Nou krijg je dat al vrij snel met Stolz. Niet de meest sprankelende prater.quote:
Wekelijks.quote:Op maandag 9 maart 2026 23:00 schreef Pino112 het volgende:
Krijgen jullie ook altijd een bronzen Brabus cadeau?
Brabus 800quote:Op maandag 9 maart 2026 23:00 schreef Pino112 het volgende:
Krijgen jullie ook altijd een bronzen Brabus cadeau?
Als De Boo niet te snel van start gaat geef ik hem een goede kans tegen Beune.quote:Op maandag 9 maart 2026 13:40 schreef Idisrom het volgende:
Woensdagavond natuurlijk de moeder aller schaatswedstrijden van dit seizoen.
De 3000 meter tussen Joy Beune en Jenning de Boo
Wie wint er?
[poll=9724]
Te langzaam lijkt me ook niet handig, hij lijkt me niet de schaatser die een vlak schema kan rijdenquote:Op woensdag 11 maart 2026 20:25 schreef Arcee het volgende:
[..]
Als De Boo niet de snel van start gaat geef ik hem een goede kans tegen Beune.
21:25 uur Beune vs. De Boo.
Nee, maar het lijkt me ook niet dat-ie zich helemaal leeg moet rijden tot 1000 meter.quote:Op woensdag 11 maart 2026 20:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Te langzaam lijkt me ook niet handig, hij lijkt me niet de schaatser die een vlak schema kan rijden
Ik weet niet of je er zo zeker van moet zijn. Een Bosker reed ook gewoon de 500m langzamer dan Femke Kok. Zo logisch is man/vrouw sprinter vs allrounder nietquote:Op woensdag 11 maart 2026 20:55 schreef Remco het volgende:
Het is natuurlijk allemaal voor de show. De Boo zou dit normaal gesproken makkelijk winnen. Beune zal 4.05/4.10 schaatsen denk ik. Dat zijn rondjes 33.0 oid.
Dat is ook de reden dat hij sprint en allround reed. Toch even $17.000 binnengeharkt.quote:Op woensdag 11 maart 2026 21:25 schreef Remco het volgende:
[..]
Eigenlijk is dit te vergelijken met een criterium, nog even wat centjes binnen harken.
Jorien is nu op het ijs!quote:
Nu wel.quote:
Dat blauw is gewoon hoe het er daar uitziet he?quote:Op woensdag 11 maart 2026 21:33 schreef Vlinder het volgende:
Het beeld is de hele avond al heel blauw en heel beperkt. Hoop dus niet te veel
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |