Veel plezier @kree Ik hoop dat je een leuke tijd hebt!quote:Op zaterdag 30 mei 2026 22:33 schreef kree het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ohrid richting centrum waar hotel was aan de kade zeg maar.
Mooi helder water, doe je ook aan Snorkelen? Perfect water daarvoor..quote:Op zaterdag 30 mei 2026 22:36 schreef kree het volgende:
Oke nog zaterdag en ondanks dat we zeg maar allen wss al 3 am op waren.
Je moet er het meeste van maken dus lans meer gereden nog na inchecken in hotel.
dat is beetje langs natuurpark en wat ze noemen Riviera dorpje onderweg
[ link | afbeelding ]
ik had introductie duik man. daar, Maar mijn zusje had dat geregeld en die deed vaker duiken. Ik niet. keertje intro dag gedaan 20 jaar terug op de dominicaanse republiek. en toen ging dat oke. Maar deze instructeur bakte er niks van. heb de halve week doof oor gehad omdat ie me ineens 5 meter naar beneden liet zinken. niet oke.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 22:38 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Mooi helder water, doe je ook aan Snorkelen? Perfect water daarvoor..
Die pauw!!!quote:Op zaterdag 30 mei 2026 22:41 schreef kree het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Snap ik, duiken is wel een stapje verder, vooral als je nog niet eerder gewend bent om te snorkelen.....Snorkelen doe je aan de oppervlakte zonder gezeik met waterdrukquote:Op zaterdag 30 mei 2026 22:40 schreef kree het volgende:
[..]
ik had introductie duik man. daar, Maar mijn zusje had dat geregeld en die deed vaker duiken. Ik niet. keertje intro dag gedaan 20 jaar terug op de dominicaanse republiek. en toen ging dat oke. Maar deze instructeur bakte er niks van. heb de halve week doof oor gehad omdat ie me ineens 5 meter naar beneden liet zinken. niet oke.
Raad niemand aan dus om dat zo te doen, het was avontuur dat wel. Maar ik had lichtelijke paniek en tis dat ik eerder had gedaan. maarre niet oke. was beetje minder.
wel hele goeie real is er opgenomen door die duik instructeur. maar angst in mijnogen dat. dat terzijde.
klopt ik had problemen met oren klaren enzo. en ik had het eerder gedaan wat me soort van "savede". want ik weet we waren niet meer als 5m water diep, maar als er dan water in je masker loopt en een lul van een instructeur die weet dat ik dit ooit eens heb gedaan. me naar beneden duwt of dat vest leeg laat lopen. en zink je paar meter. het lijkt klein maar ik heb er de hele week doof oor van gehad en nu nog niet helemaal opgelost. ik vond het maar een prutser. raad niet aan dit te doen dus hoewel ze het aanprijzen, t was te kort tijd in 2 uur en kan wel een. duikschool was btw goed aangeschreven. maar dit doe ik nooit nooit meer. dan liever nog paragliding. (komt later in dit verhaal, doe het even stuk voor stuk,)quote:Op zaterdag 30 mei 2026 22:42 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Snap ik, duiken is wel een stapje verder, vooral als je nog niet eerder gewend bent om te snorkelen.....Snorkelen doe je aan de oppervlakte zonder gezeik met waterdruk
Ah ja bij St. Naum stikt het van de pauwen.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 22:41 schreef kree het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Bay of the Bones heb ik alleen maar van de buitenkant gezien tijdens de boottrip naar St. Naum. Je kon er ook naar binnen, maar had al het vermoedend at het niet zo boeiend was. Van buiten is het wel leuk om te zien.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 22:48 schreef kree het volgende:
[..]
klopt ik had problemen met oren klaren enzo. en ik had het eerder gedaan wat me soort van "savede". want ik weet we waren niet meer als 5m water diep, maar als er dan water in je masker loopt en een lul van een instructeur die weet dat ik dit ooit eens heb gedaan. me naar beneden duwt of dat vest leeg laat lopen. en zink je paar meter. het lijkt klein maar ik heb er de hele week doof oor van gehad en nu nog niet helemaal opgelost. ik vond het maar een prutser. raad niet aan dit te doen dus hoewel ze het aanprijzen, t was te kort tijd in 2 uur en kan wel een. duikschool was btw goed aangeschreven. maar dit doe ik nooit nooit meer. dan liever nog paragliding. (komt later in dit verhaal, doe het even stuk voor stuk,)
Dat was vorige week zaterdag dus, daarna oke eten bij hotel enzo.en waren we dood wel na die hele dag.
Oja ook nog Bay of bones bezocht, (tourist trap)
omdat ik dus ook dus dacht wat is dat bijzondere aan de pauw daar in de cultuur heb ik het nog nagezocht. want ook iun opgravingen en romeinse tijd komt het voor. en dacht wat heeft dat allemaal met elkaar te maken?quote:Op zaterdag 30 mei 2026 22:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ah ja bij St. Naum stikt het van de pauwen.
wij zijn er wel geweest binnen,. het kost verder geen drol ook, maar het is een beetje neppe show ook?quote:Op zaterdag 30 mei 2026 22:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bay of the Bones heb ik alleen maar van de buitenkant gezien tijdens de boottrip naar St. Naum. Je kon er ook naar binnen, maar had al het vermoedend at het niet zo boeiend was. Van buiten is het wel leuk om te zien.
ik denk het niet? we hebben wel wat dingen langs gegaan, maar de naam komt me niet bekend voor? linkje?quote:Op zaterdag 30 mei 2026 23:14 schreef Redefine het volgende:
Zijn jullie nog in het fort geweest? En bij 'Kaneo' zo'n beetje de stock foto als iemand Noord-Macedonië op zoekt
Dat is beiden in Ohrid. Fort van Samuel wat bovenop de heuvel ligt en schitterend uitzicht biedt. Kaneo is de Church of Saint Jovan the Theologian at Kaneo die ligt tegen her meer aan onderaan de heuvel aan de rand van Ohrid.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 23:17 schreef kree het volgende:
[..]
ik denk het niet? we hebben wel wat dingen langs gegaan, maar de naam komt me niet bekend voor? linkje?
we hebben dingen langsgereden he. die er wss wel mooi waren. maar we wilden rondje door land ook.
Skopje is sowieso grotendeels 'nep'. Het ziet er zogenaamd uit, maar is allemaal vrij recent gebouwd. En ze dachten toen laten we maar groots uitpakken, want die gebouwen zijn echt enormquote:Op zaterdag 30 mei 2026 23:26 schreef kree het volgende:
jullie weten btw al die beelden in Skopje (hoorden wij van de local guide). is er geplaatst daar om toerisme te maken.
Nou dart is gelukt, maar zoals de gids zei. totaal niks heeft het te maken met het land en bevolking. hij was er tegen in die zin.
Andere kant het heeft die stad op de kaart gezet. maar in feite die beelden zeggen dus niks over de geschiedenis, weet dat wel. het maakt geschiedenis nu denk ik.
verder is het wel een leuke stad en behalve van traditioneel. ook modern uitgaan ding daar,
like die vrouwen daar met strakke topjes en lange zwarte haren, dat terzijde btw.
ja die hebben we gemist denk ik, het uitzicht is wel herkenbaar. maar helaas,. ik denk dat uit weet welke je bedoelt maar dat zijn wel denk dingen die je ff moet weten ook.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 23:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is beiden in Ohrid. Fort van Samuel wat bovenop de heuvel ligt en schitterend uitzicht biedt. Kaneo is de Church of Saint Jovan the Theologian at Kaneo die ligt tegen her meer aan onderaan de heuvel aan de rand van Ohrid.
Ofteweld deze.
[ afbeelding ]
Hebben jullie dan in Ohrid alleen de boulevard en de winkelstraat gezien?quote:Op zaterdag 30 mei 2026 23:48 schreef kree het volgende:
[..]
ja die hebben we gemist denk ik, het uitzicht is wel herkenbaar. maar helaas,. ik denk dat uit weet welke je bedoelt maar dat zijn wel denk dingen die je ff moet weten ook.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |