Klinkt constructief.quote:Op donderdag 26 februari 2026 21:33 schreef rutger05 het volgende:
Ik kijk al uit naar de provinciale verkiezingen van volgend jaar en de daarop veranderende samenstelling van de Eerste Kamer. Ik hoop dat dit horrorkabinet van Jetten dan nog meer klem komt te zitten dan het nu al zit. Het zou nog veel beter zijn als het zo snel als mogelijk valt. Jammer van die meelopers in de oppositie. Vooral die achterbakse zetelrovers van Groep Markuszower zijn ronduit weerzinwekkend.
Wat mij betreft is het oorlog tussen kabinet Jetten en de samenleving.
Kabinet Jetten verdient geen enkele welwillendheid. Zoals ik al schreef hopelijk zo snel als mogelijk weer voorbij en nieuwe verkiezingen.quote:
quote:Op donderdag 26 februari 2026 21:33 schreef rutger05 het volgende:
Ik kijk al uit naar de provinciale verkiezingen van volgend jaar en de daarop veranderende samenstelling van de Eerste Kamer. Ik hoop dat dit horrorkabinet van Jetten dan nog meer klem komt te zitten dan het nu al zit. Het zou nog veel beter zijn als het zo snel als mogelijk valt. Jammer van die meelopers in de oppositie. Vooral die achterbakse zetelrovers van Groep Markuszower zijn ronduit weerzinwekkend.
Ik ben ontzettend blij met dit kabinet. Ik hoop dat je ongelijk krijgt.quote:Op donderdag 26 februari 2026 21:35 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Kabinet Jetten verdient geen enkele welwillendheid. Zoals ik al schreef hopelijk zo snel als mogelijk weer voorbij en nieuwe verkiezingen.
Echt niet.quote:Op donderdag 26 februari 2026 21:37 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Pas op hoor, voor dat soort taal kun je tegenwoordig opgepakt worden.
Dat had ik al gezien.quote:Op donderdag 26 februari 2026 21:37 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik ben ontzettend blij met dit kabinet. Ik hoop dat je ongelijk krijgt.
Blijf het jammer vinden dat de VVD GLPvdA heeft buitengesloten. Neem ik Dilan nog steeds kwalijk. Maar goed, laat ze nu maar even zitten dan.quote:Op donderdag 26 februari 2026 21:37 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik ben ontzettend blij met dit kabinet. Ik hoop dat je ongelijk krijgt.
Ik vind de eerste dag al een deal maken en samenwerking met zeer rechts, ook heel opvallend.quote:Op donderdag 26 februari 2026 21:33 schreef rutger05 het volgende:
Dit gaat de coalitie heel lelijk opbreken verwacht ik. Hopelijk komt er van al die nare plannetjes die horrorkabinet Jetten in petto heeft voor de burgers alsnog niets van terecht doordat deze niet door de Eerste Kamer komen.quote:Op donderdag 26 februari 2026 21:43 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik vind de eerste dag al een deal maken en samenwerking met zeer rechts, ook heel opvallend.
Er zijn partijen hier afgebrand op minder. En kan me voorstellen dat dat voor stemmers op D66 heel rauw en opportunistisch op hun dak komt.
Ja, zo sta ik er ook in. Dit kabinet moet, tot het in ruzie (want VVD) uiteenvalt, op alle mogelijke manieren dwars gezeten worden.quote:Op donderdag 26 februari 2026 21:33 schreef rutger05 het volgende:
Is deze minister gehackt of heeft hij dit echt zelf geplaatst?quote:Op donderdag 26 februari 2026 22:05 schreef capricia het volgende:
Hans Vijlbrief "Bitches willen met me naar bed"
[ link | afbeelding ]
Minister van Sociale Zaken en Werkgelegenheid van Nederland
Niveautje hoor.
Politiek verslaggever van RTL kwam er zojuist ook mee. Lijkt me gewoon echt dus.quote:Op donderdag 26 februari 2026 22:17 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Is deze minister gehackt of heeft hij dit echt zelf geplaatst?
Naja, zeg, wat een gek!quote:Op donderdag 26 februari 2026 22:21 schreef capricia het volgende:
[..]
Politiek verslaggever van RTL kwam er zojuist ook mee. Lijkt me gewoon echt dus.
[ x ]
What the fuck.quote:Op donderdag 26 februari 2026 22:05 schreef capricia het volgende:
Hans Vijlbrief "Bitches willen met me naar bed"
[ link | afbeelding ]
Minister van Sociale Zaken en Werkgelegenheid van Nederland
Niveautje hoor.
Niet alleen een ronduit platvloerse en vrouwonvriendelijke uitlating van deze minister, maar de uitlating op zich laat een totaal verknipt beeld van de werkelijkheid zien. Helaas is dit laatstgenoemde iets waar kabinet Jetten in het geheel blijk van geeft.quote:Op donderdag 26 februari 2026 22:21 schreef capricia het volgende:
[..]
Politiek verslaggever van RTL kwam er zojuist ook mee. Lijkt me gewoon echt dus.
[ x ]
Dat is te hopen, maar als het wel van hemzelf afkomt mag ie vertrekken, vind ik.quote:Op donderdag 26 februari 2026 22:29 schreef Hamlapjes het volgende:
Daar heeft een stagiair een zeer geslaagde eerste dag gehad!
Dramaqueenquote:Op donderdag 26 februari 2026 22:33 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dat is te hopen, maar als het wel van hemzelf afkomt mag ie vertrekken, vind ik.
Van Drimmelen, Smeets, Pechtold, Vijlbrief. Wat is dat toch met die D66 mannen.quote:Op donderdag 26 februari 2026 22:21 schreef capricia het volgende:
[..]
[ x ]
Deze minister moet de WW halveren en de ziektewet hervormen. Deze termen over vrouwen..![]()
In feite is de deal "we schieten nu nog geen gat in de begroting, maar ons voorstel uit het coalitieakkoord gaan we sowieso niet doen". Vind ik geen spannende deal, eerlijk gezegd. Natuurlijk blazen ze het in Den Haag enorm op.quote:Op donderdag 26 februari 2026 21:43 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik vind de eerste dag al een deal maken en samenwerking met zeer rechts, ook heel opvallend.
Er zijn partijen hier afgebrand op minder. En kan me voorstellen dat dat voor stemmers op D66 heel rauw en opportunistisch op hun dak komt.
Dit is wel heel absurd en zo kennen we Vijlbrief helemaal niet...quote:Op donderdag 26 februari 2026 22:21 schreef capricia het volgende:
[..]
[ x ]
Deze minister moet de WW halveren en de ziektewet hervormen. Deze termen over vrouwen..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |