abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 26 februari 2026 @ 05:06:15 #51
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_220203609
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2026 01:40 schreef Chadi het volgende:

[..]
Gut... De bekende speelplaat.
Bekijk deze YouTube-video

Dit is hoe een palastijn over jou denkt!
Dit is Hassan Yousef en ik raad je aan om wat van hem op te zoeken want de komende paar dagen gaat hij jou dingen uitleggen over de situatie, in de hoop dat je er wat van gaat leren!

I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
  donderdag 26 februari 2026 @ 06:18:39 #52
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_220203649
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2026 01:39 schreef Chadi het volgende:

[..]
Ook die videos staan daar in overvloed.
Oh.... dus voor de juiste informatie moet ik bij de TikTol video's van Hamas zijn. Nou weten we dat ook weer :')
pi_220203847
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2026 06:18 schreef the-eye het volgende:

[..]
Oh.... dus voor de juiste informatie moet ik bij de TikTol video's van Hamas zijn. Nou weten we dat ook weer :')
Dat is tot nu toe een betere bron geweest dan je hashbara vriendjes. Maar je wilde weten of die beelden er waren. Die zijn er op accounts van verschillende nieuwsbronnen. Aangezien de journalisten die er zijn stuk voor stuk geliquideerd worden en anderen geen toegang krijgen is dat wat het is. Mensen die het posten.
pi_220203850
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2026 05:06 schreef theguyver het volgende:

[..]

Dit is hoe een palastijn over jou denkt!
Dit is Hassan Yousef en ik raad je aan om wat van hem op te zoeken want de komende paar dagen gaat hij jou dingen uitleggen over de situatie, in de hoop dat je er wat van gaat leren!

Oh ja deze komt ook weer terug. Betaald en onderhouden door Israël.
pi_220203867
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2026 19:35 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Haha wat een hypocrisie.
Maar wel het lef hebben anderen te beschuldigen.

ELKE genocide is walgelijk. Niet alleen door moslims of op moslims. Op Joden of door Joden.
Boeit 0,0.

Alleen bij jou en je vriendjes hier.
Genocide en misdaden bestaan alleen als moslims het doen.

Hypocriet.
Vertaling: "Ik beschuldig graag anderen van hypocriet gedrag en doe alsof ik iets om mensen geef maar eigenlijk wil ik gewoon de antisemiet zijn en daar gebruik ik de Palestijnen voor om het goed te praten. Verder weet ik dat er meer genocides plaatsvinden in de wereld maar zolang het woord "Israël" er niet in voorkomt doe ik alsof er niks aan de hand is. Mocht ik wel reageren op een nieuwsitem over genocide in bijvoorbeeld Sudan of China dan bombardeer ik topics vol met whataboutismes over Israël".
Corporate translator
  donderdag 26 februari 2026 @ 08:07:42 #56
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_220203876
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2026 07:57 schreef Chadi het volgende:

[..]
Dat is tot nu toe een betere bron geweest dan je hashbara vriendjes. Maar je wilde weten of die beelden er waren. Die zijn er op accounts van verschillende nieuwsbronnen. Aangezien de journalisten die er zijn stuk voor stuk geliquideerd worden en anderen geen toegang krijgen is dat wat het is. Mensen die het posten.
Geef eens wat van je bronnen. Ik wil beeldmateriaal van hongerende Gazanen zien dus niet een ziek kindje maar echt hongerende Gazanen
pi_220203915
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2026 08:07 schreef the-eye het volgende:

[..]
Geef eens wat van je bronnen. Ik wil beeldmateriaal van hongerende Gazanen zien dus niet een ziek kindje maar echt hongerende Gazanen
https://www.amnestyusa.or(...)ve-are-wasting-away/

https://www.reuters.com/b(...)s-tedros-2025-07-23/

https://www.aljazeera.com(...)eli-attacks-continue
pi_220203933
quote:
7s.gif Op donderdag 26 februari 2026 08:04 schreef HSG het volgende:

[..]
Vertaling: "Ik beschuldig graag anderen van hypocriet gedrag en doe alsof ik iets om mensen geef maar eigenlijk wil ik gewoon de antisemiet zijn en daar gebruik ik de Palestijnen voor om het goed te praten. Verder weet ik dat er meer genocides plaatsvinden in de wereld maar zolang het woord "Israël" er niet in voorkomt doe ik alsof er niks aan de hand is. Mocht ik wel reageren op een nieuwsitem over genocide in bijvoorbeeld Sudan of China dan bombardeer ik topics vol met whataboutismes over Israël".
Je weet dat iemand geen argumenten heeft en klem zit als hij continue met dit soort kansloze zaken komt.
pi_220203940
quote:
1s.gif Op donderdag 26 februari 2026 01:17 schreef havanagila het volgende:

[..]
Maar wee oh wee als Israel daar weer op reageert natuurlijk :') Die moeten zich maar laten afslachten.

En het zijn telkens de Palestijnen die weer aanvallen, juist om een reactie uit te lokken. En dan is het weer de schuld van het grote boze Israel.....
Wie zegt dat Israel niet mag reageren?
Niemand.

Iedereen snapt dat en snapt als Israel aanvallen op Hamas zou uitvoeren.
Dat doen ze alleen niet.

Israel pleegt de eerste aanvallen en Israel blijft constant doorgaan. Dus volgens mij draai jij alles om hier.

quote:
1s.gif Op donderdag 26 februari 2026 00:54 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
sta ik in ieder geval aan de goede kant :)
Als je oorlogs en humanitaire misdaden steunt en trapt in rare propaganda dan sta je aan de goede kant?
Beetje gek.
  donderdag 26 februari 2026 @ 08:51:37 #60
504077 Zoddie
Merck toch hoe sterck
pi_220203990
quote:

En:

Hamas hid tons of baby formula to damage Israel with starvation claims, Palestinian activist says

Ik zeg niet dat er geen honger was, dat geloof ik best wel maar veel daarvan is ook fake.
Meerdere keren zijn foto's debunked, kinderen waarvan bekend was dat ze een aandoening hadden en geen eten konden binnenhouden werden gebruikt als Hamas Propaganda.

En westerse media nemen het gewoon aan, gooien het meteen op de voorpagina met dramatische koppen.
En hoe vaak hebben ze zichzelf daarmee al in de vingers gesneden?
Maar dat maakt ze schijnbaar niets uit want na rectificaties doen ze het zo weer.
pi_220203993
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2026 08:32 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Wie zegt dat Israel niet mag reageren?
Niemand.

Iedereen snapt dat en snapt als Israel aanvallen op Hamas zou uitvoeren.
Dat doen ze alleen niet.

Israel pleegt de eerste aanvallen en Israel blijft constant doorgaan. Dus volgens mij draai jij alles om hier.
[..]
Als je oorlogs en humanitaire misdaden steunt en trapt in rare propaganda dan sta je aan de goede kant?
Beetje gek.
Wat jij wil, altijd feest in je bol moet ook lekker zijn.
pi_220204024
quote:
1s.gif Op donderdag 26 februari 2026 08:52 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
Wat jij wil, altijd feest in je bol moet ook lekker zijn.
Een groter feestje dan voor de groep mensen die lekker geweld en de gruwelijkste misdaden blijven goed praten.
That for sure.
pi_220204034
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2026 08:59 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Een groter feestje dan voor de groep mensen die lekker geweld en de gruwelijkste misdaden blijven goed praten.
That for sure.
:')
  donderdag 26 februari 2026 @ 09:05:07 #64
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_220204055
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2026 07:58 schreef Chadi het volgende:

[..]
Oh ja deze komt ook weer terug. Betaald en onderhouden door Israël.
Net als de andere 2.08 miljoen enige verschil is dat deze beste man de zoon is van een van de oprichters van Hamas.
Mijn vraag is het volgende wel punt klopt niet?
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
  donderdag 26 februari 2026 @ 09:09:00 #65
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_220204082
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2026 08:59 schreef bianconeri het volgende:

[..]
That for sure.
Zoals jij? Je vraagt Israël om te stoppen en dat deden ze voor 18 jaar lang in Gaza en ik gaf heel duidelijk aan waar het geweld vandaan kwam en wat voor geweld met nummers en datums..

Ik heb je meermaals gevraagd welk geweld er vanuit Israël werd gepleegd in die periode en je zwijgen betekend dus dat er geen geweld was want je gaf er geen antwoord op..
In plaats daarvan haal je een issue uit 1948 aan.
pi_220204120
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2026 09:09 schreef theguyver het volgende:

[..]
Zoals jij? Je vraagt Israël om te stoppen en dat deden ze voor 18 jaar lang in Gaza en ik gaf heel duidelijk aan waar het geweld vandaan kwam en wat voor geweld met nummers en datums..

Ik heb je meermaals gevraagd welk geweld er vanuit Israël werd gepleegd in die periode en je zwijgen betekend dus dat er geen geweld was want je gaf er geen antwoord op..
Israel is niet 18 jaar lang gestopt...
Alleen al de bezettingen niet en de misdaden in bezet gebied.
pi_220204402
quote:

[..]

Stoppen is relatief?
pi_220204780
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2026 08:30 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Je weet dat iemand geen argumenten heeft en klem zit als hij continue met dit soort kansloze zaken komt.
Vertaling:"Ik kan slecht tegen feiten over mijzelf omdat ik mijzelf superieur vind tegenover anderen".
Corporate translator
pi_220204882
quote:
Ik wacht ook nog steeds op een lijst.
pi_220204938
quote:
7s.gif Op donderdag 26 februari 2026 08:04 schreef HSG het volgende:

[..]
Het is ook de enorme tijdsverspilling van die bende antisemietjes. Al die tijd dat je in je fantasiewereldje loopt te twitteren en te posten en weet ik wat over joden dit en joden dat, had je die tijd ook kunnen besteden aan positieve zaken, zoals echt werk doen, een opleiding volgen, vrijwilligerswerk, etcetera.

Ergens heel zonde van al die tijd, maar ja het is hun eigen tijd die ze verspillen.

En zullen ze ooit tot inkeer komen, berouw tonen?
pi_220204941
quote:

quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2026 10:45 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]
Ik wacht ook nog steeds op een lijst.
Is jullie allang gegeven, maar he....

Operatie Cast Lead. Operatie Pillar of Defense. Operatie Protective Edge.
De ´´grote mars van de terugkeer´´.

Of zijn we alle illegale nederzettingen al vergeten? Of de moorden en verkrachtingen op Palestijnen door kolonisten?

Om maar eens wat dingen te noemen.
pi_220204948
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2026 10:55 schreef Homey het volgende:

[..]
Het is ook de enorme tijdsverspilling van die bende antisemietjes. Al die tijd dat je in je fantasiewereldje loopt te twitteren en te posten en weet ik wat over joden dit en joden dat, had je die tijd ook kunnen besteden aan positieve zaken, zoals echt werk doen, een opleiding volgen, vrijwilligerswerk, etcetera.

Ergens heel zonde van al die tijd, maar ja het is hun eigen tijd die ze verspillen.

En zullen ze ooit tot inkeer komen, berouw tonen?
Ik heb nog niemand antisemitisch zien posten hier.
Wel anti-buitenlanders en anti-moslim overigens.

Niemand heeft het over joden, iedereen heeft het over Israel.
De pro-geweld en misdaden kamp praat alleen maar over joden, niet de anderen.
pi_220205057
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2026 10:56 schreef bianconeri het volgende:

[..]
[..]
Is jullie allang gegeven, maar he....

Operatie Cast Lead. Operatie Pillar of Defense. Operatie Protective Edge.
De ´´grote mars van de terugkeer´´.

Of zijn we alle illegale nederzettingen al vergeten? Of de moorden en verkrachtingen op Palestijnen door kolonisten?

Om maar eens wat dingen te noemen.
Operatie Cast Lead: Het doel was het beëindigen van raketbeschietingen op Israël.

Operatie Pillar of Defense: begon de operatie als reactie op de lancering van meer dan 100 raketten op Israël binnen een periode van 24 uur, [ 29 ] een aanval door militanten uit Gaza op een Israëlische militaire patrouillewagen binnen de Israëlische grenzen.
Operatie Protective Edge: Ook al een reactie op raketaanvallen.

Echt serieus weer met voorbeelden komen waarin Israel zich verzette tegen aanvallen van Hamas.
Ik vroeg om aanvallen waarin Israel vanuit het niets aanvalt, net als die ellenlange lijst die ik ik jou gaf en je komt weer hiermee. _O-
pi_220205063
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2026 11:05 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]
Operatie Cast Lead: Het doel was het beëindigen van raketbeschietingen op Israël.

Operatie Pillar of Defense: begon de operatie als reactie op de lancering van meer dan 100 raketten op Israël binnen een periode van 24 uur, [ 29 ] een aanval door militanten uit Gaza op een Israëlische militaire patrouillewagen binnen de Israëlische grenzen.
Operatie Protective Edge: Ook al een reactie op raketaanvallen.

Echt serieus weer met voorbeelden komen waarin Israel zich verzette tegen aanvallen van Hamas.
Ik vroeg om aanvallen waarin Israel vanuit het niets aanvalt, net als die ellenlange lijst die ik ik jou gaf en je komt weer hiermee. _O-
Vandaar dat internationale en mensenrechten organisaties vrijwel altijd de daden van Israel volledig afkeurt....
En ja die kolonisten verkrachten vast ook Palestijnen uit een stukje wraak.....

Lachwekkend hoe ziek mensen moeten zijn om bij alles maar Israel te blijven beschermen.
Accepteer de feiten gewoon, is niet zo lastig.
pi_220205088
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2026 11:06 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Vandaar dat internationale en mensenrechten organisaties vrijwel altijd de daden van Israel volledig afkeurt....
En ja die kolonisten verkrachten vast ook Palestijnen uit een stukje wraak.....
De weg van de minste weerstand, wel zo makkelijk.
Dat is ook wel gebleken de afgelopen jaren in Nederland.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')