Dus geen badeendje meer voor de winnaar?quote:Op maandag 9 maart 2026 13:44 schreef franklop het volgende:
X20 badkamers heet IKO vanaf komend seizoen
Die profileren zich wel in de wintersport
Foutje, ze gaan dus X20 heten, niet meer IKO in de naamquote:Op maandag 9 maart 2026 14:40 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dus geen badeendje meer voor de winnaar?
Maltais gaat door. Lollobrigida zei ook meer tijd te willen besteden aan haar gezin.quote:Op maandag 9 maart 2026 16:20 schreef hhh38 het volgende:
Echt een enorme hoeveelheid toppers bij de vrouwen die stoppen.
Bowe, Sablikova, Takagi sowieso. Tas gaat dus wielrennen. Wiklund tijdelijk studeren. Wat doen Blondin, Weidemann en Maltais? Lollobrigida?
Logisch, veel toppers die ook al best oud zijn. Bij de sprint trouwens sowieso weinig aanwas in het buitenland, alleen Pergher wordt wel wat lijkt me. Bij de lange afstanden zullen we Wiklund nog wel terugzien en hebben we Morozova wellicht nog, verder wordt dat ook wel karig.quote:Op maandag 9 maart 2026 16:20 schreef hhh38 het volgende:
Echt een enorme hoeveelheid toppers bij de vrouwen die stoppen.
Bowe, Sablikova, Takagi sowieso. Tas gaat dus wielrennen. Wiklund tijdelijk studeren. Wat doen Blondin, Weidemann en Maltais? Lollobrigida?
Dat is zeker waar. Maar het valt nu extra op dat veel goede buitenlandse schaatssters van de afgelopen jaren al vrij oud waren.quote:Op maandag 9 maart 2026 16:40 schreef Marcoss het volgende:
Sowieso is na zo’n olympische cyclus wel een moment waar veel sporters stoppen toch? Na de vorige OS had je Kramer, Wüst en Vd Poel sowieso al en mogelijk nog meer die ik nu vergeten ben
Rosner gaat wel definitief doorbreken komend jaar denk ik. Die was nog junior dit seizoen. Na-Hyun Lee is nog jong.quote:Op maandag 9 maart 2026 16:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Logisch, veel toppers die ook al best oud zijn. Bij de sprint trouwens sowieso weinig aanwas in het buitenland, alleen Pergher wordt wel wat lijkt me. Bij de lange afstanden zullen we Wiklund nog wel terugzien en hebben we Morozova wellicht nog, verder wordt dat ook wel karig.
Eva Jilekquote:
Toen hadden ze al domme opmerkingen bij de NOSquote:Op maandag 9 maart 2026 12:16 schreef Gretzl het volgende:
Deze blijft mooi![]()
Bekijk deze YouTube-video
Ik kijk eigenlijk nooit interviews met topsporters.quote:
Nou krijg je dat al vrij snel met Stolz. Niet de meest sprankelende prater.quote:
Wekelijks.quote:Op maandag 9 maart 2026 23:00 schreef Pino112 het volgende:
Krijgen jullie ook altijd een bronzen Brabus cadeau?
Brabus 800quote:Op maandag 9 maart 2026 23:00 schreef Pino112 het volgende:
Krijgen jullie ook altijd een bronzen Brabus cadeau?
Als De Boo niet te snel van start gaat geef ik hem een goede kans tegen Beune.quote:Op maandag 9 maart 2026 13:40 schreef Idisrom het volgende:
Woensdagavond natuurlijk de moeder aller schaatswedstrijden van dit seizoen.
De 3000 meter tussen Joy Beune en Jenning de Boo
Wie wint er?
[poll=9724]
Te langzaam lijkt me ook niet handig, hij lijkt me niet de schaatser die een vlak schema kan rijdenquote:Op woensdag 11 maart 2026 20:25 schreef Arcee het volgende:
[..]
Als De Boo niet de snel van start gaat geef ik hem een goede kans tegen Beune.
21:25 uur Beune vs. De Boo.
Nee, maar het lijkt me ook niet dat-ie zich helemaal leeg moet rijden tot 1000 meter.quote:Op woensdag 11 maart 2026 20:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Te langzaam lijkt me ook niet handig, hij lijkt me niet de schaatser die een vlak schema kan rijden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |