Ik werk ook voor groot IT bedrijf, heb toegang tot superveel data, tot aan contracten aan toe van het Amerikaanse leger en welke apparatuur ze gebruikenquote:Op dinsdag 8 september 2026 19:22 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Dit is een van de grotere uitdagingen in de IT de komende jaren. Natuurlijk je kan AI in combinatie met monitoring gebruiken.. Maar het gaat net zo belangrijk worden dat geen enkel account bij zoveel informatie kan. Dat afschermen kan ik een aantal gevallen knap lastig worden.
Denk niet dat die medewerkster van Odido dan net zo meewerkend zou zijn geweest.quote:Op woensdag 9 september 2026 10:02 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Enigszins teleurgesteld dat het niet zo'n vervormde stem is als in films
Denk het ook niet. In zo'n geval zouden alle alarmbellen af (moeten) gaan.quote:Op woensdag 9 september 2026 10:04 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Denk niet dat die medewerkster van Odido dan net zo meewerkend zou zijn geweest.
Mss eens met je security/privacy officer bespreken?quote:Op woensdag 9 september 2026 09:53 schreef BeriBeri het volgende:
[..]
Ik werk ook voor groot IT bedrijf, heb toegang tot superveel data, tot aan contracten aan toe van het Amerikaanse leger en welke apparatuur ze gebruiken
Mss moet je even bellen en een externe link doorgeven, zal ik inloggenquote:Op woensdag 9 september 2026 14:35 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Mss eens met je security/privacy officer bespreken?
Dat weet je niet hoorquote:Op woensdag 9 september 2026 10:04 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Denk niet dat die medewerkster van Odido dan net zo meewerkend zou zijn geweest.
quote:Datalek bij webshop drogisterijketen DA raakt 236.000 klanten
Drogisterijketen DA waarschuwt klanten van zijn webwinkel voor een datalek. Onbevoegden hebben begin deze maand toegang gekregen tot een database met klantgegevens.
In het bestand staan onder meer namen, e-mailadressen, telefoonnummers, geboortedata, huisadressen en bestelinformatie. Een woordvoerder van de drogisterijketen zegt tegen de NOS dat het gaat om gegevens van 236.000 klanten, en dat alle betrokken klanten vandaag gemaild zijn over het datalek. Daarin wordt aangeraden extra alert te zijn op phishing.
https://nos.nl/artikel/26(...)aakt-236-000-klanten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |