Ik denk niet dat niet-Nederlands sprekers de nuance van VUILE KANKERLIJERS begrijptquote:Op donderdag 26 februari 2026 19:27 schreef Eightyone het volgende:
Meer in deze X-draad, btw.
https://x.com/IntCyberDigest/status/2027024508456996923
(Het kan zijn dat anderen het ook al probeerden te posten, maar X-berichten worden vaak niet goed weergegeven.)
In Google Translate krijgen ze iets als 'dirty cancer sufferers' te zien.quote:Op donderdag 26 februari 2026 20:11 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ik denk niet dat niet-Nederlands sprekers de nuance van VUILE KANKERLIJERS begrijpt
Straks denken ze nog dat er een tbc epidemie hier in Nederland gaande isquote:Op donderdag 26 februari 2026 20:23 schreef Eightyone het volgende:
[..]
In Google Translate krijgen ze iets als 'dirty cancer sufferers' te zien.
Inderdaad, niet echt.
quote:Op donderdag 26 februari 2026 19:07 schreef Eightyone het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ook Odido-klant btw, dus goed opletten. En/of overstappen.
Hadden ze in m'n eerste telefoon destijds maar een KPN-simkaartje gedaan ipv eentje van T-Mobile (de oude naam van Odido). Want tja, zo ben ik er ooit beland. Voorheen gaf het btw geen problemen.
Ook nog slechte telefoonverbindingquote:Ik hoor aan de stem van de klant dat dit niet iemand is uit 1994.
Niet. Ligt aan de manier waarop de accounts aangemaakt zijn. Niet op persoonlijke naam.quote:
Wat moeten die mieren met stroop als ze vlees eten?quote:Op donderdag 26 februari 2026 21:00 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Deze cybercriminelen moeten naakt vastgebonden worden en volgesmeerd worden met stroop bij een nest vleesetende mieren.
En die top bij Odido danquote:Op donderdag 26 februari 2026 21:00 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Deze cybercriminelen moeten naakt vastgebonden worden en volgesmeerd worden met stroop bij een nest vleesetende mieren.
Misschien dat Steven Berghius ze kan helpen aan de context.quote:Op donderdag 26 februari 2026 20:11 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ik denk niet dat niet-Nederlands sprekers de nuance van VUILE KANKERLIJERS begrijpt
Zie het als een soort saus.quote:Op donderdag 26 februari 2026 21:09 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Wat moeten die mieren met stroop als ze vlees eten?
Opdoeken die handel en aan het werk zetten bij de Mac.quote:Op donderdag 26 februari 2026 21:12 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
En die top bij Odido dan![]()
Extra bonus?
Promotie?
Salaris verhoging?
Immuniteit?
Of gewoon
Eruit trappen
Kaalplukken
Beroepsverbod
Bijna goed, volgieten met melk en honing, en het (naakte) lichaam insmeren met de restanten.quote:Op donderdag 26 februari 2026 21:00 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Volgens welke tool ?quote:Op donderdag 26 februari 2026 21:12 schreef Discombobulate het volgende:
Zit er niet bij volgens die tool. Maar nog 16 dagen te gaan hé.
quote:
quote:Op donderdag 26 februari 2026 22:43 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]![]()
Bekijk deze YouTube-video
Wel je tekst ff goed hebben
Iemand die ff kan knutselen met Odido en dan
Broer wil je opzeggen of niet![]()
Nog niet gelektquote:Op donderdag 26 februari 2026 18:15 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Mijn bedrijf is ook Odido klant, onze gegevens zijn echter niet gelekt.
trustpilotquote:Op donderdag 26 februari 2026 22:57 schreef ikweethetookniet het volgende:
https://nl.trustpilot.com/review/odido.nl
Going down going down![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |