Ik ueb de demo gedownload, 45mb!quote:
na cities skylines heb ik wel moeite om simcity (4) nog te spelen eigenlijk, voelt zo primitief oidquote:Op zondag 3 mei 2026 01:45 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Het is karig eten als city builder fan dus ik verwelkom elk initiatief... ziet er niet slecht uit idd.
Simcity 4 (met mods) heeft imo nog steeds de mooiste graphics. Detail niveau is ongeevenaard.
Voor de mensen die het nog niet weten trouwens, modders hebben het voor elkaar gekregen een soort 3D camera in simcity 4 te krijgen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor mij zo gek om Simcity 4 zo te zien
quote:Tomb Raider and Midgar Special Packs Are Leaving PowerWash Simulator!
It is the last chance to get your gloves on the free Tomb Raider and Midgar Special Packs. At 3PM BST on May 19th 2026, these Special Packs will no longer be available to claim across all store fronts.
quote:Op zondag 3 mei 2026 01:45 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Het is karig eten als city builder fan dus ik verwelkom elk initiatief... ziet er niet slecht uit idd.
Simcity 4 (met mods) heeft imo nog steeds de mooiste graphics. Detail niveau is ongeevenaard.
Voor de mensen die het nog niet weten trouwens, modders hebben het voor elkaar gekregen een soort 3D camera in simcity 4 te krijgen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor mij zo gek om Simcity 4 zo te zien
Als ik SC4 zo zie begint het toch weer te kriebelen hoor. Wat een geweldige city builder was dat.quote:Op zondag 3 mei 2026 05:06 schreef mschol het volgende:
[..]
na cities skylines heb ik wel moeite om simcity (4) nog te spelen eigenlijk, voelt zo primitief oid
met de juiste tweaks (volgens mij wat command line parameters en een wrapper (dgvoodoo2) voor hoge resoluties indien gewenst) draait sc4 opzich prima op nieuwe hardware..quote:Op zondag 3 mei 2026 11:43 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
[..]
Als ik SC4 zo zie begint het toch weer te kriebelen hoor. Wat een geweldige city builder was dat.
Maar sinds de komst van CS1 (2015?) heb ik SC4 ook niet meer aangeraakt.
Hoeveel werk is het om met mods SC4 naar bovenstaand niveau te krijgen? En draait het goed op moderne hardware?
Powerwash Simulator 2 is al uitquote:
ja maar die gaat geld kosten, en die 2 packs zijn gratisquote:Op zondag 3 mei 2026 12:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Powerwash Simulator 2 is al uit
En daar gaan ze een Star Wars package doen
Dan zullen de meeste ze toch wel hebben? Die zijn er al een tijdje ...quote:Op zondag 3 mei 2026 12:17 schreef mschol het volgende:
[..]
ja maar die gaat geld kosten, en die 2 packs zijn gratis
vast genoeg mensen die niet naar de DLC omkijken omdat ze denken dat het geld kostquote:Op zondag 3 mei 2026 12:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan zullen de meeste ze toch wel hebben? Die zijn er al een tijdje ...
zou nog kunnen jaquote:Op zondag 3 mei 2026 12:39 schreef mschol het volgende:
[..]
vast genoeg mensen die niet naar de DLC omkijken omdat ze denken dat het geld kost
Ik heb onlangs ook Songs of Syx geprobeerd. Beetje Dwarfen fortress meets simcity. Maar omdat het van boven is (zoals Rimworld) kan ik er toch niet lekker inkomen. Ik wil de gebouwen zien, maar je ziet alleen de blueprints in feite. De schaal was wel indrukwekkend.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 05:21 schreef mschol het volgende:
[..]
maar Timberborn is meer een colony survivalgame dan een city builder. City builder wordt het meer in de mid-late game
factorio moet ik, net als bv satisfactory mij heel erg toe zetten, want ergens iets nieuws bouwen vind ik lastig, maar dat moet wel voor nieuwe productie lijnenquote:Op zondag 3 mei 2026 15:05 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ik heb onlangs ook Songs of Syx geprobeerd. Beetje Dwarfen fortress meets simcity. Maar omdat het van boven is (zoals Rimworld) kan ik er toch niet lekker inkomen. Ik wil de gebouwen zien, maar je ziet alleen de blueprints in feite. De schaal was wel indrukwekkend.
Ik ben nu met Factorio bezig (eindelijk). Heel lang uitgesteld omdat ik dacht dat het te moeilijk zou zijn, maar dat valt prima mee. Het is wel echt de definitie van 'nog 10 min dan stop ik' en opeens is het 3 uur later. Ontzettend mooi hoe je doelen organisch komen. De gameplay loop is heerlijk verslavend.
Op mijn verlanglijstjequote:
Ik moet sterk zijnquote:
Ik kan de steamcontroller bestellenquote:
gewoon iets kopen, dan hoef je geen andere meer te kopen, voorlopigquote:
Er staat nog coming soon.quote:
Ik vind zelf Dyson Sphere Program wel de tofste factory builder. Star Rupture is best veelbelovend, maar iets meer survival game dan pure buildergame en ook nog wel redelijk early access.quote:Op zondag 3 mei 2026 15:05 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ik heb onlangs ook Songs of Syx geprobeerd. Beetje Dwarfen fortress meets simcity. Maar omdat het van boven is (zoals Rimworld) kan ik er toch niet lekker inkomen. Ik wil de gebouwen zien, maar je ziet alleen de blueprints in feite. De schaal was wel indrukwekkend.
Ik ben nu met Factorio bezig (eindelijk). Heel lang uitgesteld omdat ik dacht dat het te moeilijk zou zijn, maar dat valt prima mee. Het is wel echt de definitie van 'nog 10 min dan stop ik' en opeens is het 3 uur later. Ontzettend mooi hoe je doelen organisch komen. De gameplay loop is heerlijk verslavend.
Zo kom je aan een library van 1000+ games.quote:Op maandag 4 mei 2026 08:14 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon iets kopen, dan hoef je geen andere meer te kopen, voorlopig
Oefquote:
Ja kan, maar:quote:Op maandag 4 mei 2026 08:14 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon iets kopen, dan hoef je geen andere meer te kopen, voorlopig
quote:Op maandag 4 mei 2026 08:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zo kom je aan een library van 1000+ games.
nee, nee, daar is veel meer voor nodig dan 1 game in de sale kopenquote:Op maandag 4 mei 2026 08:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zo kom je aan een library van 1000+ games.
humble bundle had en heeft goeie bundels.quote:Op maandag 4 mei 2026 08:21 schreef Monolith het volgende:
Ik koop ook nooit games als ik niet de intentie heb om ze gelijk te spelen. Uiteindelijk bespaar ik daar meer geld mee dan wanneer ik maar alles zou kopen wat in de aanbieding is.
Helaas alleen een mac. Wel gekeken naar apps waarmee je windows steam games kan spelen maar DSP had matige prestaties daarop.quote:Op maandag 4 mei 2026 08:14 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vind zelf Dyson Sphere Program wel de tofste factory builder. Star Rupture is best veelbelovend, maar iets meer survival game dan pure buildergame en ook nog wel redelijk early access.
Over Alchemy Factory ook wel veel goede verhalen gehoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |