Ugh, nee, ik haat grand strategy. Sorry manquote:
Ik vind het vooral hilarisch soms, welke events je krijgt of wat er gebeurtquote:Op vrijdag 24 april 2026 09:56 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ugh, nee, ik haat grand strategy. Sorry man
Wincest? Klinkt wel hot, heb je daar ook adult mods voor?quote:Op vrijdag 24 april 2026 09:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik vind het vooral hilarisch soms, welke events je krijgt of wat er gebeurt
- Kiest vrouw uit
- Krijgen samen een zoon
- Zoon verleidt moeder
- Krijgen een kind
- Zoon plot mij te vermoorden
- Vrouw en ik krijgen een dochter
- Dochter probeert mij te verleiden
Echt, ze hebben letterlijk gedacht: hee, we stoppen dit en dit en dit erin voor shits and giggles
Poging 4 voor Cyberpunk 2077 en nu eindelijk Phantom Liberty expansion. Duurde heel lang voor me om erin te komen. Maar ik heb de main game inmiddels uitgespeeld en ben nu verder gegaan met Phantom Liberty. Ze doen nog steeds niet alles wat ze beloofd hebben in 2019, maar ze hebben echt wel heel veel verbeterd, waardoor het best indrukwekkend is als het om de story gameplay gaat.quote:Op donderdag 23 april 2026 20:55 schreef Discombobulate het volgende:
Nog aanraders van wat jullie de laatste 1-3 jaar gespeeld hebben waarvan jullie echt dachten van wauw?
Voor mij is dat in ieder geval Outer Wilds geweest. Ik heb net ReAnimal uit en die was op zich best oké. Vond Little Nightmares II leuken. Little Nightmares III ga ik nog niet spelen i.v.m. de recensies.
Geen mods nodig want het gebeurt gewoonquote:Op vrijdag 24 april 2026 12:45 schreef 2dope het volgende:
[..]
Wincest? Klinkt wel hot, heb je daar ook adult mods voor?
Cyberpunk 2077 staat zeker hoog in m'n lijst, maar de grootte staat me niet zo aan. Ik wil in ieder geval weer even een keer iets vinden wat me omver blaast.quote:Op vrijdag 24 april 2026 13:02 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Poging 4 voor Cyberpunk 2077 en nu eindelijk Phantom Liberty expansion. Duurde heel lang voor me om erin te komen. Maar ik heb de main game inmiddels uitgespeeld en ben nu verder gegaan met Phantom Liberty. Ze doen nog steeds niet alles wat ze beloofd hebben in 2019, maar ze hebben echt wel heel veel verbeterd, waardoor het best indrukwekkend is als het om de story gameplay gaat.
Viewfinder vond ik trouwens ook tof, hele originele puzzeladventure en echt voor een habbekrats opgepikt een tijdje geleden.
Alan Wake 2, f*cking enge game vond ik, maar het verbaasd me altijd hoe creatief die lui van Remedy Entertainment zijn. Als je van die hele X-files/Twin Peaks vibe houdt, dan moet je deze game zeker spelen.
Noice!quote:Op zondag 26 april 2026 09:44 schreef mschol het volgende:
ik heb een tijd terug een demo van een game gespeeld, wat feedback achter gelaten en nu krijg ik al 2x een mailtje dat je een gratis steamkey kan krijgen voor andere games die dezelfde publisher (denk ik?) hebben
Ik heb totaal geen problemen met tips van anderen. Vaak zijn de dingen die veel genoemd worden ook gewoon heel goed. Zo subjectief is het echt niet.quote:Op vrijdag 24 april 2026 17:17 schreef ems. het volgende:
Tussen die games die je hebt genoemd kan je maar beter gewoon wat proberen want tips van anderen blijven ook gewoon dat, persoonlijke tips.
Zeker, maar er zijn genoeg goede games die ontzettend veel mensen hartstikke kut vinden. Dat bedoel ikquote:Op zondag 26 april 2026 21:40 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik heb totaal geen problemen met tips van anderen. Vaak zijn de dingen die veel genoemd worden ook gewoon heel goed. Zo subjectief is het echt niet.
Maar vaak worden er redenen gegeven waarom mensen iets "kut" vinden en anderen niet. Het is natuurlijk aan jezelf te beoordelen of je een game daardoor gaat kopen/spelen.quote:Op maandag 27 april 2026 19:47 schreef ems. het volgende:
[..]
Zeker, maar er zijn genoeg goede games die ontzettend veel mensen hartstikke kut vinden. Dat bedoel ik
Heb het 10 minuten gespeeld tot nu toe,quote:Op vrijdag 24 april 2026 17:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Moet zeggen dat ik Atomfall best leuk vind
Ik ben er bijna mee klaar. Vermaak me er best mee. Een puntje is wel dat je je inventory space niet kan upgraden.quote:Op dinsdag 28 april 2026 11:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb het 10 minuten gespeeld tot nu toe,
toch eens mee verder gaan ....
Meh. Ook die review van Linus gekeken. En krijg nou niet het idee dat dit beter is dan een ps5 controller of zoquote:Op dinsdag 28 april 2026 10:29 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Maar vaak worden er redenen gegeven waarom mensen iets "kut" vinden en anderen niet. Het is natuurlijk aan jezelf te beoordelen of je een game daardoor gaat kopen/spelen.
In other news:
Bekijk deze YouTube-video
Overwegen mensen deze nog aan te schaffen?
Ik wel.quote:Op dinsdag 28 april 2026 10:29 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Maar vaak worden er redenen gegeven waarom mensen iets "kut" vinden en anderen niet. Het is natuurlijk aan jezelf te beoordelen of je een game daardoor gaat kopen/spelen.
In other news:
Bekijk deze YouTube-video
Overwegen mensen deze nog aan te schaffen?
Dit ziet er best leuk uit.quote:Op donderdag 30 april 2026 09:51 schreef MMaRsu het volgende:
Holy..
https://store.steampowered.com/app/2287430/Metropolis_1998/
Die komt er al een paar jaar aan,quote:Op donderdag 30 april 2026 09:51 schreef MMaRsu het volgende:
Holy..
https://store.steampowered.com/app/2287430/Metropolis_1998/
Een Simcity achtige game met die ultieme Simcity 3000 grafische stijl.. Daarnaast lijkt het vrij uitgebreid je kan elk huis customizen en elke 'sim' heeft zn eigen needs enzo, en je kan elke verdieping van een gebouw zien enzquote:Op donderdag 30 april 2026 09:56 schreef V. het volgende:
Holy wat? Een citybuilder met dated graphics?
Cities Skylines 1?quote:Op donderdag 30 april 2026 12:29 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Een Simcity achtige game met die ultieme Simcity 3000 grafische stijl.. Daarnaast lijkt het vrij uitgebreid je kan elk huis customizen en elke 'sim' heeft zn eigen needs enzo, en je kan elke verdieping van een gebouw zien enz
I dunno, de hedendaagse citybuilders boeien me niet zo. De simpliciteit mist
Mja die heb ik ook maar het pakt me toch nietquote:
Das jammer, op zich wel een mooi spelquote:Op donderdag 30 april 2026 12:36 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Mja die heb ik ook maar het pakt me toch niet
Ziet er aardig uit ja.quote:Op donderdag 30 april 2026 12:38 schreef MMaRsu het volgende:
En gewoon die isometrische camera houdt het lekker simpel, je hoeft niet constant te draaien enz
En die artstijl is gewoon cheffs kiss als je het mij vraagt
[ afbeelding ]
Doet me dan weer denken aan de klassieke Bullfrog games
Ik vind dan persoonlijk Timberborn wel erg geslaagd als citybuilder die het gewoon simpel houdt.quote:Op donderdag 30 april 2026 12:29 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Een Simcity achtige game met die ultieme Simcity 3000 grafische stijl.. Daarnaast lijkt het vrij uitgebreid je kan elk huis customizen en elke 'sim' heeft zn eigen needs enzo, en je kan elke verdieping van een gebouw zien enz
I dunno, de hedendaagse citybuilders boeien me niet zo. De simpliciteit mist
maar Timberborn is meer een colony survivalgame dan een city builder. City builder wordt het meer in de mid-late gamequote:Op donderdag 30 april 2026 13:36 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vind dan persoonlijk Timberborn wel erg geslaagd als citybuilder die het gewoon simpel houdt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |