Ah, ik heb het niet nodig dus dan heeft niemand het nodig. Dat lijkt wel een beetje de denkwijze anno 2026 te zijn ja.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 00:00 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Ik woon in een dorp en heb nu een auto, maar gebruik meer de fiets o.a. voor naar mijn werk. Mijn auto is luxe en van mij mag de benzine naar 4 tot 5 euro per liter om het autogebruik verder af te remmen. Er wordt nog teveel niet noodzakelijk autoverkeer veroorzaakt imo door te goedkope benzine.
Klopt. Ik woon gelukkig dicht bij de Belgische grens(Vroenhoven). Ik tank al jaren in Belgie. Nu ik niet meer werk tank ik er nog steeds ook al gebruik ik maar een halve tank per maand. 2 weken geleden betaalde ik 1,53 euro voor 1 liter euro95 die in Nl al boven de 2 euro stond.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 09:55 schreef Red_85 het volgende:
Het is gewoonweg crimineel die benzineprijzen bij ons.
Triest dat wij dat nog accepteren.
Behalve huizen misschien? *Hoopt als huiszoeker*quote:Op dinsdag 3 maart 2026 13:58 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ah, ik heb het niet nodig dus dan heeft niemand het nodig. Dat lijkt wel een beetje de denkwijze anno 2026 te zijn ja.
Bovendien word alles dan duurder. Letterlijk alles.
Toen D66 de grootste was, hadden we daar een goede kans op. Maar met de VVD in het kabinet kun je dat wel vergeten.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 14:15 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Behalve huizen misschien? *Hoopt als huiszoeker*
Ik zat meer te denken; als bijna alles (wat productie vereist) duurder wordt, dan wordt wellicht hetgeen dat geen productie vereist, niet duurder of zelfs goedkoper, omdat het niet inherent duurder hoeft te worden, en mensen minder geld voor over houden omdat al het andere wel duurder is geworden?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 14:17 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Toen D66 de grootste was, hadden we daar een goede kans op. Maar met de VVD in het kabinet kun je dat wel vergeten.
Het punt dat ik wilde maken is dat de automobilisten de hogere prijzen voor benzine zullen doorberekenen naar de mensen die geen auto bezitten.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 13:47 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ik geef toch heel duidelijk aan dat jij ook gebruiker bent van aardolie producten en services.
Dus deze post snijdt ook al geen hout bij je.
Wat we de afgelopen 40 jaar hebben gedaan, is alles uitbesteden naar het buitenland. En dat luikt ons aardig, omdat we Rotterdam hebben. Het grootste deel van de import en export voor de hele EU gaat daar doorheen. We verdienen twee derde van ons geld met dozenschuiven. Gelukkig maar want anders hadden we geen geld meer gehad nadat alle productie naar het buitenland was verdwenen. Kijk maar naar Wallonië voor een goed voorbeeld daarvan. Of Limburg, na het sluiten van de mijnen en daarna stukje bij beetje de rest van de zware industrie.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 14:19 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Ik zat meer te denken; als bijna alles (wat productie vereist) duurder wordt, dan wordt wellicht hetgeen dat geen productie vereist, niet duurder of zelfs goedkoper, omdat het niet inherent duurder hoeft te worden, en mensen minder geld voor over houden omdat al het andere wel duurder is geworden?
quote:
Ik hoop het voor mensen als jij ook..maar ik ben er bang voor .quote:Op dinsdag 3 maart 2026 14:15 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Automobilisten niet. Logistieke dienstverleners wel.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 14:25 schreef torentje het volgende:
[..]
Het punt dat ik wilde maken is dat de automobilisten de hogere prijzen voor benzine zullen doorberekenen naar de mensen die geen auto bezitten.
Ik had hem al een volkstuintje aangeraden, dat kan hem nu goed van pas komen om de kosten te beperkenquote:Op dinsdag 3 maart 2026 16:43 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dus niet gaan janken maar actie ondernemen.
En goed voor zn brein.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 16:47 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Ik had hem al een volkstuintje aangeraden, dat kan hem nu goed van pas komen om de kosten te beperken![]()
Scheelt ook in het benodigd vervoer om voedzaam voedsel te halen
Hier was E10 vanochtend 2,13quote:
Wordt dan toch wel interessant om een busje af te laden met 25 liter jerrycans.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 17:39 schreef Discombobulate het volgende:
Het wordt alleen maar kutter de komende jaren en decennia.
De meeste automobilisten zullen waarschijnlijk de hogere brandstofprijzen doorberekenen naar de mensen die geen auto hebben?quote:Op dinsdag 3 maart 2026 17:39 schreef Discombobulate het volgende:
Het wordt alleen maar kutter de komende jaren en decennia.
Mooi zo. De benzineprijs moet zo snel mogelijk naar de 3 euro per liter. Miljoenen auto's met één persoon erin laten rijden op fossiele brandstof is een achterhaald concept.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 17:13 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Hier was E10 vanochtend 2,13___! Bijna net zo duur als de Euro 98 bij Iesberts. Vieze oplichters.
Ik ben nu eenmaal hopeloos ouderwets en ik hoop dat ze de dingen die jij leuk vindt ook onbetaalbaar maken.quote:Op woensdag 4 maart 2026 08:30 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Mooi zo. De benzineprijs moet zo snel mogelijk naar de 3 euro per liter. Miljoenen auto's met één persoon erin laten rijden op fossiele brandstof is een achterhaald concept.
Nouja de eerste zelfbenoemde experten weten al te melden dat wij te ruim wonen en dat woningdelen normaal moet worden.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 14:15 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Ja, het nieuwe concept is overal continu elektrische auto's zonder bestuurder rond laten rijden, zodat je altijd binnen een paar minuten een taxi hebt en overal in de file staat. Openbare oplaadpalen hoef je dan ook niet meer te gaan zoeken, die zijn allemaal in gebruik.quote:Op woensdag 4 maart 2026 08:30 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Mooi zo. De benzineprijs moet zo snel mogelijk naar de 3 euro per liter. Miljoenen auto's met één persoon erin laten rijden op fossiele brandstof is een achterhaald concept.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |