Zuidelijker dan Staphorst en Balkbrug zit ie niet, en dat zijn al uitschieters.quote:Op zondag 5 april 2026 08:36 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Zit de Poiesz niet overal? Ik woon zelf overigens niet in Friesland maar in Groningen zit-ie ook gewoon.
Volgens mij een handjevol in Groningen en Drenthe, een enkele in de Noordoostpolder en veel in Friesland.quote:Op zondag 5 april 2026 08:36 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Zit de Poiesz niet overal? Ik woon zelf overigens niet in Friesland maar in Groningen zit-ie ook gewoon.
Wel jammer dat de AH2GO geen contant geld meer aanneemt. Altijd maar moeten pinnen vind ik naar.quote:Op zaterdag 4 april 2026 08:56 schreef Eightyone het volgende:
Sommige dingen die je bij de AH To Go uit de koeling haalt, zoals hun verpakte sandwiches, doen denken aan een creatie van een andere planeet als je de ingrediëntenlijst leest.
Als in Koi (van de karpers), maar dan met een p ipv een k ( en een s aan het einde.quote:Op zondag 5 april 2026 09:43 schreef livelink het volgende:
Nooit van gehoord, maar wat een onmogelijke naam ook.
Ik kom uit de Randstad, heb elke hoek van NL wel gezien (studenten-OV-tijdenquote:Op zondag 5 april 2026 08:36 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
In Duitsland heb ik in mijn wijk een Kaufland, Lidl en Penny om de hoek zitten.quote:Op maandag 25 mei 2026 00:49 schreef derLudolf het volgende:
In Duitsland bezoek ik hoofdzakelijk Aldi Nord en Combi, die liggen op de route naar het werk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |