abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 26 februari 2026 @ 13:25:33 #126
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_220206148
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2026 13:17 schreef Inbox het volgende:

[..]
Waarom? Je data ligt nu toch al op straat.
[..]
Lekker is dat! Maar, wees niet getreurd. Je bent slechts 1 van de 680.000 :)

Maar, hoe kun je dit achterhalen? Ik heb namelijk de ballen verstand ervan, enkel dan dat het op het darkweb moet staan en dat je kennelijk TOR moet hebben als browser. Maar verder? Geen idee.
Ik ga natuurlijk niemand wijzer maken. Ook geen zin in gedoe. Het is hopen dat dit zo snel mogelijk doodbloedt.
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_220206155
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2026 11:58 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Hoe? Door op het darkweb in dat bestand te kijken? Ik ga nooit dingen over mezelf DM'en op internet. Hoe zou je het anders kunnen checken?

Ook geen zin om Tor browser te installeren en zelf te gaan zoeken.
jep moet je perse darkweb op?
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_220206268
Na nader onderzoek gaat het toch om veel meer emailadressen, ongeveer 180.000.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_220206271
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2026 13:02 schreef PzKpfw het volgende:
Maar als je betaalt blijf je alsnog chantabel, misschien willen ze over een maand wel 10 miljoen hebben.
Maar dan moet je juist je cyberveiligheid op orde maken. Ik vind het erg dom dat ze niet betaald hebben gezien de schade.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_220206273
Maar ik snap het natuurlijk ook wel. In ieder geval tijd om Odido dood te laten bloeden en met z'n allen naar een andere provider te gaan.
pi_220206276
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2026 11:57 schreef raptorix het volgende:
Dit is het formaat:
[ code verwijderd ]

Leg me even uit als leek wat ik moet doen.
pi_220206322
Het blijft een knap staaltje victimblaming. Als een meid verkracht wordt die schaars gekleed was vonden we als het goed is alsnog dat alle blaam bij de verkrachter ligt. Als je je deur niet goed hebt dichtgedaan en je huis wordt leeggehaald vinden we als het goed is alsnog dat de dieven vervolgd moeten worden en er geen enkel recht toe hadden. Maar nu treft het een bedrijf en gaat de discussie enkel en alleen over wat het bedrijf allemaal wel of niet had moeten doen en waar hun schuld ligt. Is dit makkelijker bij een bedrijf omdat het geen natuurlijk persoon is ofzo? Als jouw auto gejat wordt omdat je hem niet goed had afgesloten en de dief wil hem aan je terugverkopen, wil je dan ook dat iedereen het heeft over hoe dom je bent en dat je beter kan gaan betalen inplaats van te focussen op de criminelen en de vervolging daarvan en dat je niet moet zwichten voor afpersing?
  Redactie Sport donderdag 26 februari 2026 @ 14:04:09 #133
274204 crew  Mexicanobakker
pi_220206327
Odido vindt hun eigen portemonnee dus belangrijker dan de veiligheid van de klant.

Een verstandig mens doet daar geen zaken mee.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Forum Admin donderdag 26 februari 2026 @ 14:10:05 #134
35723 crew  GGMM
pi_220206354
quote:
1s.gif Op donderdag 26 februari 2026 14:03 schreef GerryDV het volgende:
Als jouw auto gejat wordt omdat je hem niet goed had afgesloten en de dief wil hem aan je terugverkopen
Het zou dan gaan om andermans auto die jij niet goed op slot hebt gedaan. Nu klopt je vergelijking niet.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_220206361
quote:
1s.gif Op donderdag 26 februari 2026 14:03 schreef GerryDV het volgende:
Het blijft een knap staaltje victimblaming. Als een meid verkracht wordt die schaars gekleed was vonden we als het goed is alsnog dat alle blaam bij de verkrachter ligt. Als je je deur niet goed hebt dichtgedaan en je huis wordt leeggehaald vinden we als het goed is alsnog dat de dieven vervolgd moeten worden en er geen enkel recht toe hadden. Maar nu treft het een bedrijf en gaat de discussie enkel en alleen over wat het bedrijf allemaal wel of niet had moeten doen en waar hun schuld ligt. Is dit makkelijker bij een bedrijf omdat het geen natuurlijk persoon is ofzo? Als jouw auto gejat wordt omdat je hem niet goed had afgesloten en de dief wil hem aan je terugverkopen, wil je dan ook dat iedereen het heeft over hoe dom je bent en dat je beter kan gaan betalen inplaats van te focussen op de criminelen en de vervolging daarvan en dat je niet moet zwichten voor afpersing?
Het is een afweging die je maakt. En die afweging neigt echt wel naar het wel betalen gezien de zorgplicht. Kijk wat een shitshow, want het is nog veel erger dan ze gezegd hebben.
  donderdag 26 februari 2026 @ 14:15:22 #136
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220206377
Mijn abo loopt tot ergens in maart of april 2027, maar ik mag verlengen vamaf 14 december 2026.

En als ik het goed begrepen heb, kun je 4 maanden voor het einde naast verlengen ook overstappen.

Zit al bij hen toen T-Mobile nog Dutchtone was.

Maar het totale gebrek aan eerlijke en duidelijke communicatie (slechts één algemeen standaard mailtje paar weken terug) en het gegeven dat ze het blijkbaar niet belangrijk vinden om te voorkomen dat die gegevens vrijgegeven worden, heeft mij doen besluiten om ook over te stappen zodra het kan.

Niet dat ik de illusie heb dat het elders beter is, maar zo'n houding ga ik niet belonen door als klant te blijven.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_220206390
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2026 12:47 schreef Ploplap het volgende:
Ik zie dat mijn ex toch is verhuist naar haar scharrel. Ik heb het altijd al geweten, de hoer. Bedankt voor de info Odido!
Waar de fuck kan je je gegevens checken dan?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_220206394
quote:
1s.gif Op donderdag 26 februari 2026 14:15 schreef StateOfMind het volgende:
Mijn abo loopt tot ergens in maart of april 2027, maar ik mag verlengen vamaf 14 december 2026.

En als ik het goed begrepen heb, kun je 4 maanden voor het einde naast verlengen ook overstappen.

Zit al bij hen toen T-Mobile nog Dutchtone was.

Maar het totale gebrek aan eerlijke en duidelijke communicatie (slechts één algemeen standaard mailtje paar weken terug) en het gegeven dat ze het blijkbaar niet belangrijk vinden om te voorkomen dat die gegevens vrijgegeven worden, heeft mij doen besluiten om ook over te stappen zodra het kan.

Niet dat ik de illusie heb dat het elders beter is, maar zo'n houding ga ik niet belonen door als klant te blijven.
Hier hetzelfde met mijn prive telefoon. Jammer dan.

Ik ga ook overstappen.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_220206446
Heb nieuw sim only abbo afgesloten. Fuck Odido. ^p^
pi_220206457
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2026 13:55 schreef Discombobulate het volgende:
Maar ik snap het natuurlijk ook wel. In ieder geval tijd om Odido dood te laten bloeden en met z'n allen naar een andere provider te gaan.
:{w Eerst naar de beurs voor de hoofdprijs, dan massief short en zakken vullen *O* *O*
pi_220206475
twitter
pi_220206480
twitter
pi_220206483
twitter
pi_220206486
twitter
pi_220206490
twitter

:o :o :o _O- _O-
pi_220206504
Ik ben net weg bij Odido, ik had even de hoop dat mijn gegevens uit het systeem waren. Was misschien wat nobel gedacht.
pi_220206558
quote:
Hahaha al die marginalen en onrendabelen die denken hiermee onder hun betalingsverplichting uit te komen. Incassobureau gaat het nog druk krijgen bij deze Facebook-juristen. XD en zeker wel verwachten dat hun internet en televisie het wel gewoon blijven doen.
  donderdag 26 februari 2026 @ 14:51:09 #148
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220206570

De Odido communicatieafdeling in actie, dames en heren.
pi_220206580
quote:
1s.gif Op donderdag 26 februari 2026 14:47 schreef Vliegbaard het volgende:
Ik ben net weg bij Odido, ik had even de hoop dat mijn gegevens uit het systeem waren. Was misschien wat nobel gedacht.
Maar hoe weet je nou of ze erbij zitten?

Ik ben al wel overgestapt, dus maakt nu ook niet zo veel meer uit.
pi_220206613
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2026 14:51 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Maar hoe weet je nou of ze erbij zitten?

Ik ben al wel overgestapt, dus maakt nu ook niet zo veel meer uit.
Het maakt wél veel uit.

Je gegevens zijn al gelekt. genoeg tweets van oude abonnees.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')