maken van Nederland is dus de grootste onzin.
Doe eens een statistiekje mannen en vrouwen qua misdrijven.quote:Op donderdag 26 februari 2026 15:35 schreef Saekerhett het volgende:
Ok, ik probeer het nog een keer, komt ie:
@:bianconeri, ben jij het ermee eens dat asielzoekers en jongeren waarvan beide ouders in het buitenland geboren zijn oververtegenwoordigd zijn in criminaliteitscijfers in Nederland, afgaande op onderstaande cijfers en redenering?
[ afbeelding ]
Bron: https://www.cbs.nl/nl-nl/(...)iteit-naar-herkomst-
[..]
Nee, aan slagbomen en hekwerk.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 19:02 schreef Mubassie het volgende:
En nu te lezen op NOS. Er moeten volgend jaar tienduizenden opvangplekken bijkomen voor asielzoekers.
We kampen met een tekort aan opvangplekken mensen.
Dan hebben de inbrekers/dringers toch gewonnen en is er geen eer meer te behalen voor de jongere generaties?quote:Op vrijdag 27 februari 2026 18:27 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
En hoe wil je dat doen als iedere Nederlander al een vreemde is in zijn eigen Wijk?
Je komt gewoon iedere keer met een woorsalade terwijl het gewoon klip en klaar is, de situatie is onhoudbaar en de grenzen moeten dicht.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 19:07 schreef torentje het volgende:
[..]
Dan hebben de inbrekers/dringers toch gewonnen en is er geen eer meer te behalen voor de jongere generaties?
Ik pleit toch voor het op wacht zetten van bewapende militairen op iedere straathoek, zodat kwaadwillenden steeds een meerderheid tegen zich zouden vinden.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 19:16 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Je komt gewoon iedere keer met een woorsalade terwijl het gewoon klip en klaar is, de situatie is onhoudbaar en de grenzen moeten dicht.
En er is een heel goed vervangmiddel namelijk die van Denemarken, opvang in de regio en je mag pas het land in als je aanvraag is goedgekeurd.
Denemarken is een beschaafd land en daar hebben ze deze problemen niet.
Waar is bij jou het dichtstbijzijnde AZC?quote:Op vrijdag 27 februari 2026 17:21 schreef torentje het volgende:
[..]
Zie je wel, jij ridiculiseert gewone mensen. Doe dat maar tegen jouw conservatieve rechtse vrienden.
Ha ha. Ik denk dat je zou schrikken van hoeveel mensen deze mening delen.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 17:16 schreef torentje het volgende:
[..]
Dat is jouw mening en nooit de mening van gewone normale mensen.
Welke drugs gebruik jij?quote:Op donderdag 26 februari 2026 08:37 schreef bianconeri het volgende:
99,99% van alle vluchtelingen die in NL binnen komen zijn gewoon mensen die oprecht uit de ellende willen komen en hun best willen doen.
De spreidingswet is een middel om een zo groot mogelijke opvangcapaciteit te realiseren om dit land helemaal vol met asielzoekers te kunnen stouwen en het een ieder door de strot te duwen.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 19:02 schreef Mubassie het volgende:
En nu te lezen op NOS. Er moeten volgend jaar tienduizenden opvangplekken bijkomen voor asielzoekers.
We kampen met een tekort aan opvangplekken mensen.
Grenswachten, mitrailleurs en landmijnen. En daarmee pleit ik niet voor het vermoorden van deze mensen, dan moeten ze maar niet in de buurt van de grens komen en proberen illegaal toegang te verschaffen. Zo bescherm je een grens.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 19:03 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Nee, aan slagbomen en hekwerk.
Omdat je onrealistische onzin tapt.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 19:49 schreef torentje het volgende:
[..]
Ik pleit toch voor het op wacht zetten van bewapende militairen op iedere straathoek, zodat kwaadwillenden steeds een meerderheid tegen zich zouden vinden.
Dus waarom reageer jij zo vijandig naar mij? Blijf gewoon inhoudelijk, dat is toch niet teveel gevraagd?
Het is toch algemeen bekend dat de kwaadwillenden zich pas fatsoenlijk gedragen als er een eensgezinde meerderheid tegenover hun staat?quote:Op vrijdag 27 februari 2026 20:35 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Omdat je onrealistische onzin tapt.
Geïmporteerde gevallen in ieder geval laten opzouten.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 20:56 schreef torentje het volgende:
[..]
Het is toch algemeen bekend dat de kwaadwillenden zich pas fatsoenlijk gedragen als er een eensgezinde meerderheid tegenover hun staat?
Dus wat is dan jouw oplossing om de kwaadwillenden te dwingen om zich overal in Nederland fatsoenlijk te gedragen?
Gemeentebelang is een soort plaatselijke FvD. Vorige week kreeg ik een flyer van ze door de bus en het eerste wat erop staat is: "Wij zijn tegen het AZC". Tja. Het AZC hier gaat al weg, dus dat lijkt me nou niet echt een heel relevant punt.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 11:46 schreef Tjoent het volgende:
Gemeentebelang filmpje van 10 dagen geleden klopt dus ook niet helemaal meer:
https://www.facebook.com/watch/?v=1842935859741780
Een of andere Koos
En de Nederlandse kwaadwillenden dan?quote:Op vrijdag 27 februari 2026 21:35 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Geïmporteerde gevallen in ieder geval laten opzouten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |