abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220189354
Welke supermarkt is jouw favoriet en welke supermarkt is jouw minst favoriete supermarkt?
Een onderzoek uit 2019 toonde dat 95 procent van de Nederlandse bevolking bewondering heeft voor de traditionele Zwarte Piet. Zwart is aantrekkelijk.
pi_220189358
Meest favoriet: Lidl

Minst favoriet: Boni / Nettorama (recentelijk van naam veranderd)
Een onderzoek uit 2019 toonde dat 95 procent van de Nederlandse bevolking bewondering heeft voor de traditionele Zwarte Piet. Zwart is aantrekkelijk.
pi_220189485
Ik ga het vaakst naar de Jumbo.
Als het zo uit komt, ga ik weleens naar de AH.
Zelfde met de SPAR, maar nog minder.
Bij de rest ben ik nog nooit binnen geweest.
pi_220189621
AH is de minst slechte.
ALDI vind ik echt helemaal niks.

[ Bericht 4% gewijzigd door EvilSkittle op 24-02-2026 03:42:40 ]
...hier om je mars te breken.
pi_220189628
Die muziek bij de jumbo is vreselijk, maar de producten zijn beter dan de aldi/lidl voor de rest heeft elke winkel z'n sterke en zwakke punten.

Toch is jumbo door de muziek de minst favo.

Wij hebben hier een giga albert hein die is favoriet. Zoveel keuze. Maar dan weer wel 10-20℅ duurdere producten. Allemaal A merken en dan de luxere. (die ik op basis van ingredienten toch kies)
pi_220189686
De jumbo. Onnodig duur vergeleken met een Vomar of Dirk. Logisch want je betaalt natuurlijk ook voor de uitstraling van een supermarkt.

En dat is nou precies wat de Dirk en Vomar niet hebben.

Maar goed ik kom er ook enkel om boodschappen te halen, niet om gezellig te shoppen
  Moderator dinsdag 24 februari 2026 @ 05:43:17 #7
505534 crew  Flitsbezorger
Binnen een kwartier bij je!
pi_220189699
Sinds dit stukje diabetes niet meer verkocht wordt zijn ze allemaal even kut:

Op maandag 16 december 2024 21:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Flitsbezorger en Bezsen niet
  dinsdag 24 februari 2026 @ 08:37:39 #8
355931 crew  Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_220190108
AH = favoriet
Aldi trek ik niet. Vieze geur, zoals Action ook zo’n gekke geur heeft hangen.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
pi_220190151
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 08:37 schreef Moeraskat het volgende:
AH = favoriet
Aldi trek ik niet. Vieze geur, zoals Action ook zo’n gekke geur heeft hangen.
Ongewassen tokkievolk.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-02-2026 08:42:37 ]
  dinsdag 24 februari 2026 @ 10:39:58 #10
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220190994
Topfavoriet: ReWe, Kaufland, Penny

Favoriet: Aldi, Vomar, Lidl en Jumbo

De AH weiger ik te komen.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
pi_220191093
Top: Edeka Duitsland
Bottom: Aldi Nederland
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_220191494
Jumbo minst favoriet, samen met de Spar. Beide zijn onnodig duur tov andere supermarkten en hebben beperkt en matig aanbod. Jumbo heeft alleen ‘goede’ PR waardoor het líjkt alsof ze goedkoper zouden zijn dan de rest. Spar is gewoon een dure gruwel. Aldi en Lidl ook gruwel maar daar verwacht niemand ook wat duurs of een geweldige uitstraling van dus ze zijn prima.

En ik snap dat dit raar overkomt na mijn verhaal over onnodig duur maar mijn favoriet is de Appie. Meer en beter aanbod, overzichtelijk, fijn, kloar. Ook regelmatig goedkoper dan de Jumbo.

[ Bericht 0% gewijzigd door ChipsZak. op 24-02-2026 21:29:49 ]
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 24 februari 2026 @ 11:43:10 #13
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220191635
Favo AH
Plus (veel bieropties)
MInste: Vomar
N=1, De plaatselijke Vomar was een mooie winkel. Is recentelijk verbouwd en nu is het een vreselijke zaak geworden. Alle verse dingen zijn verdwenen. HEt is nu een grote schuur waar het niet prettig is vertoeven. En de Aziatische producten zijn verminderd. Ze hadden best wat unieke dingen, maar nu is het gewoon weer naar de Amazing Oriental
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  roze dinsdag 24 februari 2026 @ 11:53:10 #14
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220191730
Favoriet is sowieso de Dirk maar minst favoriet weet ik zo even niet eigenlijk. Jumbo misschien, kom er wel vaak want zit hier in de wijk maar er zou van mij best een andere supermarkt mogen komen op die plek.

Edit: Kaufland in Duitsland is ook een favoriet van mij.
Your beauty never ever scared me.
  dinsdag 24 februari 2026 @ 12:03:01 #15
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220191778
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 08:42 schreef Budapestenaar het volgende:
Ongewassen tokkievolk.
:Y Komen allemaal tray schultenbrau halen en een halfje bruin :P
Als je dat op de band ziet liggen, minimaal twee mensen ertussen laten want anders ruik je rare dingen |:)
  dinsdag 24 februari 2026 @ 12:05:17 #16
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220191792
Favoriet: Dirk en Poiesz
Minst favoriet: Aldi
  dinsdag 24 februari 2026 @ 15:36:54 #17
355931 crew  Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_220193141
quote:
6s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 12:03 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]
:Y Komen allemaal tray schultenbrau halen en een halfje bruin :P
Als je dat op de band ziet liggen, minimaal twee mensen ertussen laten want anders ruik je rare dingen |:)
Ja wtf is die geur :r mega penetrant. Ik snap nooit hoe dat soort mensen dezelfde stinklucht kunnen produceren…
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
pi_220193473
AH meest favoriet.
Jumbo gaat ook nog wel.

Gewoon fijne open winkels met structuur en prima prijzen.

Minst:
Lidl en Aldi.
Chaotisch opgebouwde winkels met producten random geplaatst.
Kwalitatief ook minder.

Estland:
Favoriet: Coop (niet te verwarren met de NL variant)
En Prisma.

Minst: Rimi, Meie en Maxima.
  dinsdag 24 februari 2026 @ 16:23:19 #19
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_220193504
Minst favoriet: de Albert Heijn. Zit dichtbij, maar het personeel is niet zo vriendelijk, de emballageautomaat is om de haverklap kapot en ze hebben niet alles. Het komt ook vaak voor dat producten niet goed scannen, je moet er continue opletten.
Meest favoriet: de Jumbo dankzij hun grote collectie speciaalbiertjes (ook lokaal.) Ik kwam er laatst bij een in Leeuwarden en die had ook al zo'n grote collectie.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_220193565
Meest:
Picnic voor het gemak
Dirk voor de rest
Jumbo voor meer keuze

Minst:
Aldi
Lidl
AH (veel mensen zweren bij de Appie, maar ik vind het overdreven duur en overdreven druk
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
pi_220193579
AH, Poiesz en Lidl zijn redelijk, Aldi en Nettorama zeer matig.
De rest er tussenin.
  Redactie Frontpage dinsdag 24 februari 2026 @ 21:18:45 #22
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220195585
AH is wel mijn favoriet, de Dirk is soms ook wel prima, die hebben vaak goede aanbiedingen. Minst favoriete is denk ik de Jumbo, zelfs in de foodmart in Breda krijgen ze het voor elkaar om een mooie winkel met 'bijproducten' op te tuigen, maar zodra je bij het supermarkt gedeelte komt zijn het toch weer die eindeloze onoverzichtelijke krappe hoge gangen die je in elke Jumbo ziet :N
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220195614
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 16:23 schreef SEMTEX het volgende:
dankzij hun grote collectie speciaalbiertjes
Een heel gezellig mens ben je. :) ^O^

On topic: meest favoriet Dekamarkt Plein 13 Wormerveer. De allure van een AH XL maar dan mooier. Boodschappen doen is een feestje zonder dat alle oudjes de paden staan te blokkeren zoals in de kleinere supermarkten.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_220195723
Favoriet Nettorama

Minst favoriet Picnic want afschuwelijk duur.
  dinsdag 24 februari 2026 @ 21:39:41 #25
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_220195727
De Jumbo rij ik voorbij, al moet ik 5km rijden. Die gun ik nog geen stuiver.


Lidl of Nettorama als favoriet. Lidl is hier altijd lekker rustig en de Nettorama heeft goede deals en is stukken goedkoper.
pi_220195754
Ik erger mij mateloos aan winkels die alleen aangepaste Sinterklaasliedjes draaien. Dat ze een alternatief willen bieden voor een kleine groep gevoelige activisten is een ding, maar ik vind dat die (misschien zelfs ongewenste) uitzondering niet ten koste moet gaan van de gewenste vertolking van het figuur Zwarte Piet.
Een onderzoek uit 2019 toonde dat 95 procent van de Nederlandse bevolking bewondering heeft voor de traditionele Zwarte Piet. Zwart is aantrekkelijk.
  roze dinsdag 24 februari 2026 @ 21:56:58 #27
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220195835
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 21:44 schreef Kaatje2658 het volgende:
Ik erger mij mateloos aan winkels die alleen aangepaste Sinterklaasliedjes draaien. Dat ze een alternatief willen bieden voor een kleine groep gevoelige activisten is een ding, maar ik vind dat die (misschien zelfs ongewenste) uitzondering niet ten koste moet gaan van de gewenste vertolking van het figuur Zwarte Piet.
Heb je nu geen last van.
Your beauty never ever scared me.
  dinsdag 24 februari 2026 @ 22:06:44 #28
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_220195882
Appie meesterras.
Huilen dan.
  dinsdag 24 februari 2026 @ 22:07:31 #29
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_220195888
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 21:44 schreef Kaatje2658 het volgende:
Ik erger mij mateloos aan winkels die alleen aangepaste Sinterklaasliedjes draaien. Dat ze een alternatief willen bieden voor een kleine groep gevoelige activisten is een ding, maar ik vind dat die (misschien zelfs ongewenste) uitzondering niet ten koste moet gaan van de gewenste vertolking van het figuur Zwarte Piet.
Heeft niks met activisten te maken maar alles met commercie. Zwarte Piet erbij betrekken in een toppa over supermarkten, da's echt niet gezond hoor :')
Huilen dan.
pi_220195922
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 22:07 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Heeft niks met activisten te maken maar alles met commercie. Zwarte Piet erbij betrekken in een toppa over supermarkten, da's echt niet gezond hoor :')
De 'zwartepieten-discussie' heeft invloed gehad op de vormgeving van sinterklaas-producten en zwartepiet-producten in de verkoop door supermarkten.

Zwarte Piet is dus zeker onderdeel van het onderwerp dat in deze discussie wordt besproken, ook als jij persoonlijk liever niet over Zwarte Piet wilt praten om wat voor reden dan ook.
Een onderzoek uit 2019 toonde dat 95 procent van de Nederlandse bevolking bewondering heeft voor de traditionele Zwarte Piet. Zwart is aantrekkelijk.
  dinsdag 24 februari 2026 @ 22:19:42 #31
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_220195972
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 22:13 schreef Kaatje2658 het volgende:

[..]
De 'zwartepieten-discussie' heeft invloed gehad op de vormgeving van sinterklaas-producten en zwartepiet-producten in de verkoop door supermarkten.

Zwarte Piet is dus zeker onderdeel van het onderwerp dat in deze discussie wordt besproken, ook als jij persoonlijk liever niet over Zwarte Piet wilt praten om wat voor reden dan ook.
:O
Laffe huichelaar
  dinsdag 24 februari 2026 @ 22:38:03 #32
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_220196069
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 22:13 schreef Kaatje2658 het volgende:

[..]
De 'zwartepieten-discussie' heeft invloed gehad op de vormgeving van sinterklaas-producten en zwartepiet-producten in de verkoop door supermarkten.

Zwarte Piet is dus zeker onderdeel van het onderwerp dat in deze discussie wordt besproken, ook als jij persoonlijk liever niet over Zwarte Piet wilt praten om wat voor reden dan ook.
Veel plezier dan met praten in je eentje.
Huilen dan.
  dinsdag 24 februari 2026 @ 22:42:26 #33
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220196081
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 15:36 schreef Moeraskat het volgende:
Ja wtf is die geur :r mega penetrant. Ik snap nooit hoe dat soort mensen dezelfde stinklucht kunnen produceren…
Heel simpel, pissen in hun broek
En ik heb ze nog nooit wasmiddel of zeep zien kopen
  dinsdag 24 februari 2026 @ 22:46:44 #34
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_220196094
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 21:56 schreef Ama het volgende:

[..]
Heb je nu geen last van.
Nee die liggen nu in de katoenvelden. >:)
  woensdag 25 februari 2026 @ 08:36:30 #35
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_220196981
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 16:30 schreef Sometimes het volgende:
Meest:
Picnic voor het gemak
ik heb Picnic ook geprobeerd, maar als ik dan verse groente bestelde, was die elke keer maar de volgende dag nog goed. Als je dan weekboodschappen doet, is dat bloedirritant.

Ik doe het meeste van mijn weekboodschappen bij Aldi tr.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_220196985
quote:
2s.gif Op woensdag 25 februari 2026 08:36 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
ik heb Picnic ook geprobeerd, maar als ik dan verse groente bestelde, was die elke keer maar de volgende dag nog goed. Als je dan weekboodschappen doet, is dat bloedirritant.

Ik doe het meeste van mijn weekboodschappen bij Aldi tr.
Ja dat hoor ik vaker. Ik doe ook weekboodschappen, maar gebruik zelden verse groente dus heb daar geen last van.

Fruit is soms wel een ding, dat het nog niet rijp genoeg is of juist allemaal te rijp. Het nadeel dat je 't niet zelf kunt selecteren.
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
  woensdag 25 februari 2026 @ 09:33:49 #37
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_220197522
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2026 08:38 schreef Sometimes het volgende:

[..]
Fruit is soms wel een ding, dat het nog niet rijp genoeg is of juist allemaal te rijp. Het nadeel dat je 't niet zelf kunt selecteren.
Het nadeel in de supermarkt is dan weer dat iedereen er al in heeft staan knijpen :P
  woensdag 25 februari 2026 @ 09:47:44 #38
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220197662
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 22:38 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Veel plezier dan met praten in je eentje.
Doe ik liever dan met anderen.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
pi_220198395
Favoriet: AH, Dirk en Lidl
Minst favoriet: Jumbo en plus

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 25-02-2026 23:23:33 ]
pi_220199314
Favoriete supermarkten zijn de Dirk en de Hoogvliet
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')