abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220199882
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2026 15:50 schreef Chadi het volgende:

[..]
Het ICC komt achteraf. Die hebben niet voor niets een arrestatiebevel uitlopen tegen over andere nethanyahu.
Het ICJ spreekt van een Plausible risk. Dat is in alle andere gevallen al genoeg om maatregelen te treffen om genocide te stoppen.

Ieder andere mensenrechten instelling van naam spreekt al van genocide.

Maar blijkbaar is dat niet genoeg. Dezelfde mensen die het nu ontkennen gaan het straks na een uitspraak van het ICJ gegarandeerd ook ontkennen en zullen daar weer een andere bullshit argument voor zoeken.

Albanese is al zwart gemaakt en ze proberen haar buitenspel te zetten. Khan is zwart gemaakt... Ga zo door.
Groetjes van hamas zo te lezen, het westen trapt er volledig in _O_
  woensdag 25 februari 2026 @ 16:34:44 #27
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_220199987
Alweer een genocide joh :')
  woensdag 25 februari 2026 @ 16:36:31 #28
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_220199997
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 08:29 schreef Chadi het volgende:

[..]
Een volk bestaat behalve uit individuen ook uit maatschappelijke organisaties en structuren. Door deze aan te vallen val je inderdaad een volk aan.
Als hier alle ziekenhuizen worden plat gegooid en universiteiten, scholen, bibliotheken, bakkers, ambulances val je de structuren aan en maak je het organiseren van het dagelijks leven onmogelijk. Daarmee val je het volk aan.
De tunnelstructuren bieden wellicht uitkomst. daar is vanalles in aanwezig
https://youtube.com/shorts/XsR6z92K7mw?si=zpCL0KPNP7vPl8ph
pi_220201227
quote:
7s.gif Op woensdag 25 februari 2026 15:50 schreef HSG het volgende:

[..]
400.000 doden in Jemen door KSA. Maar die mogen dat want geen Israël.
[..]
Vertaling: "ik vind dat alleen moslims niet slecht zijn, ze mogen genocides houden in andere landen en ik kijk de andere kant op want ben immers een jankende hypocriet die met twee maten meet".
Haha wat een hypocrisie.
Maar wel het lef hebben anderen te beschuldigen.

ELKE genocide is walgelijk. Niet alleen door moslims of op moslims. Op Joden of door Joden.
Boeit 0,0.

Alleen bij jou en je vriendjes hier.
Genocide en misdaden bestaan alleen als moslims het doen.

Hypocriet.
pi_220201243
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2026 16:15 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
Groetjes van hamas zo te lezen, het westen trapt er volledig in _O_
Jij trapt er idd in. De IDF en anti moslims propaganda leugens.
  woensdag 25 februari 2026 @ 20:16:14 #31
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_220201782
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 16:18 schreef Chadi het volgende:

[..]
Een gek is iemand die denkt dat het slopen van hele steden geen invloed heeft op de overlevingskansen van de populatie.
En waarom werd dat ook alweer gedaan?
  woensdag 25 februari 2026 @ 20:30:00 #32
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_220201927
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2026 19:36 schreef bianconeri het volgende:

[..]
:')

Wat vind jij van wat er gebeurde op 7 oktober 2023?
Of laat ik het anders verwoorden was 7 oktober onvermijdelijk na wat Israel had gedaan van 2007 tot aan de betreffende datum?
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
pi_220202130
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2026 15:50 schreef Chadi het volgende:

[..]
Het ICC komt achteraf. Die hebben niet voor niets een arrestatiebevel uitlopen tegen over andere nethanyahu.
Het ICJ spreekt van een Plausible risk. Dat is in alle andere gevallen al genoeg om maatregelen te treffen om genocide te stoppen.

Ieder andere mensenrechten instelling van naam spreekt al van genocide.

Maar blijkbaar is dat niet genoeg. Dezelfde mensen die het nu ontkennen gaan het straks na een uitspraak van het ICJ gegarandeerd ook ontkennen en zullen daar weer een andere bullshit argument voor zoeken.

Albanese is al zwart gemaakt en ze proberen haar buitenspel te zetten. Khan is zwart gemaakt... Ga zo door.
Khan is niet zwart gemaakt, meerdere vrouwen hebben die man beticht van seksueel wangedrag op de werkvloer.

Dat staat volledig los van de situatie in het Midden-Oosten.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_220202176
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2026 20:30 schreef theguyver het volgende:

[..]

Of laat ik het anders verwoorden was 7 oktober onvermijdelijk na wat Israel had gedaan van 2007 tot aan de betreffende datum?
De user in kwestie stelde op 7 oktober 2023 dat Hamas dit alleen maar deed omdat 'Joden' hetzelfde hadden gedaan. En dat was de reden van de aanslagen van Hamas of zo.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  woensdag 25 februari 2026 @ 20:50:10 #35
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_220202194
quote:
9s.gif Op woensdag 25 februari 2026 20:48 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
De user in kwestie stelde op 7 oktober 2023 dat Hamas dit alleen maar deed omdat 'Joden' hetzelfde hadden gedaan. En dat was de reden van de aanslagen van Hamas of zo.
Dan ben ik heel benieuwd wat dat precies was, en no offence ik wil dat graag van de user zelf horen.

EN ik heb het alleen over de periode dat Israel zich volledig verwijderd had vanuit Gaza tot de escalatie op 7 oktober!
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
pi_220202269
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2026 20:16 schreef the-eye het volgende:

[..]
En waarom werd dat ook alweer gedaan?
Ja vertel eens. Er is menig tiktok video met deze oorlogsmisdaden erop.
pi_220202284
quote:

[..]

2007? Daar begint de rotzooi niet. Bijna een eeuw eerder graag.
pi_220202323
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2026 18:06 schreef Tarado het volgende:
OP wordt aangevuld
In dat eerste plaatje zo'n dik vet volgevreten Hans Wiegel cq Henry Keizer VVD coryfee. Walgelijke lui. Om het over die uitspraak maar niet te hebben. Howard zal het allemaal weer bijzonder prachtig en legitiem vinden. :)
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
  woensdag 25 februari 2026 @ 21:12:13 #39
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_220202364
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2026 21:01 schreef Chadi het volgende:

[..]
2007? Daar begint de rotzooi niet. Bijna een eeuw eerder graag.
Eeuw eerder toen maakte GB de dienst uit en toen was het behoorlijk rustig in de regio!

Ik heb het over de periode september 2005 tot aan 7 oktober 2023

Israel unilaterally withdrew its military forces and evacuated all 21 Jewish settlements from the Gaza Strip in September 2005, ending a 38-year presence. While ground troops left, Israel maintained control over Gaza’s borders, airspace, and coastline, and has continued to conduct military operations there since, particularly following the 2007 Hamas takeover.

Gaza Disengagement (2005): The withdrawal was finalized on September 12, 2005, with roughly 8,000 settlers removed.

Ik houd even deze datum aan als je het niet erg vind dan hebben we het heel duidelijk over een periode van 18 jaar!
  woensdag 25 februari 2026 @ 21:44:47 #40
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_220202711
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2026 20:59 schreef Chadi het volgende:

[..]
Ja vertel eens. Er is menig tiktok video met deze oorlogsmisdaden erop.
Zie ik daar dan ook eindelijk een keer die hongerende mensen?
pi_220202926
quote:

[..]

Ik heb al heel erg vaak 7 oktober veroordeeld.

Was 7 okt te vermijden?
Alles is te vermijden. Maar door de acties van Israël kon je wachten op een tegen reactie.
  woensdag 25 februari 2026 @ 22:28:16 #42
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_220203069
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2026 22:09 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Was 7 okt te vermijden?
Alles is te vermijden. Maar door de acties van Israël kon je wachten op een tegen reactie.
En welke verschrikkelijke acties heeft Irael uitgevoerd in die periode wat leide tot de actie van Hamas op 7 oktober!
pi_220203264
Het wereldbeeld van de pro-Palestijnse activist blijft soms schrikken.

'Zij vertellen vertegenwoordigen het grootste kwaad wat we in de wereld zien'
'Hebben voor miljoenen doden gezorgd'
'Een volk dat is geworden tot een genocidale soort'

Zorgwekkende teksten. Het legt ook op schrikbarende wijze bloot hoe erg het pro-Palestijnse narratief mensen kan laten radicaliseren. En reken maar dat velen inmiddels in meer of mindere mate zo denken.

twitter
  woensdag 25 februari 2026 @ 23:14:15 #44
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_220203303
quote:
9s.gif Op woensdag 25 februari 2026 22:58 schreef HowardRoark het volgende:
Het wereldbeeld van de pro-Palestijnse activist blijft soms schrikken.

'Zij vertellen vertegenwoordigen het grootste kwaad wat we in de wereld zien'
'Hebben voor miljoenen doden gezorgd'
'Een volk dat is geworden tot een genocidale soort'

Zorgwekkende teksten. Het legt ook op schrikbarende wijze bloot hoe erg het pro-Palestijnse narratief mensen kan laten radicaliseren. En reken maar dat velen inmiddels in meer of mindere mate zo denken.

[ twitter ]
In totaal in de afgelopen 100 jaar zijn er in de Islam tussen eigen facties meer dan 4 miljoen mensen gedood door oorlog genocide of terroristische aanslagen.

Tussen israel en Palastijnen zijn er 20.000 israeliers en 100.000 palastijnen gedood door aanslagen oorlogen en andere vormen van geweld in de afgelopen 100 jaar
pi_220203496
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2026 19:36 schreef bianconeri het volgende:

[..]
sta ik in ieder geval aan de goede kant :)
pi_220203501
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2026 22:09 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Was 7 okt te vermijden?
Maar wee oh wee als Israel daar weer op reageert natuurlijk :') Die moeten zich maar laten afslachten.

En het zijn telkens de Palestijnen die weer aanvallen, juist om een reactie uit te lokken. En dan is het weer de schuld van het grote boze Israel.....
pi_220203511
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2026 21:44 schreef the-eye het volgende:

[..]
Zie ik daar dan ook eindelijk een keer die hongerende mensen?
Ook die videos staan daar in overvloed.
pi_220203512
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2026 22:28 schreef theguyver het volgende:

[..]
En welke verschrikkelijke acties heeft Irael uitgevoerd in die periode wat leide tot de actie van Hamas op 7 oktober!

Gut... De bekende speelplaat.
pi_220203513
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2026 21:12 schreef theguyver het volgende:

[..]
Eeuw eerder toen maakte GB de dienst uit en toen was het behoorlijk rustig in de regio!

Ik heb het over de periode september 2005 tot aan 7 oktober 2023

Israel unilaterally withdrew its military forces and evacuated all 21 Jewish settlements from the Gaza Strip in September 2005, ending a 38-year presence. While ground troops left, Israel maintained control over Gaza’s borders, airspace, and coastline, and has continued to conduct military operations there since, particularly following the 2007 Hamas takeover.

Gaza Disengagement (2005): The withdrawal was finalized on September 12, 2005, with roughly 8,000 settlers removed.

Ik houd even deze datum aan als je het niet erg vind dan hebben we het heel duidelijk over een periode van 18 jaar!
Het maakt niet uit welke datum je aanhoudt en het was zeker niet rustig onder de Britten. Er was volop verzet wat keihard werd terneergeslagen.

Zullen we het over the great march of return hebben? Of de vele palestijnen die door Israël voor de lol werden gedood?
  donderdag 26 februari 2026 @ 04:57:56 #50
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_220203602
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2026 01:43 schreef Chadi het volgende:

[..]
Het maakt niet uit welke datum je aanhoudt en het was zeker niet rustig onder de Britten. Er was volop verzet wat keihard werd terneergeslagen.

Zullen we het over the great march of return hebben? Of de vele palestijnen die door Israël voor de lol werden gedood?
Dus zoals je hier boven kan lezen zijn 8000 Israelische bewoners vanuit gaza terug getrokken vanuit gaza.
En het hele stuk viel onder palasteinse controle, en aangezien je niks kan noemen in die 18 jaar periode wat de aanleding kan zijn tot een aanval op Israel ben je genoodzaakt om een datum aan te halen uit 1948 dat is bijna 80 jaar terug!

Dus samengevat!

Israel trekt zich terug en neemt iedere Israelische bewoner mee uit de regio en draagt het bestuur over aan de Palastijnen om het gebied onder hun eigen hoede te brengen!

2008 ~3.200 Operatie Cast Lead
2012 ~2.700 Operatie Pillar of Defense
2014 ~4.800 Operatie Protective Edge
2021 ~4.400 Operatie Guardian of the Walls

Dit zijn de raket aanvallen vanuit Gaza op Israel 7 oktober niet mee gerekend!

Brandstichting: Heliumballonnen en vliegers, vaak uitgerust met brandende lappen of eenvoudige explosieven (IED's), werden door de wind over het grenshek gevoerd.

Ecologische en economische schade: Dit leidde tot duizenden branden waarbij meer dan 4.000 hectare aan landbouwgrond, bossen en natuurreservaten in het zuiden van Israël in vlammen opging

Sluipschutters en schietincidenten: Israëlische patrouilles en boeren in de grensstreek waren regelmatig doelwit van scherpschutters vanuit Gaza

Bij deze incidenten werden 1500 burgers en Militairen in Israel gedood.

Dus even samen gevat ALs dank je wel voor het vertrekken uit gaza en het leveren van voedsel electriciteit internet en water.

Kreeg men 20.0000 raketten, vuurbommen gewone bommen en kogels vanuit gaza terug!

En daarna kwam de aanval van 7 oktober er nog bij op!

Dus als dank je wel dat wij zelf bestuur krijgen blijf je aanvallen, en in plaats daarvaan haal je iets aan waarbij 99,9% van de inwoners niet eens bewust bij aanwezig was.

In plaats Roep je IOSRAEL MOET OPHOUDEN !!!!

Met wat? kogels koppen, brandbommen koppen? raketten koppen??

Ophouden met wat??

Men had 18 jaar alle tijd om iets te doen voorzichzelf!

In plaats daarvan groef men tunneels bouwdden men raketten bommen en importeerden men wapens!

Laten we nu even een andere staat er bij pakken die ook jaren lang tereur veroorzaakten en ook zelf bestuur kreeg en waarbij de wapens neer had geleged de IRA in noord ierland.

0 doden aan Iers kant
0 doden aan Engels kant

quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2026 01:40 schreef Chadi het volgende:

[..]
Gut... De bekende speelplaat.
Ja Gut de bekende speelplaat!

Jij hebt geen idee wat die lui doen, je probeert een volk te verdedigen wat niks anders kent als geweld, dat niks anders wil is de dood van hun Israelische buren!

Maar je hebt zelf een bord voor de kop en negeert elke vorm van feiten!

En btw In 1949 tot 1953 was het gebied Gaza onder controle van Egypte!
En die hebben nu een enorme muur om het stuk lanmd heen gebouwd, omdat het meerendeel van lui daar binnen maar 1 ding kennen, GEWELD!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')