abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 26 februari 2026 @ 21:34:21 #276
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_220209464
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2026 21:33 schreef rutger05 het volgende:
Ik kijk al uit naar de provinciale verkiezingen van volgend jaar en de daarop veranderende samenstelling van de Eerste Kamer. Ik hoop dat dit horrorkabinet van Jetten dan nog meer klem komt te zitten dan het nu al zit. Het zou nog veel beter zijn als het zo snel als mogelijk valt. Jammer van die meelopers in de oppositie. Vooral die achterbakse zetelrovers van Groep Markuszower zijn ronduit weerzinwekkend.

Wat mij betreft is het oorlog tussen kabinet Jetten en de samenleving.
Klinkt constructief.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_220209480
quote:
14s.gif Op donderdag 26 februari 2026 21:34 schreef Perrin het volgende:

[..]
Klinkt constructief.
Kabinet Jetten verdient geen enkele welwillendheid. Zoals ik al schreef hopelijk zo snel als mogelijk weer voorbij en nieuwe verkiezingen.
Article 1 Universal Declaration of Human Rights
'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
pi_220209489
quote:
Ik kijk al uit naar de provinciale verkiezingen van volgend jaar en de daarop veranderende samenstelling van de Eerste Kamer. Ik hoop dat dit horrorkabinet van Jetten dan nog meer klem komt te zitten dan het nu al zit. Het zou nog veel beter zijn als het zo snel als mogelijk valt. Jammer van die meelopers in de oppositie. Vooral die achterbakse zetelrovers van Groep Markuszower zijn ronduit weerzinwekkend.

:')

Pas op hoor, voor dat soort taal kun je tegenwoordig opgepakt worden.
  donderdag 26 februari 2026 @ 21:37:23 #279
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_220209494
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2026 21:35 schreef rutger05 het volgende:

[..]
Kabinet Jetten verdient geen enkele welwillendheid. Zoals ik al schreef hopelijk zo snel als mogelijk weer voorbij en nieuwe verkiezingen.
Ik ben ontzettend blij met dit kabinet. Ik hoop dat je ongelijk krijgt.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_220209497
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2026 21:37 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
:')

Pas op hoor, voor dat soort taal kun je tegenwoordig opgepakt worden.
Echt niet.
'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
pi_220209501
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2026 21:37 schreef Perrin het volgende:

[..]
Dat had ik al gezien. ;)
pi_220209533
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2026 21:37 schreef Perrin het volgende:

[..]
Blijf het jammer vinden dat de VVD GLPvdA heeft buitengesloten. Neem ik Dilan nog steeds kwalijk. Maar goed, laat ze nu maar even zitten dan.
pi_220209566
quote:

Ik vind de eerste dag al een deal maken en samenwerking met zeer rechts, ook heel opvallend.
Er zijn partijen hier afgebrand op minder. En kan me voorstellen dat dat voor stemmers op D66 heel rauw en opportunistisch op hun dak komt.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_220209637
quote:
1s.gif Op donderdag 26 februari 2026 21:43 schreef capricia het volgende:

[..]
Ik vind de eerste dag al een deal maken en samenwerking met zeer rechts, ook heel opvallend.
Er zijn partijen hier afgebrand op minder. En kan me voorstellen dat dat voor stemmers op D66 heel rauw en opportunistisch op hun dak komt.
Dit gaat de coalitie heel lelijk opbreken verwacht ik. Hopelijk komt er van al die nare plannetjes die horrorkabinet Jetten in petto heeft voor de burgers alsnog niets van terecht doordat deze niet door de Eerste Kamer komen.
pi_220209675
Hans Vijlbrief "Bitches willen met me naar bed"

Minister van Sociale Zaken en Werkgelegenheid van Nederland

Niveautje hoor.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_220209718
quote:

Ja, zo sta ik er ook in. Dit kabinet moet, tot het in ruzie (want VVD) uiteenvalt, op alle mogelijke manieren dwars gezeten worden.
pi_220209731
quote:
1s.gif Op donderdag 26 februari 2026 22:05 schreef capricia het volgende:
Hans Vijlbrief "Bitches willen met me naar bed"
[ link | afbeelding ]
Minister van Sociale Zaken en Werkgelegenheid van Nederland

Niveautje hoor.
Is deze minister gehackt of heeft hij dit echt zelf geplaatst?
pi_220209746
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2026 22:17 schreef rutger05 het volgende:

[..]
Is deze minister gehackt of heeft hij dit echt zelf geplaatst?
Politiek verslaggever van RTL kwam er zojuist ook mee. Lijkt me gewoon echt dus.
twitter

Deze minister moet de WW halveren en de ziektewet hervormen. Deze termen over vrouwen.. :{
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_220209752
quote:
1s.gif Op donderdag 26 februari 2026 22:21 schreef capricia het volgende:

[..]
Politiek verslaggever van RTL kwam er zojuist ook mee. Lijkt me gewoon echt dus.
[ x ]
Naja, zeg, wat een gek!
  donderdag 26 februari 2026 @ 22:29:49 #291
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_220209775
Daar heeft een stagiair een zeer geslaagde eerste dag gehad!
pi_220209780
quote:

[..]
[ x ]
Niet alleen een ronduit platvloerse en vrouwonvriendelijke uitlating van deze minister, maar de uitlating op zich laat een totaal verknipt beeld van de werkelijkheid zien. Helaas is dit laatstgenoemde iets waar kabinet Jetten in het geheel blijk van geeft.
pi_220209789
quote:
10s.gif Op donderdag 26 februari 2026 22:29 schreef Hamlapjes het volgende:
Daar heeft een stagiair een zeer geslaagde eerste dag gehad!
Dat is te hopen, maar als het wel van hemzelf afkomt mag ie vertrekken, vind ik.
pi_220209869
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2026 22:33 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Dat is te hopen, maar als het wel van hemzelf afkomt mag ie vertrekken, vind ik.
Dramaqueen :')
pi_220209894
quote:

[..]
[ x ]

Deze minister moet de WW halveren en de ziektewet hervormen. Deze termen over vrouwen.. :{
Van Drimmelen, Smeets, Pechtold, Vijlbrief. Wat is dat toch met die D66 mannen.
pi_220210620
De lessen van de nog niet gehouden parlementaire enquête over covid-19 zijn blijkbaar: het is beter als we alles vergeten en we bij een volgende pandemie niet beter zijn voorbereid. https://www.volkskrant.nl(...)verstandig~b730bb4c/
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
pi_220210630
quote:
1s.gif Op donderdag 26 februari 2026 21:43 schreef capricia het volgende:

[..]
In feite is de deal "we schieten nu nog geen gat in de begroting, maar ons voorstel uit het coalitieakkoord gaan we sowieso niet doen". Vind ik geen spannende deal, eerlijk gezegd. Natuurlijk blazen ze het in Den Haag enorm op.

AD heeft een lijstje met alternatieven: https://www.ad.nl/politie(...)n-ook-pijn~a5dab557/
Maar daar worden de heilige gepensioneerden zelf geraakt bij het betaalbaar houden van de AOW, dus dat kan natuurlijk niet.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
pi_220210655
quote:

[..]
[ x ]

Dit is wel heel absurd en zo kennen we Vijlbrief helemaal niet...
pi_220210658
Vol
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')