Wat erg! Mag ik een link zodat ik met eigen ogen kan zien hoe erg het is?quote:Op donderdag 26 februari 2026 17:15 schreef raptorix het volgende:
Oh mijn god, nu zijn er idioten die ook de leak gaan doorplaatsten op X met daarbij een link die je via een normale browser kunt downloaden.
Echt letterlijk met erbij: Ja nee, want alleen de pers mag zeker de lek hebben, man man man.
Die doen nooit wat.quote:
Klopt kijk maar toeslagen affaire niemand gestraftquote:Op donderdag 26 februari 2026 17:18 schreef Red_85 het volgende:
Die doen nooit wat.
Dit krijgt alleen zn verdiende loon zodra wij als klant weg stappen. Niemand krijgt ook persoonlijk de zwarte piet. Niemand.
Nou ja de halve wereld heeft het al dus: https://tinyurl.com/253v2tfbquote:Op donderdag 26 februari 2026 17:18 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Wat erg! Mag ik een link zodat ik met eigen ogen kan zien hoe erg het is?
Die gladjakker in de straat was nog erger, brrrr wat een engerd bahquote:Op donderdag 26 februari 2026 17:21 schreef Discombobulate het volgende:
Die CEO heeft echt een rotkop.
Bedankt! Net gedownload, zoveel data, heerlijk!quote:Op donderdag 26 februari 2026 17:22 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nou ja de halve wereld heeft het al dus: https://tinyurl.com/253v2tfb
Ik heb helemaal geen mail gehad. Dat zou kunnen suggereren dat mijn gegevens niet gelekt zijn. Echter, ik schat de kans op incompetentie bij Odido hoger in.quote:Op donderdag 26 februari 2026 13:13 schreef Perox het volgende:
Er stond dit onder het eerste mailtje van Odido over het lek. Søren bedankt!
Nogmaals, wij betreuren deze situatie enorm en zetten ons volledig in om je van alle noodzakelijke ondersteuning te voorzien.
Je bent onze klant, en je belang staat bij ons voorop.
Søren Abildgaard
CEO van Odido
Ik heb net het bestand van die link van de gelekte files gedownload, 10 GB en dat is nog maar het begin, ze hebben alles van elke klant vermoed ik.quote:Op donderdag 26 februari 2026 17:31 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen mail gehad. Dat zou kunnen suggereren dat mijn gegevens niet gelekt zijn. Echter, ik schat de kans op incompetentie bij Odido hoger in.
Het kan toch niet zo zijn dat de gegevens van miljoenen mensen worden gelekt en dat dat klote-bedrijf daar niet keihard voor wordt aangepakt. Het gaat mij niet om de rechtspersoon of andere menselijke juridische verzinsels. Ik wil mensen van vlees en bloed die de handel besturen zien bloeden. Wie gaat die lui eindelijk eens stevig ter verantwoording roepen?quote:
Het OM zal hier achteraan moeten.quote:Op donderdag 26 februari 2026 17:50 schreef Peppert het volgende:
[..]
Het kan toch niet zo zijn dat de gegevens van miljoenen mensen worden gelekt en dat dat klote-bedrijf daar niet keihard voor wordt aangepakt. Het gaat mij niet om de rechtspersoon of andere menselijke juridische verzinsels. Ik wil mensen van vlees en bloed die de handel besturen zien bloeden. Wie gaat die lui eindelijk eens stevig ter verantwoording roepen?
[ x ]
Ff kijken wie wint, mijn haat voor odido nu, of mijn luiheid om elke dag te zeggen; ik stap morgen wel over.quote:
Dit is dus ook mijn probleem.quote:Op donderdag 26 februari 2026 17:56 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ff kijken wie wint, mijn haat voor odido nu, of mijn luiheid om elke dag te zeggen; ik stap morgen wel over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |