Toch wel duidelijk domme Sjon. Maar Grim en Persie doet een aardige imitatiequote:Op zaterdag 7 maart 2026 18:42 schreef De_Pel het volgende:
Wie waagt zich er aan wie de slechtste trainer is: Heitinga, Grim of van Persie
quote:Op zaterdag 7 maart 2026 18:44 schreef William_Papadin het volgende:
Ook al is grim een interim, dit kan echt niet.
quote:Op zondag 18 januari 2026 19:50 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Gaat gewoon 2e worden, wereldprestatie
integrim xDquote:Op zaterdag 7 maart 2026 18:44 schreef William_Papadin het volgende:
Ook al is grim een interim, dit kan echt niet.
Mooi, dus niet in de Kuipquote:Op zaterdag 7 maart 2026 19:00 schreef Black-Death het volgende:
Voordeel van vandaag is dat Weghorst volgende week geschorst is
De keeper van Heracles is sinds kort ook weer niveautje Ajax dus dat sluit mooi aan.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 18:48 schreef RipCity het volgende:
Die keeper van Ajax is ook niveautje Heracles he
Dannyquote:Op zaterdag 7 maart 2026 18:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik weet niet in welk topic dit hoort volgens het nieuwe PvA van Danny.
Morgen op plek 5quote:Op zaterdag 7 maart 2026 20:22 schreef TLC het volgende:
En nog steeds gewoon op plek 3 staan![]()
het failliet van de Eredivisie
Niet gewoon op zondag drinkenquote:Op zaterdag 7 maart 2026 19:07 schreef LethalNinja het volgende:
KLOTEEEEEEEEE TYFUS
Weer zo'n tering wedstrijd, wat een ellende zeg.
Ergerde mij er vooral aan hoeveel quasi verdedigers wij hebben. In de eerste helft Mokio die zo eenvoudig wordt uitgespeeld. Het is verdedigend zo slecht, gelukkig is het opbouwend. Nee ik stop al dat is ook matig. Begin tweede helft zag ik hoe beide verdedigers de bal terugspeelden naar de keeper omdat ze faalden om opbouw kansen te zien. Wat een onzin. Die keeper is er om het boel vrij te houden zijn hoofdtaak is niet de opbouw.
Wel fijn dat het morgen zondag is en ik wat bier kon drinken, want Ajax kan je al heel lang niet meer nuchter volhouden.
quote:Op zaterdag 7 maart 2026 19:24 schreef LethalNinja het volgende:
Ik speelde vanochtend een tennis wedstrijd waarbij het draait om wie de meeste games wint. Tweede set ging het matig maar dan is het fijn als je de eerste set al 6-1 hebt gewonnen en dan win ik uiteindelijk 12-6 dus ruim gewonnen. Kijkt geen hond naar en niemand geeft een fuck.
Speel je professioneel voor een flink salaris dan verwacht ik dat je twee helften top presteert. Of zoals Bergkneus vroeger in een filmpje zei "werken voor je kenker centeuh"
Bekijk deze YouTube-videoquote:
Heitinga natuurlijk.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 18:42 schreef De_Pel het volgende:
Wie waagt zich er aan wie de slechtste trainer is: Heitinga, Grim of van Persie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |