Hahahahaha uhuhquote:Op woensdag 5 augustus 2026 16:14 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Komt omdat ze geen inzage hebben in mijn OpenBank rekening mwuahaha. Maar het zal wel een hack zijn geweest van de Amerikanen die de informatie weer hebben doorgespeeld naar criminelen, zodat die dan de schuld zouden krijgen. Wellicht was de hack wel specifiek op mij gericht, zie ik ze best voor aan.
True, zat mensen die na een werkdag naar huis gaan en het allemaal geen teringmoer kan schelen, als ze maar extra geld kunnen harken.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 16:22 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Natuurlijk, wat verwacht je dan?
Klinkt wellicht vergezocht en is het misschien ook wel, maar na wat ik allemaal heb gezien verbaast niets mij meer.quote:
Ja, gewoon op het dark web. Niks aan te doen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 14:32 schreef Inbox het volgende:
We zitten inmiddels op 175 spammails in de afgelopen 3.5 week. Allemaal dankzij het datalek van Odido.
Staan de gegevens nog steeds online eigenlijk?
... al ruimschoots te laat en tijd voor potentiele nieuw datalek bij een ander?quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 22:25 schreef StateOfMind het volgende:
Hier ook vele tientallen mails per week.
Gaan gelukkig automatisch naar de spam map, dus dat werkt goed.
13 april loopt mijn abo af en dan is het
Eerder dan die datum kan simpelweg niet helaas.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 23:16 schreef mschol het volgende:
[..]
... al ruimschoots te laat en tijd voor potentiele nieuw datalek bij een ander?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |