abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220504047
Favoriet: Vele
Minst favoriet: AH to go.

De laatste omdat er 0 bezieling in zit en de zelfscankassa's eenzelfde piepsignalen geven als in het digitale monopolyspel.
  zaterdag 4 april 2026 @ 08:56:00 #82
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_220504082
Sommige dingen die je bij de AH To Go uit de koeling haalt, zoals hun verpakte sandwiches, doen denken aan een creatie van een andere planeet als je de ingrediëntenlijst leest.
pi_220505233
De meeste boodschappen haal ik bij de Dirk, die zit vlakbij, ruim assortiment en altijd goede aanbiedingen.
Verder af en toe naar de Eko plaza en AH die hebben een ruimer biologisch aanbod :)
  Moderator zaterdag 4 april 2026 @ 15:33:14 #84
388664 crew  Dotteke
pi_220506238
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2026 15:08 schreef Mr_Belvedere het volgende:

[..]
Wie dat verzonnen heeft had echt niets met klantenbinding. Ongeloofgelijk rotding die bak. Twee keer geprobeerd en nooit meer. Ik heb me laten vertellen dat het ook helemaal niet geschikt is voor weekboodschappen. Handig bedacht dan, want ik doe alleen maar het liefts weekboodschappen...

Maar in de Lidl op de eigen smartphone scannen, in de kar alles alvast alles in eigen tassen pleuren (zodat dat niet bij de auto hoeft) en dan even de klantkaart scannen en betalen vind ik heerlijk snel en makkelijk.
Ja ook zo iets die bak. Wat een weegschaal is zo dom en onhandig ding.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220506258
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 05:43 schreef Flitsbezorger het volgende:
Sinds dit stukje diabetes niet meer verkocht wordt zijn ze allemaal even kut:

[ afbeelding ]
die waren pas lekker ja.. haalde ik altijd bij de spar
  zaterdag 4 april 2026 @ 16:26:21 #86
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_220506533
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 15:39 schreef tahPhallus het volgende:

[..]
die waren pas lekker ja.. haalde ik altijd bij de spar
Het beste 'stukje diabetes' ooit werd een jaar of 20 geleden bij Jumbo verkocht, in het koekschap; hun plakkerige, mierzoete appelcake in zwart plastic bakjes (of bakken, want ze hadden een redelijk formaat).

Niet zo gek lang erna kreeg ik het zelf; weliswaar de variant waarbij eet/snoep-gewoontes niet de oorzaak zijn. Maar die bakjes zijn alsnog niet meer in huis gekomen. Ik denk er nog weleens aan terug. ;(
  zaterdag 4 april 2026 @ 16:46:09 #87
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_220506685
Bij ons thuis noemden we de Aldi de DDR. :')
"Chocomel" in van die plastic flessen. :r
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_220507327
AH is altijd wel fijn. Jumbo handig maar heeft niet mijn voorkeur. Bij Spar zijn best betaalbare producten te vinden maar dingen zoals brood zijn takkeduur.

Rest kom ik (zo goed als) nooit.
  zaterdag 4 april 2026 @ 18:28:25 #89
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220507481
Volgens ChatGPT (geloof ik) is de Poiesz 32% duurder dan de Albert Heijn. Daar gaat je geld.
pi_220507872




De KLM en de Appie delen bijna dezelfde outfits.

Voor de snobs onder ons
pi_220509117
Jumbo de minste, want daar verkopen ze vaak vlees met stukjes bot erin. :r
AH is de beste.
greetings and salutations
pi_220509800
Favoriet: Albert Heijn.

Dirk en Vomar hebben altijd wel goede aanbiedingen, maar ik vind die winkels zo smoezelig er uitzien. Ik koop daar liever nooit eigen merk producten of vlees/vis.

Poiesz heb ik overigens echt nog nooit van gehoord. Is dat iets regionaals?
  zaterdag 4 april 2026 @ 23:46:02 #93
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220509978
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 april 2026 16:46 schreef Hyperdude het volgende:
"Chocomel" in van die plastic flessen. :r
Tegenwoordig gewoon in pak en voor 0,89 euro
En lekker :9~
  zondag 5 april 2026 @ 00:57:24 #94
197456 ytram
...dacht je!
pi_220510170
Voor de A-merken vind ik de AH en de Jumbo wel fijn over het algemeen. De vomar en de Dirk het minste. Belangrijk vind ik de beschikbaarheid van producten, de prijzen/acties en zeker ook de looks en feel van de winkel.

Discounters, favoriet de Lidl, voor m’n gevoel net wat completer en minst favoriet de Aldi.

In Duitsland zeker de Edeka favoriet en minst favoriet de Kaufland (nie wieder!)

In Frankrijk heb ik alleen de L’eclere als favoriet, daarna denk ik modernere filialen van Carrefour.

België wordt het toch AH, Delhaize en Colruyt zijn zo rommelig. Maar ben daar al jaren niet meer geweest, dus misschien is het nu anders (het supermarktlandschap is behoorlijk veranderd).

In Zwitserland is Coop mijn favoriet.

In Oostenrijk de Sutterlüty en de Interspar favoriet.
- Logica brengt je van A naar B...Fantasie brengt je overal... -
  Moderator zondag 5 april 2026 @ 03:38:42 #95
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220510338
Ik ga meestal naar de dichtsbijzijnde

Dus jumbo
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_220510341
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 03:38 schreef sp3c het volgende:
Ik ga meestal naar de dichtsbijzijnde

Dus jumbo
Da’s geen antwoord op de vraag! :(
...hier om je mars te breken.
  zondag 5 april 2026 @ 04:17:27 #97
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_220510357
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 23:20 schreef Alaianaya het volgende:


Poiesz heb ik overigens echt nog nooit van gehoord. Is dat iets regionaals?
Friesland, vooral.
  Moderator zondag 5 april 2026 @ 04:53:36 #98
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220510368
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2026 03:40 schreef EvilSkittle het volgende:

[..]
Da’s geen antwoord op de vraag! :(
Maakt niet uit
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zondag 5 april 2026 @ 08:36:08 #99
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_220510597
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 04:17 schreef Eightyone het volgende:

[..]
Friesland, vooral.
Zit de Poiesz niet overal? Ik woon zelf overigens niet in Friesland maar in Groningen zit-ie ook gewoon.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_220510753
Albert Heijn: 1 vlakbij in de wijk voor de kleine boodschappen en een wat grotere en ruim opgezette op 5 minuten rijden voor de week boodschappen.

De Lidl vind ik ook niet heel vervelend voor wat kleine boodschappen, zeker sinds ze zelfscan hebben.

De Jumbo is de backup voor als de AH iets niet heeft (zit er naast), maar is niet mijn favoriet.
Het scheelt dat de meeste hier in de buurt afgestapt zijn van die rare kaas/vlees/etc. eilanden voor de kassa en terug zijn gegaan naar rijen met schappen. Veel overzichtelijker!

pi_220510794
quote:
17s.gif Op zondag 5 april 2026 08:36 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Zit de Poiesz niet overal? Ik woon zelf overigens niet in Friesland maar in Groningen zit-ie ook gewoon.
Zuidelijker dan Staphorst en Balkbrug zit ie niet, en dat zijn al uitschieters.
Ik had er, tot enkele jaren geleden, nog nooit van gehoord.
  zondag 5 april 2026 @ 09:43:38 #102
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220510911
Nooit van gehoord, maar wat een onmogelijke naam ook.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_220511966
quote:
17s.gif Op zondag 5 april 2026 08:36 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Zit de Poiesz niet overal? Ik woon zelf overigens niet in Friesland maar in Groningen zit-ie ook gewoon.
Volgens mij een handjevol in Groningen en Drenthe, een enkele in de Noordoostpolder en veel in Friesland.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_220880580
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 08:56 schreef Eightyone het volgende:
Sommige dingen die je bij de AH To Go uit de koeling haalt, zoals hun verpakte sandwiches, doen denken aan een creatie van een andere planeet als je de ingrediëntenlijst leest.
Wel jammer dat de AH2GO geen contant geld meer aanneemt. Altijd maar moeten pinnen vind ik naar.
Een onderzoek uit 2019 toonde dat 95 procent van de Nederlandse bevolking bewondering heeft voor de traditionele Zwarte Piet. Zwart is aantrekkelijk.
pi_220881469
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 09:43 schreef livelink het volgende:
Nooit van gehoord, maar wat een onmogelijke naam ook.
Als in Koi (van de karpers), maar dan met een p ipv een k ( en een s aan het einde.
pi_220881909
lidl/aldi als minst favoriete
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 00:49:13 #107
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220882402
Edeka vind ik echt een fijne winkel, maar niet goedkoop. Boodschappen in Nederland die ik vaak bij de Plus of Jumbo. AH boycot ik en Boni/Nettorama ziet er uit als een C1000 van twintig jaar terug.

In Duitsland bezoek ik hoofdzakelijk Aldi Nord en Combi, die liggen op de route naar het werk. K&K ook, maar ook die zien er tamelijk oud uit. Tussen filialen van een keten zit ook wel verschil, de Combi die op m'n route ligt kan er mee door, maar een ander filiaal in dezelfde plaats is echt een prachtige winkel.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator dinsdag 26 mei 2026 @ 13:16:52 #108
505534 crew  Flitsbezorger
Binnen een kwartier bij je!
pi_220891118
quote:
17s.gif Op zondag 5 april 2026 08:36 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Zit de Poiesz niet overal? Ik woon zelf overigens niet in Friesland maar in Groningen zit-ie ook gewoon.
Ik kom uit de Randstad, heb elke hoek van NL wel gezien (studenten-OV-tijden O+) en de Poiesz heb ik alleen in het noorden kunnen betrappen.
Op maandag 16 december 2024 21:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Flitsbezorger en Bezsen niet
  Moderator dinsdag 26 mei 2026 @ 13:19:10 #109
505534 crew  Flitsbezorger
Binnen een kwartier bij je!
pi_220891135
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 00:49 schreef derLudolf het volgende:
In Duitsland bezoek ik hoofdzakelijk Aldi Nord en Combi, die liggen op de route naar het werk.
In Duitsland heb ik in mijn wijk een Kaufland, Lidl en Penny om de hoek zitten.

Ben alleen een fan van Kaufland omdat we in Nederland geen hypermarkten (mogen) hebben. Om diezelfde reden vind ik het altijd geweldig om in Frankrijk naar de Carrefour en Auchan te gaan.
Op maandag 16 december 2024 21:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Flitsbezorger en Bezsen niet
pi_220891827
Maakt me eigenlijk niet zoveel uit.
Als ik op kantoor werk altijd de Jumbo omdat die op de route naar huis ligt.
Als ik thuiswerk de AH of Hoogvliet omdat die op loopafstand liggen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')