abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220510794
quote:
17s.gif Op zondag 5 april 2026 08:36 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Zit de Poiesz niet overal? Ik woon zelf overigens niet in Friesland maar in Groningen zit-ie ook gewoon.
Zuidelijker dan Staphorst en Balkbrug zit ie niet, en dat zijn al uitschieters.
Ik had er, tot enkele jaren geleden, nog nooit van gehoord.
  zondag 5 april 2026 @ 09:43:38 #102
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_220510911
Nooit van gehoord, maar wat een onmogelijke naam ook.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_220511966
quote:
17s.gif Op zondag 5 april 2026 08:36 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Zit de Poiesz niet overal? Ik woon zelf overigens niet in Friesland maar in Groningen zit-ie ook gewoon.
Volgens mij een handjevol in Groningen en Drenthe, een enkele in de Noordoostpolder en veel in Friesland.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_220880580
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 08:56 schreef Eightyone het volgende:
Sommige dingen die je bij de AH To Go uit de koeling haalt, zoals hun verpakte sandwiches, doen denken aan een creatie van een andere planeet als je de ingrediëntenlijst leest.
Wel jammer dat de AH2GO geen contant geld meer aanneemt. Altijd maar moeten pinnen vind ik naar.
Een onderzoek uit 2019 toonde dat 95 procent van de Nederlandse bevolking bewondering heeft voor de traditionele Zwarte Piet. Zwart is aantrekkelijk.
pi_220881469
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 09:43 schreef livelink het volgende:
Nooit van gehoord, maar wat een onmogelijke naam ook.
Als in Koi (van de karpers), maar dan met een p ipv een k ( en een s aan het einde.
pi_220881909
lidl/aldi als minst favoriete
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 00:49:13 #107
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220882402
Edeka vind ik echt een fijne winkel, maar niet goedkoop. Boodschappen in Nederland die ik vaak bij de Plus of Jumbo. AH boycot ik en Boni/Nettorama ziet er uit als een C1000 van twintig jaar terug.

In Duitsland bezoek ik hoofdzakelijk Aldi Nord en Combi, die liggen op de route naar het werk. K&K ook, maar ook die zien er tamelijk oud uit. Tussen filialen van een keten zit ook wel verschil, de Combi die op m'n route ligt kan er mee door, maar een ander filiaal in dezelfde plaats is echt een prachtige winkel.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator dinsdag 26 mei 2026 @ 13:16:52 #108
505534 crew  Flitsbezorger
Binnen een kwartier bij je!
pi_220891118
quote:
17s.gif Op zondag 5 april 2026 08:36 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Zit de Poiesz niet overal? Ik woon zelf overigens niet in Friesland maar in Groningen zit-ie ook gewoon.
Ik kom uit de Randstad, heb elke hoek van NL wel gezien (studenten-OV-tijden O+) en de Poiesz heb ik alleen in het noorden kunnen betrappen.
Op maandag 16 december 2024 21:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Flitsbezorger en Bezsen niet
  Moderator dinsdag 26 mei 2026 @ 13:19:10 #109
505534 crew  Flitsbezorger
Binnen een kwartier bij je!
pi_220891135
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 00:49 schreef derLudolf het volgende:
In Duitsland bezoek ik hoofdzakelijk Aldi Nord en Combi, die liggen op de route naar het werk.
In Duitsland heb ik in mijn wijk een Kaufland, Lidl en Penny om de hoek zitten.

Ben alleen een fan van Kaufland omdat we in Nederland geen hypermarkten (mogen) hebben. Om diezelfde reden vind ik het altijd geweldig om in Frankrijk naar de Carrefour en Auchan te gaan.
Op maandag 16 december 2024 21:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Flitsbezorger en Bezsen niet
pi_220891827
Maakt me eigenlijk niet zoveel uit.
Als ik op kantoor werk altijd de Jumbo omdat die op de route naar huis ligt.
Als ik thuiswerk de AH of Hoogvliet omdat die op loopafstand liggen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')