abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220205100
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2026 11:11 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]
De weg van de minste weerstand, wel zo makkelijk.
Dat is ook wel gebleken de afgelopen jaren in Nederland.
Het opstaan voor vrede en tegen geweld en misdaden is inderdaad de minste weerstand.

Ik kan mij niet voorstellen hoeveel afgrijzen en weerstand mensen krijgen die zelfs nu met alle feiten die we weten nog altijd Israel blijven verdedigen en al die oorlogs en humanitaire misdaden goedpraten.

Lijkt mij heel erg als je je kop zo diep in het stand moet steken om dat standpunt nu nog altijd te behouden.
pi_220205112
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2026 11:13 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Het opstaan voor vrede en tegen geweld en misdaden is inderdaad de minste weerstand.

Ik kan mij niet voorstellen hoeveel afgrijzen en weerstand mensen krijgen die zelfs nu met alle feiten die we weten nog altijd Israel blijven verdedigen en al die oorlogs en humanitaire misdaden goedpraten.

Lijkt mij heel erg als je je kop zo diep in het stand moet steken om dat standpunt nu nog altijd te behouden.
Kom nou eens met echte voorbeelden waarbij Israel Palestina vanuit het niets aanvalt zoals Hamas dat continu doet.
Ik ga verder geen discussie aan met iemand die een ander dom en ziek noemt omdat diegene een andere mening heeft.
Je kletst er gewoon weer omheen omdat je geen antwoord hebt. Zoals gewoonlijk.
  donderdag 26 februari 2026 @ 12:04:09 #78
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_220205592
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2026 09:15 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Israel is niet 18 jaar lang gestopt...
Alleen al de bezettingen niet en de misdaden in bezet gebied.
Niet gestopt met wat???

Details aub!
Vraag ik elke keer naar, Israël trekt zich terug uit Gaza en toen!

Ik heb al duidelijk weer gegeven dat het de palasteinen niet weerhield met aanslagen plegen raketten te schieten bommen te gooien, ondanks dat Israël weg is daar.
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
  donderdag 26 februari 2026 @ 12:08:59 #79
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_220205626
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2026 10:45 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]
Ik wacht ook nog steeds op een lijst.
Welke lijst?
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
pi_220205672
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2026 12:08 schreef theguyver het volgende:

[..]
Welke lijst?
Israelische aanslagen op Palestina vanuit het niets.
De enige voorbeelden die ik krijg zijn verdedigingsaanvallen van Israel na raketaanvallen van Palestina.
pi_220205685
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2026 10:58 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Ik heb nog niemand antisemitisch zien posten hier.
Wel anti-buitenlanders en anti-moslim overigens.

Niemand heeft het over joden, iedereen heeft het over Israel.
De pro-geweld en misdaden kamp praat alleen maar over joden, niet de anderen.
Bijzonder. Jouw eerste reactie na de aanslagen van 7 oktober was dat 'Joden' hetzelfde hebben gedaan bij Palestijnen dat Hamas daarom was overgegaan tot dergelijke aanslagen. Je blijft jezelf op dit soort manieren maar tegen praten.
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2026 09:49 schreef KaheemSaid het volgende:

[..]
Stoppen is relatief?
Welk punt probeer je hier nu te maken en waarom zou Al Jazeera een goede bron zijn?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  donderdag 26 februari 2026 @ 12:22:01 #82
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_220205754
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2026 12:13 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]
Israelische aanslagen op Palestina vanuit het niets.
De enige voorbeelden die ik krijg zijn verdedigingsaanvallen van Israel na raketaanvallen van Palestina.
Oh die staat hier iets terug en in vorige deel alle aanslagen gepost door een andere user vanaf 1948 incl datums.
Ik heb de datums al gegeven van alle raket aanvallen die uit het niets kwamen.
pi_220205892
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2026 12:22 schreef theguyver het volgende:

[..]
Oh die staat hier iets terug en in vorige deel alle aanslagen gepost door een andere user vanaf 1948 incl datums.
Ik heb de datums al gegeven van alle raket aanvallen die uit het niets kwamen.
Lol die user was ik. :)
Het antwoord wat ik kreeg is dat ik alles wat Israel doet er bewust buiten laat, ik vroeg om voorbeelden en wacht nog steeds.
Beetje hetzelfde als wat jij vroeg vandaar dat ik zei dat ik ook nog steeds wacht. :)
pi_220206176
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2026 12:04 schreef theguyver het volgende:

[..]
Niet gestopt met wat???

Details aub!
Vraag ik elke keer naar, Israël trekt zich terug uit Gaza en toen!

Ik heb al duidelijk weer gegeven dat het de palasteinen niet weerhield met aanslagen plegen raketten te schieten bommen te gooien, ondanks dat Israël weg is daar.
quote:
14s.gif Op donderdag 26 februari 2026 12:15 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Welk punt probeer je hier nu te maken en waarom zou Al Jazeera een goede bron zijn?
Ik reageer op een user die aangeeft dat Israël gestopt zou zijn met daden 18 jaar voor 7 oktober 2023, wat feitelijk onjuist is en hierom voeg ik een lijst toe. Dat dit van Al Jazeera komt betekent niet dat de lijst niet klopt.

December 2008, november 2012, juli 2014, maart 2018, mei 2021 en augustus 2022 zijn gewoon gebeurd en Al Jazeera geeft zelfs aan dat juli 2014 een reactie is op het kipnappen en vermoorden van 3 Israëlischie tieners.

Oftewel het is gewoon onzin dat Israël gestopt is met acties de afgelopen jaar. Zeg ik hiermee dat Hamas niks doet, nee. Zeg ik hiermee dat Hamas niks uitgelokt heeft, nee. Ik zeg gewoon dat het feitelijk onjuist is dat Israël geen 18 jaar gestopt is.
pi_220206257
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2026 10:55 schreef Homey het volgende:

[..]
Het is ook de enorme tijdsverspilling van die bende antisemietjes. Al die tijd dat je in je fantasiewereldje loopt te twitteren en te posten en weet ik wat over joden dit en joden dat, had je die tijd ook kunnen besteden aan positieve zaken, zoals echt werk doen, een opleiding volgen, vrijwilligerswerk, etcetera.

Ergens heel zonde van al die tijd, maar ja het is hun eigen tijd die ze verspillen.

En zullen ze ooit tot inkeer komen, berouw tonen?
Ze moeten gewoon minder naar Al-Jazeera kijken en meer dan de realiteit. Het is daarnaast allang duidelijk dat ze geen reet om de Palestijnen geven. Ze zoeken gewoon een reden om lekker op Israël en hun inwoners te spuwen en dat gaat over de ruggen van de Palestijnen.
Corporate translator
pi_220206280
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2026 13:55 schreef Zoddie het volgende:

[..]
Het ICC bijvoorbeeld, maar die hebben ook nooit gezegd dat er genocide gepleegd wordt.

Met de anderen die het claimen is gewoon heel veel mis.
Amnesty: veranderd de definitie van genocide zodat Israel in het plaatje past, ook is het bellen van 11 Gaza inwoners en vragen of er genocide gepleegd wordt bewijsmateriaal voor genocide.
IAGS: Waar iedereen met $30 lid van kan worden, en bestaande uit veelal studenten, media en journalisten kun je nauwelijks allemaal experts noemen, toch mochten ze stemmen.

En er was nog wel meer mis met deze stemming aldus Dr Sara Brown, lid van IAGS en schrijfster van het boek Gender and Genocide in Rwanda.

[ x ]
Het ICJ was er natuurlijk vrij duidelijk over op 26 januari 2024 "the Court concludes that, prima facie, South Africa has standing … concerning alleged violations of obligations under the Genocide Convention … and that the acts and omissions complained of by the Applicant appear to be capable of falling within the provisions of that Convention…" (bron: 1).

In september 2024 was het de VN die concludeerde dat het beleid van Israël in Gaza de kenmerken van genocide had: "The developments in this report lead the Special Committee to conclude that the policies and practices of Israel during the reporting period are consistent with the characteristics of genocide." (bron: 1)

Yesilgüz zei als minister in 2023 "Voor de Nederlandse regering zijn bij de erkenning van genocides uitspraken van internationale gerechts- en strafhoven, eenduidige conclusies volgend uit wetenschappelijk onderzoek en vaststellingen door de VN leidend. Het kabinet is van oordeel dat er voldoende feiten zijn vastgesteld om te kunnen stellen dat IS zich hoogstwaarschijnlijk schuldig heeft gemaakt aan genocide.". Je zou zeggen dat de uitspraak van het ICJ en de VN dan ook voldoende zou zijn in het geval van Gaza, maar dit is niet het geval.

De beide positioning papers voor het ronde tafelgesprek in de tweedekamer waren hier vrij duidelijk over (Bron: 1 en 2).
pi_220206592
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2026 13:33 schreef KaheemSaid het volgende:

[..]
[..]
Ik reageer op een user die aangeeft dat Israël gestopt zou zijn met daden 18 jaar voor 7 oktober 2023, wat feitelijk onjuist is en hierom voeg ik een lijst toe. Dat dit van Al Jazeera komt betekent niet dat de lijst niet klopt.

December 2008, november 2012, juli 2014, maart 2018, mei 2021 en augustus 2022 zijn gewoon gebeurd en Al Jazeera geeft zelfs aan dat juli 2014 een reactie is op het kipnappen en vermoorden van 3 Israëlischie tieners.

Oftewel het is gewoon onzin dat Israël gestopt is met acties de afgelopen jaar. Zeg ik hiermee dat Hamas niks doet, nee. Zeg ik hiermee dat Hamas niks uitgelokt heeft, nee. Ik zeg gewoon dat het feitelijk onjuist is dat Israël geen 18 jaar gestopt is.
Ah, en waar is de lijst met aanvallen (met raketten of individuele terroristen) van de Palestijnen jegens Israël? Israël reageert namelijk altijd op de Palestijnen. Of is de verwachting dat Israël maar stilletjes incasseert terwijl men niets terug doet?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_220206754
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2026 11:16 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]
Kom nou eens met echte voorbeelden waarbij Israel Palestina vanuit het niets aanvalt zoals Hamas dat continu doet.
Ik ga verder geen discussie aan met iemand die een ander dom en ziek noemt omdat diegene een andere mening heeft.
Je kletst er gewoon weer omheen omdat je geen antwoord hebt. Zoals gewoonlijk.
Ik weet dat je op bianconeri reageert, maar ik wil aanhaken op wat je zegt.

Alles valt in het niet vergeleken met Hamas. Ook de acties van Rusland zijn daarmee niet vergelijkbaar. Waarbij Boetsja misschien nog enigszins vergelijkbaar is.

Ik ben benieuwd hoe jij de situatie in Judea en Samaria ziet. Daar vinden bijna dagelijks aanvallen plaats op woningen en woongemeenschappen waarbij de daders ongestraft blijven. Het lijkt er op dat zij steun krijgen van lokale autoriteiten en misschien zelfs tijdens de aanval bescherming genieten.

Kan je in dat geval wel spreken van “Israël tegen Palestina” of is die frame ongewenst?
pi_220207015
quote:
14s.gif Op donderdag 26 februari 2026 14:52 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ah, en waar is de lijst met aanvallen (met raketten of individuele terroristen) van de Palestijnen jegens Israël? Israël reageert namelijk altijd op de Palestijnen. Of is de verwachting dat Israël maar stilletjes incasseert terwijl men niets terug doet?
Acties van het IDF volgen vaak op beschietingen, ontvoeringen en wat al niet van Hamas inderdaad. Al geld dit niet voor december 2008. Hierbij schendt het IDF een 6 maanden durend staak het vuren eindigde om een tunnel in Deid al-Balah aan te vallen. 6 maanden waarin Hamas heel weinig mortieren en raketten af schoten bron: 1 en 2.

Verder is er in zo'n eeuwig conflict natuurljk al lang geen sprake meer van een beginnende partij en ik ben de laatste die een oplossing voor ogen heeft, maar ik kan mij ook echt niet voorstellen dat je enkel en alleen naar Hamas of Gaza als schuldige partij kan wijzen.
pi_220207176
quote:
1s.gif Op donderdag 26 februari 2026 15:13 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Ik weet dat je op bianconeri reageert, maar ik wil aanhaken op wat je zegt.

Alles valt in het niet vergeleken met Hamas. Ook de acties van Rusland zijn daarmee niet vergelijkbaar. Waarbij Boetsja misschien nog enigszins vergelijkbaar is.

Ik ben benieuwd hoe jij de situatie in Judea en Samaria ziet. Daar vinden bijna dagelijks aanvallen plaats op woningen en woongemeenschappen waarbij de daders ongestraft blijven. Het lijkt er op dat zij steun krijgen van lokale autoriteiten en misschien zelfs tijdens de aanval bescherming genieten.

Kan je in dat geval wel spreken van “Israël tegen Palestina” of is die frame ongewenst?
Als Palestina niet zo onmenselijk wreed zou zijn en Israel met rust zou laten dan is er denk ik veel meer voor hun mogelijk kunnen zijn.
Oorlogen draaien vrijwel altijd om geloof en of land, onbegrijpelijk.
  donderdag 26 februari 2026 @ 16:05:58 #91
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_220207203
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2026 12:41 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]
Lol die user was ik. :)
Het antwoord wat ik kreeg is dat ik alles wat Israel doet er bewust buiten laat, ik vroeg om voorbeelden en wacht nog steeds.
Beetje hetzelfde als wat jij vroeg vandaar dat ik zei dat ik ook nog steeds wacht. :)
Ah so sorry.
Okidoki
pi_220207207
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2026 16:05 schreef theguyver het volgende:

[..]
Ah so sorry.
Okidoki
^O^
  donderdag 26 februari 2026 @ 16:17:35 #93
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_220207244
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2026 13:33 schreef KaheemSaid het volgende:

[..]
[..]

Israël verliet Gaza en liet het met rust elke keer dat Israël wat deed betrof een reactie.

Zoals je zelf nu ook al weer aan geeft, ik zeg ook niet dat Israël geen acties heeft uitgevoerd.

Maar het is elke keer een vergelding, op raketten aanslagen ontvoeringen bommen schietpartijen en ga maar even door.

Ik zeg ook niet dat alle acties uitgevoerd worden door HAmas maar Hamas is wel de partij die Gaza runt, dat maakt hun mede verantwoordelijk aangezien zijn hun volk indoctrineren men vertrok al in 2005 en de meeste kinderen of net volwassenen kennen niet anders dan dat Israël de vijand is en uitgeroeid moet worden, dit word hun op scholen bijgebracht.

Dus hoe krijg je Gaza door en door verrot door geen vrede te willen.

Alleen dat is iets wat er bij velen hier maar iets onwerkelijk is ofzo.

Maakt niet uit hoeveel feiten er worden neer gelegd.

Ik zeg ook niet dat Israël volkomen onschuldig is, maar je moet je voorstellen dat een klein land wat net +-80 jaar bestaat al zoveel oorlogen en geweld te verduren heeft en het vecht om hun bestaan.
Om maar te zwijgen hoe het er voor in voor 1948 verging.
pi_220207536
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2026 10:58 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Ik heb nog niemand antisemitisch zien posten hier.
Wel anti-buitenlanders en anti-moslim overigens.

Niemand heeft het over joden, iedereen heeft het over Israel.
De pro-geweld en misdaden kamp praat alleen maar over joden, niet de anderen.
Typische omkering van een incel.
pi_220207553
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2026 15:26 schreef KaheemSaid het volgende:

[..]
Acties van het IDF volgen vaak op beschietingen, ontvoeringen en wat al niet van Hamas inderdaad. Al geld dit niet voor december 2008. Hierbij schendt het IDF een 6 maanden durend staak het vuren eindigde om een tunnel in Deid al-Balah aan te vallen. 6 maanden waarin Hamas heel weinig mortieren en raketten af schoten bron: 1 en 2. [ afbeelding ]

Verder is er in zo'n eeuwig conflict natuurljk al lang geen sprake meer van een beginnende partij en ik ben de laatste die een oplossing voor ogen heeft, maar ik kan mij ook echt niet voorstellen dat je enkel en alleen naar Hamas of Gaza als schuldige partij kan wijzen.
Dit is een mooi voorbeeld van cherry-picking, één voorbeeld vinden dat bij het gewenste narratief past en dat dan aandragen als bewijs. Maar waarom zou deze ene maand in 2008 nu zo veelzeggend zijn?

En dit conflict duurt niet eeuwig, het is met name begonnen in het begin van de 20e eeuw. Daarbij is goed gedocumenteerd wie dit conflict toen is begonnen en dat zijn de Arabieren, die vonden dat dit hun grondgebied was en niet dat van Joden en zich bedreigt voelden door de toestroom van Joden naar dit gebied. Het valt ook op hoe gemakkelijk sommigen langs deze historische feiten willen gaan als dit niet goed uitkomt.

Met name als je je dan ook nog realiseert dat in dit gebied Joden de inheemse bewoners zijn en het Jodendom en het daaruit voortgevloeide Christendom, de inheemse culturen. Het is niet voor niets dat de opkomst van de Islam en de verovering van dit gebied door Arabische moslims van het Arabische Schiereiland, de demografie van dit gebied volledig heeft veranderd.
pi_220208200
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2026 11:05 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]
Operatie Cast Lead: Het doel was het beëindigen van raketbeschietingen op Israël.

Operatie Pillar of Defense: begon de operatie als reactie op de lancering van meer dan 100 raketten op Israël binnen een periode van 24 uur, [ 29 ] een aanval door militanten uit Gaza op een Israëlische militaire patrouillewagen binnen de Israëlische grenzen.
Operatie Protective Edge: Ook al een reactie op raketaanvallen.

Echt serieus weer met voorbeelden komen waarin Israel zich verzette tegen aanvallen van Hamas.
Ik vroeg om aanvallen waarin Israel vanuit het niets aanvalt, net als die ellenlange lijst die ik ik jou gaf en je komt weer hiermee. _O-
En die raketten zijn vanwege de Iron Dome ook nog eens nutteloos, want ze worden toch neergehaald, en het zijn ongeleide projectielen die niet op militaire (of überhaupt) doelen worden gelanceerd, maar met de ogen dicht lukraak richting Israel. Dat is geen verzet maar Israel dwingen tot terugslaan, met als doel zoveel mogelijk (eigen) burgerslachtoffers.

En dat is dan op eoa manier verzet, en de schuld van Israel.....

Maargoed, je kan net zo goed tegen een muur lullen.
pi_220208438
quote:
14s.gif Op donderdag 26 februari 2026 17:27 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dit is een mooi voorbeeld van cherry-picking, één voorbeeld vinden dat bij het gewenste narratief past en dat dan aandragen als bewijs. Maar waarom zou deze ene maand in 2008 nu zo veelzeggend zijn?

En dit conflict duurt niet eeuwig, het is met name begonnen in het begin van de 20e eeuw. Daarbij is goed gedocumenteerd wie dit conflict toen is begonnen en dat zijn de Arabieren, die vonden dat dit hun grondgebied was en niet dat van Joden en zich bedreigt voelden door de toestroom van Joden naar dit gebied. Het valt ook op hoe gemakkelijk sommigen langs deze historische feiten willen gaan als dit niet goed uitkomt.

Met name als je je dan ook nog realiseert dat in dit gebied Joden de inheemse bewoners zijn en het Jodendom en het daaruit voortgevloeide Christendom, de inheemse culturen. Het is niet voor niets dat de opkomst van de Islam en de verovering van dit gebied door Arabische moslims van het Arabische Schiereiland, de demografie van dit gebied volledig heeft veranderd.
Wie “begon” hangt af van waar je het startpunt legt. Kijk je naar het eerste geweld in 1920, dan waren het Arabieren. Kijk je naar de zionistische immigratie en politieke organisatie daarvoor, dan zagen veel Arabieren dát als het begin van de dreiging.

Ga je nog verder terug, dan zie je dat Joden er al vóór de 7e eeuw waren. Maar vanaf de Arabische verovering rond 630 tot aan de 19e eeuw was er meer dan duizend jaar continue Arabische aanwezigheid. Ook dat schept een historische claim.

Daarom kun je dit conflict niet eerlijk reduceren tot één oorspronkelijke dader.
pi_220208863
quote:
1s.gif Op donderdag 26 februari 2026 19:07 schreef havanagila het volgende:

[..]
En die raketten zijn vanwege de Iron Dome ook nog eens nutteloos, want ze worden toch neergehaald, en het zijn ongeleide projectielen die niet op militaire (of überhaupt) doelen worden gelanceerd, maar met de ogen dicht lukraak richting Israel. Dat is geen verzet maar Israel dwingen tot terugslaan, met als doel zoveel mogelijk (eigen) burgerslachtoffers.

En dat is dan op eoa manier verzet, en de schuld van Israel.....

Maargoed, je kan net zo goed tegen een muur lullen.
Idd. :Y
  vrijdag 27 februari 2026 @ 04:32:34 #99
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_220210182
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2026 19:38 schreef KaheemSaid het volgende:

[..]
Wie “begon” hangt af van waar je het startpunt legt. Kijk je naar het eerste geweld in 1920, dan waren het Arabieren. Kijk je naar de zionistische immigratie en politieke organisatie daarvoor, dan zagen veel Arabieren dát als het begin van de dreiging.

Ga je nog verder terug, dan zie je dat Joden er al vóór de 7e eeuw waren. Maar vanaf de Arabische verovering rond 630 tot aan de 19e eeuw was er meer dan duizend jaar continue Arabische aanwezigheid. Ook dat schept een historische claim.

Daarom kun je dit conflict niet eerlijk reduceren tot één oorspronkelijke dader.
Eh jawel De palastijnen in gaza.
ik heb er 20.000 voorbeelden gegeven!
elke dag 3 vanaf 2007!

Een ander iets is dat een partij snakt naar de vrede de ander naar die lui die vrede willen uitmoorden!
pi_220211377
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2026 11:06 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Vandaar dat internationale en mensenrechten organisaties vrijwel altijd de daden van Israel volledig afkeurt....
En ja die kolonisten verkrachten vast ook Palestijnen uit een stukje wraak.....

Lachwekkend hoe ziek mensen moeten zijn om bij alles maar Israel te blijven beschermen.
Accepteer de feiten gewoon, is niet zo lastig.
Lachwekkend hoe ziek mensen moeten zijn door geen reet om Palestijnen te geven maar wel hun gebruiken om lekker te spuwen op Israël en de Joden.

Ga lekker wieberen man met je neppe medelijden. :)
Corporate translator
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')