Wie zei dat ook alweer?quote:Op zaterdag 7 maart 2026 16:48 schreef Saekerhett het volgende:
Gelukkig maar dat Ajax de beste linksback van Nederland heeft.
Wijndal zelf, hij vond zichzelf samen met Bergwijn de beste linkerflank van Nederland en misschien wel van Europa:quote:
Op een gegeven moment is blijven schoppen op iemand die al tweeënhalf seizoen op de grond ligt gewoon een gebrek in je karakter.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 16:51 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Wijndal zelf, hij vond zichzelf samen met Bergwijn de beste linkerflank van Nederland en misschien wel van Europa:
https://www.fcupdate.nl/v(...)-de-beste-van-europa
Of darten.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 16:57 schreef RipCity het volgende:
Weghorst kan beter benzine gaan verkopen. Scherpte volledig weg
past ook wel bij z'n mentale welzijn idd.quote:
Rooskleurigquote:Op zaterdag 7 maart 2026 17:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoe zie jij de toekomst DRT en WLR voor je nu er fora wellicht samengevoegd worden
Klaassenquote:
Die uitspraak was ontslag op staande voet waard.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 16:51 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Wijndal zelf, hij vond zichzelf samen met Bergwijn de beste linkerflank van Nederland en misschien wel van Europa:
https://www.fcupdate.nl/v(...)-de-beste-van-europa
DRT is tenminste nog een stukje positivisme hier in tegenstelling tot bepaalde andere subfora.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 17:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoe zie jij de toekomst DRT en WLR voor je nu er fora wellicht samengevoegd worden
Dankjewel maat. Dank voor de steunquote:Op zaterdag 7 maart 2026 17:03 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
DRT is tenminste nog een stukje positivisme hier in tegenstelling tot bepaalde andere subfora.
Fijn ook dat dagjesmensen welkom zijn. Die worden elders met pek en veren weggejaagdquote:Op zaterdag 7 maart 2026 17:03 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
DRT is tenminste nog een stukje positivisme hier in tegenstelling tot bepaalde andere subfora.
Jij bent altijd welkom. Vind het wel prettig dat je even op schoot komt zittenquote:Op zaterdag 7 maart 2026 17:07 schreef RipCity het volgende:
[..]
Fijn ook dat dagjesmensen welkom zijn. Die worden elders met pek en veren weggejaagd
Ze zitten te veel in elkaars kont en niet op de goede manier.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 17:07 schreef RipCity het volgende:
[..]
Fijn ook dat dagjesmensen welkom zijn. Die worden elders met pek en veren weggejaagd
GRENSOVERSCHRIJDENDquote:Op zaterdag 7 maart 2026 17:08 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Jij bent altijd welkom. Vind het wel prettig dat je even op schoot komt zitten
Ze modereren niet meer in de geest van de policy maar naar de letter heb ik begrepen.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 17:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Niks mee te maken anders donder je maar op. DRT warm bad
Staan wij boven. Niet in meegaan.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 17:10 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ze modereren niet meer in de geest van de policy maar naar de letter heb ik begrepen.
Het zijn andere tijden poepert.
Kunnen ook PSV - AZ voorbeschouwen. Durf je een voorspelling te doen @Coco ?quote:
3-0. AZ kan nooit iets tegen PSV.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 17:11 schreef RipCity het volgende:
[..]
Kunnen ook PSV - AZ voorbeschouwen. Durf je een voorspelling te doen @:coco ?
AZ is nu de blessures weer terugkomen wel een stuk sterker, en PSV is laatste tijd al beetje aan het Freewheelen, ik denk een leuke 3-3quote:Op zaterdag 7 maart 2026 17:18 schreef Black-Death het volgende:
[..]
3-0. AZ kan nooit iets tegen PSV.
Die raak je echt aan de straatstenen niet meer kwijtquote:Op zaterdag 7 maart 2026 17:40 schreef PowerLoungen het volgende:
Sutalo dekt even op een meter of 3 in het strafschopgebied
20 miljoen gekost, man man man, de helft van de centrale verdedigers bij de middenmoters speelt beter.quote:
Gelukkig maar dat de coach van Jong Ajax eruit flikkeren nog altijd een makkelijker behapbaar ontslag is dan de trainer van het eerste.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 17:54 schreef Urquhart het volgende:
Je wordt gewoon weer weggespeeld door een veredeld B-elftal van Groningen. Kansloos gewoon.
Zet het logisch neerquote:Op zaterdag 7 maart 2026 17:59 schreef William_Papadin het volgende:
Die Grim weet het ook niet meer he.
Heeft er natuurlijk ook mee te maken dat er nu geen coach in gaat stappen op dit moment. Je kunt alleen maar verliezen.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 17:56 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat de coach van Jong Ajax eruit flikkeren nog altijd een makkelijker behapbaar ontslag is dan de trainer van het eerste.
Stukje niet consequent zijn.
Er zullen vast al wat lui gepolst zijn... Geronomeerde namen krijg je niet meer, of je moet geluk hebben..quote:Op zaterdag 7 maart 2026 18:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heeft er natuurlijk ook mee te maken dat er nu geen coach in gaat stappen op dit moment. Je kunt alleen maar verliezen.
Europa Liek gaat ook een moeilijk verhaal worden zo.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 18:05 schreef William_Papadin het volgende:
Ajax wil gewoon echt geen 2e worden.
Waarschijnlijk wordt het tijdens het polsen gevraagd of ze 1 juli willen beginnen.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 18:04 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Er zullen vast al wat lui gepolst zijn... Geronomeerde namen krijg je niet meer, of je moet geluk hebben..
Nee joh, hij is een keeper.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 18:04 schreef Enchanter het volgende:
Ik denk dat Grim maandag naar het UWV kan bellen
Ajax DNAquote:Op zaterdag 7 maart 2026 17:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Zet het logisch neer
Doet geen rare dingen
Kent de club
Dat wisselbeleid is wel iets dat je vaker ziet bij coaches.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 18:17 schreef raptorix het volgende:
Dan ga je in 89e minuut nog 3 wissels brengen als je toch al achter staat, wat een genie.
Was toch wel gewoon de algehele tendens hier toen Grim een paar wedstrijdjes wonquote:
quote:Op zaterdag 7 maart 2026 18:42 schreef De_Pel het volgende:
Wie waagt zich er aan wie de slechtste trainer is: Heitinga, Grim of van Persie
Toch wel duidelijk domme Sjon. Maar Grim en Persie doet een aardige imitatiequote:Op zaterdag 7 maart 2026 18:42 schreef De_Pel het volgende:
quote:Op zaterdag 7 maart 2026 18:44 schreef William_Papadin het volgende:
Ook al is grim een interim, dit kan echt niet.
quote:Op zondag 18 januari 2026 19:50 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Gaat gewoon 2e worden, wereldprestatie
integrim xDquote:Op zaterdag 7 maart 2026 18:44 schreef William_Papadin het volgende:
Ook al is grim een interim, dit kan echt niet.
Mooi, dus niet in de Kuipquote:Op zaterdag 7 maart 2026 19:00 schreef Black-Death het volgende:
Voordeel van vandaag is dat Weghorst volgende week geschorst is
De keeper van Heracles is sinds kort ook weer niveautje Ajax dus dat sluit mooi aan.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 18:48 schreef RipCity het volgende:
Die keeper van Ajax is ook niveautje Heracles he
Dannyquote:Op zaterdag 7 maart 2026 18:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik weet niet in welk topic dit hoort volgens het nieuwe PvA van Danny.
Morgen op plek 5quote:Op zaterdag 7 maart 2026 20:22 schreef TLC het volgende:
En nog steeds gewoon op plek 3 staan![]()
het failliet van de Eredivisie
Niet gewoon op zondag drinkenquote:Op zaterdag 7 maart 2026 19:07 schreef LethalNinja het volgende:
KLOTEEEEEEEEE TYFUS
Weer zo'n tering wedstrijd, wat een ellende zeg.
Ergerde mij er vooral aan hoeveel quasi verdedigers wij hebben. In de eerste helft Mokio die zo eenvoudig wordt uitgespeeld. Het is verdedigend zo slecht, gelukkig is het opbouwend. Nee ik stop al dat is ook matig. Begin tweede helft zag ik hoe beide verdedigers de bal terugspeelden naar de keeper omdat ze faalden om opbouw kansen te zien. Wat een onzin. Die keeper is er om het boel vrij te houden zijn hoofdtaak is niet de opbouw.
Wel fijn dat het morgen zondag is en ik wat bier kon drinken, want Ajax kan je al heel lang niet meer nuchter volhouden.
quote:Op zaterdag 7 maart 2026 19:24 schreef LethalNinja het volgende:
Ik speelde vanochtend een tennis wedstrijd waarbij het draait om wie de meeste games wint. Tweede set ging het matig maar dan is het fijn als je de eerste set al 6-1 hebt gewonnen en dan win ik uiteindelijk 12-6 dus ruim gewonnen. Kijkt geen hond naar en niemand geeft een fuck.
Speel je professioneel voor een flink salaris dan verwacht ik dat je twee helften top presteert. Of zoals Bergkneus vroeger in een filmpje zei "werken voor je kenker centeuh"
Bekijk deze YouTube-videoquote:
Heitinga natuurlijk.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 18:42 schreef De_Pel het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |