Mijn bedrijf is ook Odido klant, onze gegevens zijn echter niet gelekt.quote:Op donderdag 26 februari 2026 16:10 schreef quo_ het volgende:
Ben odido klant en derhalve rete nieuwsgierig of ik er bij zit.
Op haveibeenpwned is nog geen odido data opgenomen.
En zelf zoeken via VPN en Tor lukt ook niet echt, daar ben ik niet handig genoeg in.
Dus maar braaf afwachten en de bankafschriften in de gaten houden.
.
Omdat Oidido dat zegt?quote:Op donderdag 26 februari 2026 18:15 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Mijn bedrijf is ook Odido klant, onze gegevens zijn echter niet gelekt.
Je moet gewoon even een dagje wachten en er is van alles te vinden, inclusief "lek checkers".quote:Op donderdag 26 februari 2026 18:15 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Niet? Of nog niet?quote:Op donderdag 26 februari 2026 18:15 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Nog niet, want we zijn pas bij dag 1. Mijn gegevens zijn al gelekt, maar is nog te overzien omdat het zakelijke gegevens zijn die grotendeels openbaar zijn. Ik vind het vooral klote vanwege het e-mailadres en mobiele nummer. Het is wachten op spam.quote:
Ik dacht dat zakelijk sowieso niet gelekt was.quote:
Link naar de parser ajb?quote:Op donderdag 26 februari 2026 18:21 schreef JopieKlaassen het volgende:
Zojuist de data eens bekeken met een op tweakers gepostte parser.
Holy shit
@jettenquote:Op donderdag 26 februari 2026 17:58 schreef TweedeKlum het volgende:
Nu is het Oidido maar wie zegt mij dat alle aanbieders niet exact dezelfde werkwijze hanteren? Data is goud waard.
@:Jetten, actie.
Klopt. Ik heb niet de illusie dat mijn gegevens bij een andere aanbieder veel veiliger zouden zijn. Triest genoeg.quote:Op donderdag 26 februari 2026 17:58 schreef TweedeKlum het volgende:
Nu is het Oidido maar wie zegt mij dat alle aanbieders niet exact dezelfde werkwijze hanteren? Data is goud waard.
@:Jetten, actie.
''Wilde niet door een Belg geholpen worden''quote:Op donderdag 26 februari 2026 19:07 schreef Eightyone het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ook Odido-klant btw, dus goed opletten. En/of overstappen.
Hadden ze in m'n eerste telefoon destijds maar een KPN-simkaartje gedaan ipv eentje van T-Mobile (de oude naam van Odido). Want tja, zo ben ik er ooit beland. Voorheen gaf het btw geen problemen.
Ik denk niet dat niet-Nederlands sprekers de nuance van VUILE KANKERLIJERS begrijptquote:Op donderdag 26 februari 2026 19:27 schreef Eightyone het volgende:
Meer in deze X-draad, btw.
https://x.com/IntCyberDigest/status/2027024508456996923
(Het kan zijn dat anderen het ook al probeerden te posten, maar X-berichten worden vaak niet goed weergegeven.)
In Google Translate krijgen ze iets als 'dirty cancer sufferers' te zien.quote:Op donderdag 26 februari 2026 20:11 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ik denk niet dat niet-Nederlands sprekers de nuance van VUILE KANKERLIJERS begrijpt
Straks denken ze nog dat er een tbc epidemie hier in Nederland gaande isquote:Op donderdag 26 februari 2026 20:23 schreef Eightyone het volgende:
[..]
In Google Translate krijgen ze iets als 'dirty cancer sufferers' te zien.
Inderdaad, niet echt.
quote:Op donderdag 26 februari 2026 19:07 schreef Eightyone het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ook Odido-klant btw, dus goed opletten. En/of overstappen.
Hadden ze in m'n eerste telefoon destijds maar een KPN-simkaartje gedaan ipv eentje van T-Mobile (de oude naam van Odido). Want tja, zo ben ik er ooit beland. Voorheen gaf het btw geen problemen.
Ook nog slechte telefoonverbindingquote:Ik hoor aan de stem van de klant dat dit niet iemand is uit 1994.
Niet. Ligt aan de manier waarop de accounts aangemaakt zijn. Niet op persoonlijke naam.quote:
Wat moeten die mieren met stroop als ze vlees eten?quote:Op donderdag 26 februari 2026 21:00 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Deze cybercriminelen moeten naakt vastgebonden worden en volgesmeerd worden met stroop bij een nest vleesetende mieren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |