Ongewassen tokkievolk.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 08:37 schreef Moeraskat het volgende:
AH = favoriet
Aldi trek ik niet. Vieze geur, zoals Action ook zo’n gekke geur heeft hangen.
quote:
Ja wtf is die geurquote:Op dinsdag 24 februari 2026 12:03 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]Komen allemaal tray schultenbrau halen en een halfje bruin
![]()
Als je dat op de band ziet liggen, minimaal twee mensen ertussen laten want anders ruik je rare dingen
Een heel gezellig mens ben je.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 16:23 schreef SEMTEX het volgende:
dankzij hun grote collectie speciaalbiertjes
Heb je nu geen last van.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 21:44 schreef Kaatje2658 het volgende:
Ik erger mij mateloos aan winkels die alleen aangepaste Sinterklaasliedjes draaien. Dat ze een alternatief willen bieden voor een kleine groep gevoelige activisten is een ding, maar ik vind dat die (misschien zelfs ongewenste) uitzondering niet ten koste moet gaan van de gewenste vertolking van het figuur Zwarte Piet.
Heeft niks met activisten te maken maar alles met commercie. Zwarte Piet erbij betrekken in een toppa over supermarkten, da's echt niet gezond hoorquote:Op dinsdag 24 februari 2026 21:44 schreef Kaatje2658 het volgende:
Ik erger mij mateloos aan winkels die alleen aangepaste Sinterklaasliedjes draaien. Dat ze een alternatief willen bieden voor een kleine groep gevoelige activisten is een ding, maar ik vind dat die (misschien zelfs ongewenste) uitzondering niet ten koste moet gaan van de gewenste vertolking van het figuur Zwarte Piet.
De 'zwartepieten-discussie' heeft invloed gehad op de vormgeving van sinterklaas-producten en zwartepiet-producten in de verkoop door supermarkten.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 22:07 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Heeft niks met activisten te maken maar alles met commercie. Zwarte Piet erbij betrekken in een toppa over supermarkten, da's echt niet gezond hoor![]()
quote:Op dinsdag 24 februari 2026 22:13 schreef Kaatje2658 het volgende:
[..]
De 'zwartepieten-discussie' heeft invloed gehad op de vormgeving van sinterklaas-producten en zwartepiet-producten in de verkoop door supermarkten.
Zwarte Piet is dus zeker onderdeel van het onderwerp dat in deze discussie wordt besproken, ook als jij persoonlijk liever niet over Zwarte Piet wilt praten om wat voor reden dan ook.
Veel plezier dan met praten in je eentje.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 22:13 schreef Kaatje2658 het volgende:
[..]
De 'zwartepieten-discussie' heeft invloed gehad op de vormgeving van sinterklaas-producten en zwartepiet-producten in de verkoop door supermarkten.
Zwarte Piet is dus zeker onderdeel van het onderwerp dat in deze discussie wordt besproken, ook als jij persoonlijk liever niet over Zwarte Piet wilt praten om wat voor reden dan ook.
Heel simpel, pissen in hun broekquote:Op dinsdag 24 februari 2026 15:36 schreef Moeraskat het volgende:
Ja wtf is die geurmega penetrant. Ik snap nooit hoe dat soort mensen dezelfde stinklucht kunnen produceren…
ik heb Picnic ook geprobeerd, maar als ik dan verse groente bestelde, was die elke keer maar de volgende dag nog goed. Als je dan weekboodschappen doet, is dat bloedirritant.quote:
Ja dat hoor ik vaker. Ik doe ook weekboodschappen, maar gebruik zelden verse groente dus heb daar geen last van.quote:Op woensdag 25 februari 2026 08:36 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
ik heb Picnic ook geprobeerd, maar als ik dan verse groente bestelde, was die elke keer maar de volgende dag nog goed. Als je dan weekboodschappen doet, is dat bloedirritant.
Ik doe het meeste van mijn weekboodschappen bij Aldi tr.
Het nadeel in de supermarkt is dan weer dat iedereen er al in heeft staan knijpenquote:Op woensdag 25 februari 2026 08:38 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Fruit is soms wel een ding, dat het nog niet rijp genoeg is of juist allemaal te rijp. Het nadeel dat je 't niet zelf kunt selecteren.
Doe ik liever dan met anderen.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 22:38 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Veel plezier dan met praten in je eentje.
Zeker niet in februariquote:Op dinsdag 24 februari 2026 22:07 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Heeft niks met activisten te maken maar alles met commercie. Zwarte Piet erbij betrekken in een toppa over supermarkten, da's echt niet gezond hoor![]()
Sow de zelfscan bij de Lidl werkt echt op je zenuwen.quote:Op donderdag 26 februari 2026 08:31 schreef CherryLips het volgende:
Minst favoriet: Lidl en Aldi want de aanbiedingen zijn snel op en de kassa's zijn kut.
Favoriet: nettorama
Ik vind het ook niet fijn bij de lidl alles moet in die bak blijven liggen.quote:Op donderdag 26 februari 2026 08:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Sow de zelfscan bij de Lidl werkt echt op je zenuwen.
Bij mij geeft dat ding steeds een error en dan kan ik vervolgens weer 100 jaar wachten tot er medewerker aankomt.quote:Op donderdag 26 februari 2026 09:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet fijn bij de lidl alles moet in die bak blijven liggen.
Onhandig vind ik dat.
Je kan niet scannen en gelijk weer in je karretje doenl.
IK heb het een keer gedaan en dat was alweer genoeg
IK kom sinds ze die zelfscan hebben bijna niet meer bij de lidl. De kassa's is ook niet meer zo snel. Ze mogen pas een tweede kassa er bij openen als er echt een lange rij staan. En ik heb nog nooit zo lang in de rij gestaan bij de kassa, volgens mij werken ze bewust langzamer om iedereen bij de zelfscan te krijgenquote:Op donderdag 26 februari 2026 09:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Bij mij geeft dat ding steeds een error en dan kan ik vervolgens weer 100 jaar wachten tot er medewerker aankomt.
Daar krijg ik echt een trillend ooglid van. Maar ook die gewone kassa's, die zijn zo kort en ik probeer het dan met het zweet op m'n bovenlip in noodtempo in m'n tas te tetrissen. Kan niet.quote:Op donderdag 26 februari 2026 08:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Sow de zelfscan bij de Lidl werkt echt op je zenuwen.
Ohja dat is ook een dingetje bij de Lidl.quote:Op donderdag 26 februari 2026 09:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar krijg ik echt een trillend ooglid van. Maar ook die gewone kassa's, die zijn zo kort en ik probeer het dan met het zweet op m'n bovenlip in noodtempo in m'n tas te tetrissen. Kan niet.
Al heeft de Nettorama nu ook kortere kassa's, maar niet zo erg als bij de Lidl.
Dit vind ik typisch iets van wat oudere Aldi-filialen.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 08:37 schreef Moeraskat het volgende:
Aldi trek ik niet. Vieze geur, zoals Action ook zo'n gekke geur heeft hangen.
Wie dat verzonnen heeft had echt niets met klantenbinding. Ongeloofgelijk rotding die bak. Twee keer geprobeerd en nooit meer. Ik heb me laten vertellen dat het ook helemaal niet geschikt is voor weekboodschappen. Handig bedacht dan, want ik doe alleen maar het liefts weekboodschappen...quote:Op donderdag 26 februari 2026 09:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet fijn bij de lidl alles moet in die bak blijven liggen.
Onhandig vind ik dat.
Je kan niet scannen en gelijk weer in je karretje doenl.
IK heb het een keer gedaan en dat was alweer genoeg
Raar he dat het dan niet in de bak hoeft, vind dat echt zo rare uitvinding.quote:Op donderdag 26 februari 2026 15:08 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Wie dat verzonnen heeft had echt niets met klantenbinding. Ongeloofgelijk rotding die bak. Twee keer geprobeerd en nooit meer. Ik heb me laten vertellen dat het ook helemaal niet geschikt is voor weekboodschappen. Handig bedacht dan, want ik doe alleen maar het liefts weekboodschappen...
Maar in de Lidl op de eigen smartphone scannen, in de kar alles alvast alles in eigen tassen pleuren (zodat dat niet bij de auto hoeft) en dan even de klantkaart scannen en betalen vind ik heerlijk snel en makkelijk.
Zit een weegschaal in aan beide kanten. Zodat alles in je tas ook daadwerkelijk gescand wordt. Zolang je dus 1 tas aan boodschappen hebt, is het prima te doen.quote:Op donderdag 26 februari 2026 15:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Raar he dat het dan niet in de bak hoeft, vind dat echt zo rare uitvinding.
Geheel mee eens.quote:Op donderdag 26 februari 2026 15:09 schreef Adames het volgende:
Minst favoriet: Jumbo. Beetje net-niet winkel. Niet heel goedkoop, geen bijzonder assortiment.Heb er het Edah gevoel bij.
Favoriet: Albert Heijn, Plus, Lidl.
Hebben allemaal wat eigens. Albert Heijn heeft breedste assortiment en loopt voorop in nieuwere producten zoals de Terralijn.
De Plus met een goede eigenaar heeft het beste versplein, goede slagerafdeling en veel lokale producten. Sommige Pluswinkels hebben vers belegde pizza's, een visafdeling met verse zalm/tonijn en eigengemaakte ossenworst.
Lidl kom ik voor de wat goedkopere bulk en voor de speciale weken, met name Grieks en Italiaans.
Vaak ook nog een soort veredelde buurtwinkels met beperkt assortiment.quote:Op vrijdag 3 april 2026 10:46 schreef Karzai het volgende:
de spar, alles is daar vreselijk duur
https://folderaanbieding.com/spar/spar-folder-3277266/3/
Ze zitten wel vaak in kleine plaatsen die voor andere supermarkten niet rendabel zouden zijn idd. Maar in bijvoorbeeld Amsterdam zitten er ook nog een aantalquote:Op vrijdag 3 april 2026 10:52 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Vaak ook nog een soort veredelde buurtwinkels met beperkt assortiment.
Zo ongeveer de enige manier om in een dorp met pakweg 1500 inwoners iets te kunnen krijgen, als 'ie er zit. Dat wel.quote:Op vrijdag 3 april 2026 10:52 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Vaak ook nog een soort veredelde buurtwinkels met beperkt assortiment.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |